Hızlı olarak ikinci bölümde geliyor arkadaşlar size güveniyorum bu arada hikayenin sahibi resimler koymuş galiba gerçek onlardan mahrrum kalacaksınız
Hikayeye geçelim
Hemen mutfağa gittim cipsi kola bişeyler hazırladım getirdim önlerine masayı çektim ve elimdekileri koydum.C: Bu durum benim çok hoşuma gitmeye başladı😊
A: Birde bana sor 😂 Tamam şimdi biz bunları yerken ayağımı yalayabilirsin.Bu son 2 kelime benim içimde her zaman bi hoşnutluk yapmıştır, bir mutluluk...
ilk defa yapacaktım böyle bir şey çok heycanlı aynı anda çok sabırsızdım.
Masanın altına geçtim beyaz üstüne siyah çizgili çorabını yavaşca çıkardım, ilk önce sağı çıkardım solu çıkartacak kadar sabrım kalmamıştı biran önce yalamak isyordum.
Çorabı yavaşca yere koydum ve elime ayağını biraz kaldırıp dilime yaklaştırdım.Ve o an parmaklarını yalamaya başlamıştım tek tek yalıyordum, parmak aralarına dilimi sokup çıkarıyordum, o kadar zevkliydi ki sanki dünya yıkılsa umrunda olmaz, sanki yaratılış amacın, sanki hayatının en temeli...
Aylin ve Cansu yukarda sessizce gülüyorlardı, bazen aşşağıya bana bakıyorlardı.
Aylin'in hoşuna gitmişti.
Parmaklarını yaladıktan sonra tabanına geçecektim ki Aylin'den ses geldi. 'Diğer ayağıma geç'Sağ ayağını yavaşca yere bıraktım çorabı aldım giydiriyordum, parmakları ıslak olduğu için biraz zor girdi ama hallettim.
Sol ayağını yavaşca elime aldım çorabını sıyırdım ve tekrar başladım ama bu sefer ilk tabandan başladım...
Ayağının ortasından parmaklara gidip geliyordu dilim yavaş yavaş.
Aylinden sert bir ses geldi 'hızlı yala ne kadar yavaşsın'
Hemen kendimi hızlandırdım canım bedenimden çıkmış gibi o istekle...Tabanı ıslanmıştı ve bana o can alıcı sözü söyledi. A: Şimdi ayağımı ağzına alacaksın
O: Nasıl yani anlamadım
A: Sen aç ağzını gösteriyimAğzımı açtım ayağını ağzıma soktu biraz ilerletti
A: Ağzını kapat şimdi ayağım ağzındayken yalayacaksın.
Bu yaptığı çok hoşuma gitmişti ayağının ön kısmı tamamen ağzımdaydı ve ağzımın içinde dilimle her yerini yalıyordum.
2 dakika öyle durduktan sonra çıkardı. Çıktığında ayağı baya ıslanmıştı ama o kadar güzel bir görüntüsü vardı ki...Tamam yeter bu kadar şimdi ortalığı topla, şuan Cansu'nun sırası.
Evet beklediğim an gelmişti. Cansu Aylin'den çok daha güzel sarışın pürüssüz yüzlü bir kızdı bir gören gözünü alamazdı Cansu'dan e tabi biraz da sertti egoluydu.
Cansu'nun ayağını daha önce gördüğüm kadarıyla muhteşemdi beyaz ve sarının tam ortasında muhteşem bir rengi vardı ve o siyah ojeleri yok mu beni benden alıyordu, dünyanın en iyi renkleriydi...Masanın üstündekileri topladım, mutfağa akşam yıkamak için koydum ve odaya geri döndüm.
C: Benim ders çalışmam lazım ama nasıl yapsak
O: Siz nasıl isterseniz efendim.
C: Gel bakalım odama.Cansu'nun arkasından odasına girdim.
Cansu sandalyeye oturdu ve bana söylediği şey muazzam ☺C: Ben ders çalışırken ayağımı yalayacaksın, fazla ses çıkarma çok kötü olur.
O: Peki efendim. Cansunun sandalyesinin altına ilerledim.
O babet çoraplar var ya o çoraplar beni benden alıyordu.Babet çorabını çıkardım, burnuma yaklaştırıp içime derince çektim.
iki çorabıda çıkardıktan sonra zamanı gelmişti o aklımdan çıkmayan Cansu'nun ayaklarını yalayacaktım..
Cansu ders çalışmaya başlamıştı bende ayağını yalıyordum parmaklarını tabanlarını sol ayağını sağ ayağını yavaş yavaş ses çıkarmayacak şekilde...
