4

1.5K 176 151
                                    

*medyadaki şarkıyı bölüm sonuna doğru sözleri yazdığım yerde açın bence*

Hi size sorularla geldim cevaplayın pls

1- fic depomdan 3 4 tane fici yazmaya başlıyorum okur musunuz biri (2 tane düz yazı 1 tane texting+düz yazı)

2- taekook dışı shipleriniz neler ben yakında geliceklerden birini yoonmin yazacaktım ama aniden taekooka çevirdim shiplerinizi öğrenirsem daha rahat olur

Ve finale tahminen 1 en fazla 2 bölüm kaldı desem...

_______________________

"Bunu nereye koymam gerekiyor?" Elimdeki kutuyu dizimde sektirip kaymasını önledim. "Yatak odasına." Dün dediği gibi ertesi gün hemen yerleşmeye gelmişti. O kadar çok eşyası vardı ki hepsi buraya nasıl sığacak anlamamıştım, hemde eski evinde eşya bırakmasına rağmen sığamıyordu.

"Şimdilik yatağını kurmamız yeterli yarın zaten burada olmayacağız." dedi Jimin boyu kadar olan yatağın parçalarını sürüklerken. "Neden yarın burada olmuyoruz?" Elimdeki kutuyu yatak odasına koymuş, mutfaktaki bar sandalyesine oturmuştum. "Okul gezisi var." Bir kamp alanına gidecek ve bir gece orada kalacaktık, tam olarak gezi amacını söylememişlerdi.

"Ah, gelmediğin gün söylemişlerdi. Sana söylemeyi unuttum ben." dedi Namjoon, avucunun içiyle alnına vurdu hafifçe. "Sorun değil, gelmem zaten." Herkes kesin geleceğini düşündüğü için şaşırarak taşıdığı eşyaları kenara bırakmıştı. "Ne demek gelmem? Ne güzel ormanda kamp yapacağız, sensiz güzel olmaz ki."

Yanımdaki boş bar sandalyesine oturan Jimin'in kulağına eğildim. "Onu gelmeye ikna edersen sana para veririm." Oturduğu gibi kalkıp Jungkook'u savurdu sandalyeye doğru. "Lütfen gel." İki elini birbirine kenetlemiş, yüzüne yüzüne sallıyordu. İki parmağımla burun kemerimi tuttum, daha ikna edici bir şey yapacağını sanmıştım.

"Neden gelmek istemiyorsun ki?" Sandalyeden kalkıp, açık olması yüzünden sesimizin yankı yapmasını sağlayan kapıyı kapattım. "Sen gitmezsen ben de gitmem." dedi Namjoon küskünlükle, arkasını dönüp az önce açtığı kutudaki eşyaları çıkarmaya devam etti.

"Siz gitmezseniz biz de gitmeyiz." Ben ne kadar Jungkook'la arkadaş olamasamda Jimin ve Namjoon arkadaş olmuştu. Jimin'in özgüvenini ve sosyalliğini kıskanıyordum. "Yapamazsınız." Yaparız der gibi bakışlar atmıştım görüş alanına kafamı eğip, inanmışa benziyordu.

"İyi tamam, geliyorum." Kollarını göğsünde bağlayıp eşya getirmek için evden çıktığında ikna etmenin verdiği sevinçle ortada birleşip ellerimizi birbirine vurarak işimize dönmüştük. "Dört kişilik çadır alalım." Jimin ve Namjoon'a göre artık dört kişilik bir arkadaş grubuyduk. İşime geliyordu böyle olması.

Jimin, "Taehyung, gel yatağı kurmama yardım et." dediğinde Namjoon'u yalnız bırakıp diğer odaya koştum gülerek. Bu gezi sonunda bir şeyler değişecekti.

...

Açık konuşmak gerekirse rüya görmekten, daha doğrusu sürekli hareket hâlinde olduğum rüyalar görmekten biraz bunalmıştım. Jungkook'un buna senelerdir nasıl katlandığına her seferinde arttırarak şaşırıyordum artık.

Üstümdeki ince örtüyü atıp kalktım ranzadan. Anlaşılan o ki bu sefer yurtta kalıyordum ve bir oda arkadaşım vardı. Jungkook muydu acaba? Bir önceki rüyada da ev arkadaşıydık, imkansız değildi.

"Günaydın." Yanılmamıştım, Jungkook banyo olduğunu tahmin ettiğim yerden okul kıyafetleriyle çıkmıştı. "Giyinsene, geç kalırsak seni beklemem." Başımı salladım, yanımdaki sandalyede asılı duran okul kıyafetlerini alıp banyoya gittim.

Hipnofobi | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin