סופי פוסטר והמועצה

144 6 17
                                    

פאנדום: שהה

אני לא יודעת מה אני חושבת על סופי פוסטר, אבל אני בהחלט יכולה להגיד שהיחסים שלה עם המועצה לא  בסדר.

ולא מהבחינה שאתם בטח חושבים.

מה ששאנון מסנג׳ר מנסה להגיד זה שהמועצה מתאכזרת לסופי.

היא שמה לה מגביל יכולת.

היא מגלה אותה.

היא כועסת עליה, היא מענישה אותה.

וסופי נפגעת. אבל היא גיבורה, אז היא מקבלת בגבורה את מה שעושים לה. בלי להתלונן. כל מה שחשוב זה שהם לא יפגעו באנשים שהיא אוהבת.

וזה פשוט כל כך לא נכון.

המועצה הייתה כל כך נחמדה לסופי במהלך הסדרה, בזמן שסופי הרסה להם שוב ושוב את העולם.

לפני שסופי הגיעה, כולם האמינו שיש להם עולם מושלם.

וגם אם זה לא היה נכון, ככה אנשים חשבו. והיה להם טוב עם זה.

מבחינת המועצה, סופי באה, והרסה את זה.

היא ליטרלי הרסה את כל מה שהיה טוב ויפה בעולם.

אפילו לפני שהסדרה התחילה להתפתח, אפילו בספר הראשון, היא הכניסה פחד ואימה.

היא ערבה עניינים שלא היו קשורים לאף אחד ולשום דבר.

אז מה אם לבני האדם היו שריפות?

כי אני יכולה להגיד לכם, לבני אדם יש הרבה שריפות.

ולי אישית יצא כמה וכמה פעמים לצאת החוצה מבית ספר ולהגיד ״אאא למה צהוב כאן?״ או לשבת בנחת בבית ואז לקלוט שיש ריח מסריח ורעש מעצבן של סירנות.

שירפות זה משהו שקורה.

זאת תופעה של הטבע.

וסופי לא יכלה לדעת בוודאות שזה לא שריפות טבעיות.

אבל היא החליטה לחטוף יצור מסכן, ללכת לערים האסורות בידיעה שאסור לה לעשות את זה, ולקחת דגימה של האש (שאגב, גם זה עבירה חמורה מאוד על חוק)

ובכל זאת המועצה הטובת לב, מסכימה לכפר על המעשים של סופי ולא לתת לה עונש על זה.

אני אתן עוד דוגמאות מהסדרה בסוף, עכשיו אני אתייחס לזה שכולם מתייחסים לסופי כילדה קטנה.

אז תנו לי לספר לכם משהו.

היא לא.

היא מתחילה כנערה בת 12.

אני לא יודעת מה איתכם, אבל לפי איך שאני התנהגתי כשהייתי בת 12 היא בהחלט לא אמורה כל כך חסרת אחריות, פזיזה ומטומטמת.

ואחרי זה, היא גדלה. היא נהיית יותר בקיאה בחוקים.

ועדיין כל פעם ופעם שהמועצה מאשימה את סופי בכל מיני דברים, התירוץ הראשון של אולדן וגריידי ״היא רק ילדה קטנה ותמימה״

הדעה שלי על דמויות רנדומליותWhere stories live. Discover now