Volseel
Kraj ten słynie jako wykopalisko ludzi mądrych i dobrze uczonych, ale i z wielkich manier jakie ono stosuje.
Najbardziej sławną władczynią jest Patrica Vogel. Pierwsza żeńska władczyni Volseeli, która doczekała się dwojga dzieci. Baltazara oraz Charlott. Znana ze swojego chłodu oraz wielkiego opanowania, które była w stanie utrzymać nawet kiedy to dopiero po wstąpieniu na tron i utracie ojca poprowadziła wojska Volseeli na wrogie wtedy królestwo Terseli. Volseelia jest jedynym krajem, w którym kobiety mogą zasiąść na tronie.
Zwierzę i kolor symbolizujące kraj - ptak, błękit
Nazwisko noszone przez królewską rodzinę - Vogel (po niemiecku ptak)
Mieszkańcy - mieszkańcy Volseeli z natury są posiadaczami ciemnych włosów, jasnych najczęściej niebieskich oraz szarych oczu i jasnej karnacji. Cechuje ich gościnność oraz mądrość. Nie ma mowy by na ich ziemi istniał jakikolwiek dom publiczny. Jest to wręcz na przekór ich moralności. Bardzo ułożeni, rzadko kiedy sprawiają problemy gdyż w wielu domach stosuje się nadal podobne surowe formy wychowawcze.
Terselia
Kraj ten dość mocno podupadł pewnego czasu oraz zatracił część ze swoich tradycji. Władcy tego kraju nie są też dobrze znani gdyż wręcz wszystkie księgi z bibliotek królewskich zostały spalone, a ludzie którzy tu mieszkali zostali wręcz całkowicie wymordowani podczas wojny.
Jedynym lepiej spisanym władcą ( choć krótko panującym) jest Riczard Tiger. Jego rodzina wraz ze starszą siostrą oraz młodszym bratem została wręcz całkowicie wymordowana co było spowodowane agresywnymi ruchami jego własnego ojca wobec innych królestw.
Przez czas swojego krótkiego panowania nie zasłynął z niczego wielkiego jednak do dziś w murach królestwa można usłyszeć legendy o tygrysie i niebieskim ptaku, która była odwierciedleniem miłości Richarda oraz młodej Rowany z królestwa Volseeli. Związek ich jednak nie miał szczęśliwego zakończenia gdyż obydwoje na koniec giną. Riczard za bycie królem Terseli, a Rowana za zdradę swojego narodu.
Z racji, że cały ród Tigerów został wymordowany na tron po wojnie zasiadł daleki wój Richarda, który normalnie nawet nie miałby prawa do tronu.
CZYTASZ
"cztery zwiędnięte ogrody" - RP
WampiryGazety oraz plotki. Nie ma nic tak wielkiego na taką skalę, a szczególnie wtedy kiedy ma się przed sobą cztery rodziny królewskie, o których przecież chciało by się wiedzieć wszystko.