Yandere! ? x reader

502 10 7
                                    

Ölüm hakkında konuşma, ölüm, kan ve stalklama eğer bunları sevmiyorsanız bu bölümü atlayın lüten!

Reader's POV
Bugün erken uyanmak için güzel bir gün, diye düşünmüştüm. Ama şunu fark ettim ki erken değildi saat. Okula geç kalamam diye bağırıp koşmaya başladım. Ve sanki bir çift göz beni izliyormuş gibi hissettim. Ve aniden kendimi yatakta bulmuştum. O gördüğüm her şeyin sadece bir kabus olmasına sevindim. Ama o gözlerin bakışını hâlâ hissedebiliyordum. Bu beni ürkütüyordu. Cesaretimi toplayınca etrafa bir bakındım ve kimsenin olmadığını görüp rahatladım. Şimdi biraz uyumaya çalışmam lazım yarın sınav var diye kendi kendime söylendim ve uykuya daldım.

*Ertesi gün*
Bugün yine birisi beni izliyormuş hissiyle uyandım. Bu cidden rahatsız ediciydi. Ve hızlıca okula gitmeye hazırlandım çünkü beni izleyen kişiler varsa bile orada izleyemezler diye düşündüm. Ve yolda güvende hissetmek için Bakugou'yu çağırdım. Bakugou ile yolda giderken o hissin gideceğini düşünmüştüm ama hâlâ o his vardı. Bunu okula gidince All Might'a bahsetmeye karar verdim.

*Stalker pov*
O uyurken bile çok güzel gözüküyordu. Niye uyandı ki? Neyse. Şimdi en sevdiği yiyeceği yemeye gidecek bu iyi bir şans odasına girmek için. Y/n çok güzel kokuyor o, benim her şeyim. Ah neyse çıktı! Şimdi odasına girip onun eşyalarına bakacağım. Ama bekle ne? O... Bakugou'yu mu çağırıyor! Y/n beni asla aldatmaz sadece Bakugou'yu arkadaşça çağırıdı. A-ama onlar el ele tutuşuyor! Bakugou sana prensesime dokunmak neymiş göstereceğim seni öldüreceğim...

*Reader Pov*
O his gitmediği için Bakugou ile el ele tutuşmuştuk çünkü korktuğumu o da fark etmişti. Okulun kapısını görünce çok rahatlamıştım. Ve yavaşça içeriye girdik. El ele tutuştuğumuzu gören herkes şaşırıp bize bakıyordu. Ama o beni korkutan izlenme hissi hâlâ buradaydı. Çok paniklemiştim ve All Might'a koştum.

* All Might pov*

Y/n 'in koşarak  içeri girmesi beni çok şaşırttı. Gözlerinden korktuğu belli oluyordu. Ve ona ne olduğunu sordum. Son birkaç gündür peşinde birisinin olduğunu hissettiğini söyleyince epey Bi şaşırdım aklıma direkt düşmanlarımız geldi. Ama neden sadece bir okul öğrencisini takip etsinler ki. Belki uzman olmadığı için bilgi çalmak daha kolaydır diye ama niye y/n o zaman genç Midoriya'yı izlerlerdi hem onu izlemek daha kolaydı. Düşünce ve endişelerimi y/n de hissetmiş olacak ki daha da korktu ve titremeye başladı. Yavaşça onu sakinleştirmeye çalıştım ve ona diğer kahramanlara bu konuyu konuşacağımı söyledim.

*stalker pov*
  Y/N'im... Neden benden bu kadar korktu? Ben ona bir şey yapmadım ki asla yapmam. O benim hayatım. Nefes alma sebebim. Etrafındakiler beni deli etse de onun üzülmesini istemiyorum. Neyse şimdi o Bakugou'yu bulma vakti. Okul çıkışı Bakugou'yu beklerken o bana aniden mesaj attı ve mesaj şöyleydi:

Bakugou
Hey y/n ben bilinmeyen bir numaradan mesaj aldım seni stalklayanin kim olduğunu bildiğini söylüyordu o konuma gitmek üzereyim. Sakın ha peşimden gelme.

                                                         Y/n
              Bakugou sen delirdin mi yapma

                           
Ama mesajım gitmemişti.

O an çok panikledim ve All Might'ı arayacaktım ama telefonum çalışmııyordu sanki telefonum hacklenmiş gibiydi ve aniden bir mesaj geldi.

Bilinmeyen numara

Değerli Bakugou'nu görmek istiyorsan bu adrese gel değerli y/n hiç bir profesyoneli karıştırma yoksa Bakugou ölür ama şu an sadece acı çekiyor.

Bu beni çok sarsmıştı. Ve istemeye istemeye verilen adrese doğru gitmeye başladım.

*adrese varınca*

Burası bir depoya benziyordu. Hem de soğuk kocaman olanlarına. Yutkunarak içeri girdim ve karşımdaki manzara dizlerimin yürümesine engel oldu. Karşımda Bakugou vardı. Kan akıyordu kafasından. Ve yanında işkence aletleri vardı. Bakugou çok özür dilerim seni bu işe karıştırdığıma diye bağırdım. Bakugou yanıt vermiyordu. Ve arkamda bir nefes hissettim. Atağa geçemeden beni tuttu ve bayılttı. Uyandığımda maskesi olan birisini gördüm. Aşırı garip bir odadaydık. Her tarafta benim resimlerim vardı. Ve bir sürü insanın sığabileceği kapsüller... Ve adam yavaşça bana yaklaştı. Ve şöyle dedi:

- Değerli y/n'im hiç kaybolan arkadaşlarının nereye gittiklerini düşündün mü?

Hayır manasında başımı sallayıp ağlıyordum ve O da bir düğmeye bastı. Oradalar. Kaybolan bütün arkadaşlarım. Hepsinin yüzünde korkunç ifadeler vardı. Ve o sırada bir gülüş duydum. Ve sonra ağzından şu laflar döküldü:

Sevgili y/n bunların hepsi senin içindi. Artık sana da sahip olduğuma göre sonsuza dek mutlu olabiliriz. Bu arada kim olduğumu merak ediyorsan bu maskeyi çıkartırım. Ve altından çıkan kişi: Shinsou idi. Ve artık beni tanıdığına göre daha da mutlu yaşayabiliriz! Ama önce Bakugou için kapsüllerde yer açmam lazım.

*Birkaç ay sonra*
 
*Haber spikeri*
 
  Bu sabah Tokyo Meydanı'nda kayıp olan tüm genç öğrencilerin ölüsü bulundu. Ve içlerinde yakında profesyonel kahraman olacak Bakugou da vardı. İşin iki garip yanı vardı birincisi kayıp y/n hâlâ bulunamamıştı , ikincisi ise bu öğrencilerin yattığı pozisyon bize bir şey ifade ediyordu:

Y/N SONSUZA DEK BENİM!

Bu biraz garip oldu ama umarım beğenmişsinizdir. Lütfen yorumlarda ne istediğinizi yazın ki ona göre ben de oluşturayım. ^3^
Author Vivian

Bnha Boyfriend Scenarios, Oneshots // Türkçe //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin