تعالوا نتكلم عن الروايتين الورقي رواية حب يتحدي الإنتقام اصدار دار نبوغ ورواية قلادة آتيا اصدار دار عين حورس .
نتكلم الاول عن رواية قلادة آتيا الرواية ديه انا بعتبرها درة رواياتي حاجه كده مختلفه تجمع بين الرومانسيه والاكشن وشويه كوميدي والاهم فانتازيا بتحكي عن عالمين مختلفين بطلتنا من العالم البشري اللي بسبب فضولها هتلاقي نفسها فجأه بقت في عالم اخر عالم مختلف تماما عن العالم البشري وهتقابل هناك البطل و هتدور ما بينهم احداث كتيره مليانه مفاجئات غير متوقعه هتغير كتير في حياتهم الروايه مش كبيره ١٤٠ صفحه بس هتاخدكم في عالم تاني كله اختلافات عن عالمنا ...
بعد كده نتكلم عن رواية حب يتحدي الإنتقام الروايه ديه رواية دراميه اقرب للواقعيه فيها مشاعر كتير الرومانسيه والاكشن والغموض وركزولي علي الغموض ديه بالذات وكمان فيها شويه قليلين كوميدي وحزن الرواية بتحكي عن الناس اللي محبوسين في الماضي ورابطينه بالمستقبل والسئ ان يكون اللي مربوط هو فكرة الانتقام لانها بتضيع مننا لحظات كتير حلوه كان ممكن نعيشها وناس كانوا هيفرقوا كتير في حياتنا وبنحبهم وبيحبونا بس الانتقام ضيع مننا كل حاجه وللاسف مبنفهمش كده غير بعد فوات الاوان وده اللي وقعت فيه بطلتنا وبطلنا فيا تري ايه اللي هيحصل بعد فوات الاوان وايه اللي حصل قبل ما يفوت كل ده هنعرفه في الرواية الرواية ٣٢٨ صفحه كبيره شويه بس هتخلص بسرعه وهتحسوا بيها بجد ....
اتمني ان الروايتين يعجبوكم هيبقوا موجودين في معرض القاهره للكتاب يوم ٣٠ يونيو لحد يوم ١٥ يوليو وبعد كده هيتم توزيعهم في المكتبات علي مستوي جمهوية مصر كلها في كل المحافظات واللي عايزين الروايه من خارج مصر هنزلكم رقم الدار تكلموهم بس ده مش دلوقتي هنزله بعدين هو واماكن وجودهم بس لعد ما المعرض يخلص🖤🖤 ودلوقتي قولولي ايه رأيكم ومين متشوق ليهم ومستنيهم ومين فيكم ناويه تروح المعرض عشان نتقابل هناك ❤❤مكان دار عين حورس "قلادة آتيا "
صالة 1 A26 جناح بيوند والشهد ......
###############
دار نبوغ "حب يتحدي الإنتقام "
صالة 1 B72 نبوغ للنشر والتوزيع.....
هبقي موجوده هناك يوم ٧/٩ و ٧/٢ مين جايتابعوا رواية هي وهو وشخصياته هتعجبكم و هتلاقوا هناك صور الاغلفه بتاعة الورقي❤❤
أنت تقرأ
روايه نور الآسر بقلمي نوران جمال
Romanceهي فتاه قويه ومرحه وخجوله قليلا سنري بها بعض التناقضات لكنها طيبه ومحبوبه من الجميع تبحث عن فارس احلامها وتسخر علي من يتكلمون عن الحب رغم انها تؤمن به ولكن كبريائها الشديد يمنعانها عن ذلك. هو قوي وذكي وقاسي يهابه الجميع بإستثناء اصدقائه المقربين فه...