O ayağının teni ve o kokusu beni biran bile olsun bu kadar yeter dedirtmiyordu heran daha büyük şevkle yalıyordum. Cansu kalemi bıraktı aşşağı baktı ve su getirmemi söyledi.Hemen kalktım mutfaktan doldurdum odaya giriyordum ki Pınar'la göz göze geldim...
O kadar kötü bakıyordu ki, çok saf bir kızdı içinde hiçbir kötülük yoktu ve şuan ki durum onun için kabus gibiydi çok değişik geliyordu.
Ama ne yapalım böyle olması gerekiyordu. Belki bir gün sıra ona da gelecekti.Odaya girdim bardağı sessizce bıraktım ve tekrar başladım yalamaya sessiz ve sakin...
Saat gece 1 e yaklaşıyordu, yarın haftasonu olduğu için gece geç uyuyacaktık ve çok uzun olacaktı bu gece.Cansu dersin başından kalktı ve oturma odasına geçti.
Oturma odasında Aylin ve Pınar oturuyor televizyona bakıyolardı.Cansu içeri girince;
A: Noldu bittimi dersin 😄
C: Fazla bir şey aklıma girmedi ama zevkliydi ilk defa ders çalışırken bu kadar eğlendim 😂Aylin bana baktı
A: Okan bu kadar yeter şimdi seni çalıştıralım biraz.
O: Emredersiniz.
A: Evin her yerini topla sil süpür. Bitince çamaşırlarımızı yıkayacaksın ve ayakkabılarımızı temizleyeceksin bitince yanıma gel.Dediği anda Pınar yüksek sesle 'benim ayakkabıma eşyalarıma dokunma!) dedi.
Bu beni biraz üzmüştü, kafamı sallayıp dediklerini yapmaya başladım.
Hepsi bir saatimi aldı ve odaya geldim.
A: Bitirdin mi?
O: Herşeyi dediğiniz gibi yaptım efendim.
A: Aferin gel bakalım özlemişindir ayağımı.Aylin'in yanına yaklaştım.
Aylin bacak bacak üstüne atmıştı ve bu benim en sevdiğim pozisyondur.A: Ayağımı yalama sadece öp.
O: Peki efendimÖpmeye başladım parmaklarını tabanını ve tam topuğunu öptüğüm anda;
A: Topuğumu hiç yalamadın
O: Yalayım efendim
A: Hadi bakalım al ağzınaBiraz bastırıyordu ayağını ama yine de çok zevkliydi topukları sertti yaladığımı daha iyi hissedebiliyordum.
A: Neyse bu kadar yalamak yeter uyuyacam ben.
O: Peki efendim
C: Okan sen benlesin gel bakalım.
O: Tabi ki efendim.Cansu'nun odasına geçtik, Cansu üstünü değiştirdi yatağına uzandı.
C: Ben telefona bakacam uyuyana kadar ayağımı yala
O: Teşekkürler efendim
Gece 1 saat boyunca Cansu'nun ayağını yaladım.
Düşünsenize 1 saat boyunca yalıyorsunuz.
Cansu uyuyunca oturma odasına geçtim yorgunluktan yerde uyumuşum..Sabah erkenden uyandım ekmeği aldım kahvaltıyı hazırladım, kızların uyanmasını bekledim.
Nihayet hepsi uyanmıştı, yüzünü yıkadıktan sonra hepsi masaya oturdu.
C: Ee Okan bugün kaldın bizimle ama bundan sonra ne olacak?
O: Yurttan ayrılacam ve izin verirseniz sizle kalacam.Üçü birden 'nee' dedi;
C: Çok iyi olur
A: Bencede ayrıl yurttan artık bizimlesin.
O: Tamam bugün akşama kadar halletmeye çalışacam.Pınar hâlâ bana kötü kötü bakıyordu belki o da istiyordur da utanıyordur be ...
Bugün yurttan çıkışımı yaptım aileme arkadaşlarla eve çıktığımı söyledim, artık herşey hazırdı.
Üniversite hayatı gerçekten güzel ama erkekler kızlara teklif ediyor, benim yaptığım gibi.
Neyse lafı uzatmayalım.
Akşam 8' e doğru kızların evine doğru yola çıktım.
Bugün düne göre daha bi rahattım ama hâlâ heycanlıydım acaba bugün neler olacaktı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Ayaklar
FantasiHikayeyi okuyup beğenmiştim sözlük hikayesiydi bulup sizlerle paylaştım ...