פאנדום: בית ספר לטוב ולרע
סופי היא דמות מקסימה ומדהימה.
היא מרושעת אמיתית.
היא עומדת על העקרונות שלה.
היא חזקה, וראויה להערצה.
בהתחלה היא קצת שטחית ומטומטמת, אבל אחרי זה היא משתפרת מרגע לרגע.
היא נערה שתעשה הכל כדי למען המטרה. היא תוותר על היופי שלה בשביל לחשוף את מי היא באמת, ותצליח להגשים את מטרתה.
האנשים המעטים שהיא מקרבת אליה חשובים לה מאוד, והיא מגנה עליהם. היא תעשה הכל בשבילם.
כשהיא ראתה את המצב הגרוע של בית הספר לרע, היא עזרה להם להתרומם. היא הראתה להם שגם עם הם רעים, הם יכולים להיות מטופחים ויפים. היא לימדה אותם לא לתת לבית ספר להשתלט על מי שהם. ולדעתי, זה עזר להם מאוד.
סופי היא בן אדם השרדותי - היא תעשה כל מה שהיא צריכה בשביל לשרוד.
היא תהיה אנוכית במידת הצורך, היא תבגוד בכולם, אבל היא והאנשים שחשובים לה ישארו בחיים.
אני לא יודעת אם זה טוב, אבל זאת תכונה בולטת אצל סופי ואפשר ללמוד מזה הרבה.
היא לימדה את כולם, שגם אם את יפה, ואת אוהבת נסיכים, את יכולה להיות רעה. את יכולה להיות מרושעת. היא מלמדת אותם שאנשים טובים עוזרים לאחרים, היא מראה להם שלא כל האנשים הטובים הלכו לבית ספר לטוב. יש הרבה טובים גם בבית ספר לרע. הרבה אנשים שיעשו מה שהם צריכים בשביל המטרה שלהם, והמטרה שלהם הרבה פעמים טובה.
אבל סופי היא גם חזקה. היא עוצמתית ובעלת השפעה, וכוח רב. היא לימדה את עצמה לעשות דברים שהיו קשים לאחרים אפילו עם מורה. היא הצליחה לגרום להרבה מאוד ילדים להקשיב לה, היא כריזמטית וחכמה.
ועוד תכונה שאני אוהבת בסופי - היא לא נותנת לסטיגמות להשפיע עליה. היא תעשה מה שהיא רוצה, לא יהיה לה אכפת מה חושבים עליה. היא הולכת נגד הזרם.
בגלל זה, סופי מהיערות שמעבר היא דמות מדהימה!
אעע
אעע
זוכרת את זה?
YOU ARE READING
הדעה שלי על דמויות רנדומליות
Non-Fictionכע אז כאן אני אכתוב את הדעה שלי על כל מיני דמויות מספרים, סרטים וכאלה.