Todoroki x reader (1800lü yıllar)

684 13 25
                                    

"Buldum, buldum!" diye bağırdı y/n. Çok heyecanlıydı. Çünkü çok uzun süre üzerinde çalıştığı zaman makinesinin sonunda yanlışını bulup onu düzeltmişti. Derin bir nefes aldı ve çalıştırdı. Ve "Makine düzgün bir biçimde çalışıyor." diye  düşündü y/n. Ama her şey düşündüğü gibi değildi, makine aniden garip sesler çıkartıp onu içine çekti.

Uyandığında kendini bir kırın içinde buldu. "B-burası neresi ben neredeyim?"diye kendi kendine sordu. Etrafına bakındı ve gördüğü şeyler çiçekler ve çimenler idi ama daha dikkatli bakınca küçük bir ev (malikaneye de benziyordu) gördü. Ve oraya gitmesi gerektiğini düşündü.

*Eve varınca*
Kapıyı tıklattı ve yanıt alamadı. Tekrar daha sert bir biçimde tıklattı ve şimdi kapıya doğru olan ayak seslerini duydu. Kapıyı siyah uzun saçlı bir adam açtı. Her yeri sargı içindeydi ve çok yorgun gözüküyordu. Adam "Siz kimsiniz?" diye sordu. Aldığı cevap şu şekildeydi "İmm b-ben Y/n, kalacak yer arıyorum lütfen yardım edin." Adam önce şaşırdı ama sonra kıza bir baktı ve kız çok güzeldi , bunu bir şans olarak gördü ve şöyle dedi: " Tamam ama bir şartım var kızlarım sana bir kıyafet seçsinler ve onlarla saraya git." Bu iyi bir fikir gibi gelmişti çünkü hem kalacak bir yeri vardı hem de eski zaman insanlarının kalacağı yerleri görecekti. Bu fikir onu heyecandırdı ve "EVET" diye bağırdı. Adam şöyle dedi " Tamam o zaman ben Aizawa ve kızlarımı sırası gelince tanırsın şimdi karnını doyur ve giyin dedi." Ve y/n giyinmeye gitti. Ve orada iki kız gördün hepsi de çok güzel gözüküyordu. Kısa kahverengi saçlı, pembe yanaklı kız seni fark etti ve heyecanlandı. "Merhaba! Ben Uraraka sen kimsin?" Bu karşılayış biçimi seni şaşırtmıştı. Nasıl bu kadar arkadaş canlısı olabilir, diye düşündün kendi kendine. "Ben y/n ve onlar kim?" diye sordun. "Oh onlar mı?" dedi Uraraka. "Onlar Momo ve Jirou! Momo siyah saçlı at kuyruklu olan lacivert- mor saçlı olan ise Jirou!" . Yavaşça Uraraka ile yürüdün ve Uraraka sana çok hayran bakıyordu ve şöyle dedi " Sen çok güzelsin! Bu akşam talibin çok olur!" Sen şaşırdın. "Ne talibinden bahsediyorsun Sen? Ben satılık da değilim ayrıca istemediğim kişiyle asla olmam." Uraraka gülümsedi " Iyi laflar ama burada öyle değil. Sen çok güzel olduğun için zengin talibin de olur sonuçta saraya gidiyoruz." Saraya mi gidiyoruz, diye düşündün hem gergin hem de şaşkın bir biçimde Uraraka'nın seni sürüklemeye izin verdin. Dolabın önüne geçtiniz ve bir kıyafet ikinizde de Y/ne bu yakışır diye bir fikir belirdi. Ve birbirinize baktınız Hadi bunu giydiririm dedi Uraraka. Ve sen de kafanı salladın.

Kıyafetin:

(Beğenmediyseniz çok özür dilerim kendi istediğinizi hayal edebilirsiniz)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Beğenmediyseniz çok özür dilerim kendi istediğinizi hayal edebilirsiniz)

Korse aşırı sıkı gelse de kıyafeti çok beğenmiştin. Sende çok zarif durduğu için Uraraka sana zarif ve hafif bir makyaj yapmaya karar verdi. Sıra saçlardaydı. Saçını açık bırakmayı düşünmüştün ama Uraraka izin vermedi ve Jirou'ya seni tutmasını söyledi.

Saçın:

Saçın:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bnha Boyfriend Scenarios, Oneshots // Türkçe //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin