Bölüm 3

7K 29 1
                                    

Kapıyı tıklattım, Pınar açtı şok oldum tüm güzelliğiyle karşımdaydı.

Tabi birşey diyecek yüzüm yoktu içeri girdim.

A: Nerde kaldın ya sıkıldık amk.
C: Aynen hadi hemen başla.

Aylin ve Cansu çoktan alışmıştı duruma ...

C: ilk ne yapsak Aylin?
A: Bilmiyorum ki

Biraz düşündükten sonra

A: Pınar sen çok sıkılıyosun bak gel aramıza pişman olmazsın.
P: Yok olmaz ben böyle iyim
C: Ya kızım naz yapma bak Okan istediği için oluyor bunlar onu mutlu etmek istemezmisin.
Bu cümleden sonra Pınar biraz yumuşamıştı bana baktı
P: Okan ben sana emir veremem ama mutlu olacaksan yalayabilirsin.

Evet o an işte o an gelmişti sonunda hayatımın en güzel anı...

Pınar'ın yeri her zaman ayrıydı benim için ki aralarında en güzel oydu bembeyaz tenliydi nerdeyse parlıyordu, biraz çekik gözlü uzun kirpikli siyah saçlı siyah gözlü ortalama boyda mankenlere taş çıkartırdı.

ilk defa görecektim ayaklarını daha önce benden utanır çorabını çıkarmazdı uyurken bile ama artık zamanı gelmişti gidiyordum yanına Yanına geldim koltukta oturuyordu tüm güzelliğiyle ve bana yukardan bakıyordu

Siyah nike çoraplarından bembeyaz bileği o kadar hoş duruyorki,
Çorabını indirmek için elimi uzattım ama
P: Dur
O: Noldu (efendim demek istemedim)
P: Ben çıkartacam Okan sen sadece yalacaksın dediğim gibi sana emir vermek gibi olmayacak sadece seni mutlu etmek için yapacam bunu
O: Peki tamam

Eliyle çorabını çıkartıyordu yavaş yavaş...

Gördüğüm rüyaydı sanki ilk defa bu kadar güzel bir ayak görmüştüm çok fetiş videosu izledim ama böyle bir ayak görememiştim dilim haketmiyordu böyle bişeyi...

Ayağını bana uzattı, elimle tuttum ve yalamaya başladım, yavaş yavaş yalıyordum her bir anın tadını alarak
Pınar' ın ayağını yalamak diğerleri gibi değil di baskı altında değildim o kadar rahattım ki kendimi bırakmıştım, kokusuna aşık olmuştum resmen, ayağına kırmızı oje sürmüştü her bir saniyem o kadar muhteşem ki

Parmaklarını tabanını hatta üstünü bile yaladım ¹*

A: Nasılmış Pınar zevkli değil mi😂
P: Ya susun ben bunu Okan için yapıyorum o mutlu olsun diye
C: Pınar Okan eridi bitti bu arada naptın sen 😂
P: Ya tamam uzatmayın.
P: Okan yeter mi bu kadar.
O: Teşekkür ederim Pınar bana hayatımın en güzel anını yaşattın.
P: Ne demek sen mutlu olduysan
O: istersen senin de işlerini yapabilirim
P: Yok hayır fazla ileriye gitmeyeceksin.
O: Peki

C: Yaa duygulandım, neyse şimdi gel bakalım Okan madem artık bizimlesin şu kurallarımızı koyalım...

(Bu kısım diğer hikayem ile benziyor önceden söyleyimde sonra saçma sapan yorum atmayın)

C: Bak şimdi beni iyi dinle sana gün içinde yapman gerekenleri söyleyecem.
O: Dinliyorum efendim.
C: Sabah bizden erken uyanacaksın kahvaltımızı duşumuzu hazırlayacaksın uyandığımız da temiz çorabımızı terliğimiz yatağın yanında olacak. Bunları halledince gelip bizi uyandıracaksık ama öyle normal değil. Uyandırırken ayağımızı yalayacaksın biraz yaladıktan sonra uyanmazsak sakince uyandıracaksın. Uyandıktan sonra banyomuzu yaparız kahvaltıya geçeriz. Kahvaltıyı masa altında yapacaksın sen ve biz istemezsen yapmayacaksın mesela sabah sana ayağımı yalatmak isterim kahvaltını yapmazsın ayağımı yalarsın.
C: Sabah evden beraber çıkacaz Üniversitede normal arkadaşız ama haddini aşmayacaksın. Üni bitince biz gezerken sen eve geçeceksin evin temizliğini yapacak yemeğimizi hazırlayacaksın, dışarda yemiş olsak bile o yemek hazır olacak. Eve geldiğimizde kapıyı bize açacaksın tek tek ayakkabımızı çıkartacaksın sonra uyuyana kadar bizimlesin.
C: Uyumak istediğimizde her gün birimizle kalacaksın ve yerde uyuyacaksın saat başı uyanıp sularımızı kontrol edeceksin. Şimdilik bu kadar duruma göre değişebilir.

¹* tapılasi ayaklar yazıyor hikayenin orijinalinde orayı eklemek istemedim.

3.Bölümün sonu

Güzel AyaklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin