Selamlar👋 Bu gün 2 bölüm atmamın sebebi Cumartesi gününe kadar bölüm gelmeyebilir. Ailevi sorunlarım var. Neyse taslakta son 1 bölüm kaldı hafta sonu 2 bölüm daha gelir büyük ihtimalle. İyi okumaları...
Rondan;
Hermione geldikten sonra beraber sırlar odasına gitmeye başladık. Ahh bu yolları hatırlıyorum. Hiç iyi anılarım yok burada. Önceden geldiğimiz için daha kolay oldu çünkü ne yapmamız gerektiğini biliyorduk. İyi ki Harry şu zar zor yakaladığı uçan anahtarı geri bırakmamış. Birde onu almakla mı uğraşacaktın. Yok daha neler. Ben bir an önce şu hazine in yerini öğrenmek istiyorum. O hazineyle yapmak istediğim bir sürü şey var. Size isteklerini anlatmak isterdim ama sırlar odasına geldik bile. Iyh birden aklıma şu dev yılan geldi. Neydi adı? Hah Basiliks. İğrenç ve korkunç bir şeydi. İyiki Harry onu yendi. Ben bunları düşünürken Basiliksin çıkıp bize saldırdığı yerin önüne gelmiştik.
-Bir dakika Hagrid burayı nerden biliyor?
Herm:Sırlar odası açıldıktan ve Harry Tomu yendikten sonra burayı izole edip araştırma yaptılar. O zaman Hagrid garip bir yer keşf ettiğini söyledi. Ama araştırmacılar Hagride kızıp ayak altında dolaşmamasını söyledikleri için onlara burayı söylememiş.
-Hmm demek öyle olmuş. Anladım e o zaman içeri girelim. Ama nasıl gireceğiz?
Herm:Tabiki bunun sayesinde.
Hermione elinde bir anahtar sallamaya başladı. Bir dakika o anahtarı Hagrid'in boynunda görmüştüm!
H:nu sana Hagrid mi verdi?
Herm:Evet.Hadi çok oyalandık içeri girelim.
-Tamam
Hermione anahtarı kapının yanındaki küçük deliğe yerleştirdi daha sonra 2 defa çevirdi ve kapı kendiliğinden açıldı.
-Ugh içerisi iğrenç kokuyor!
H:Ne bekliyorsun Ron çiçekli böcekli olacak değildi ya. Sonuçta Basiliksin iniydi burası.
-Doğru söylüyorsun
Herm:Heyy gelmiyor musunuz?!
Biz Harryle konuşmaya dalmışken Herm içeri girmiş bile. Ahh bu kızın cesaretine hayranım. İhmal yani işte bir gryffindordanda bu beklenirdi.
(Sanki biz ne demek istediğini anlamadık😐) Hermione'ye yetiştikten sonra Lumos ile asamızdan ışık açtık. Iyy etraf gerçekten iğrenç. Bir kaç dakika sonra parlayan bir şey gördük.
-Çocuklar sanırım hazinemizi bulduk!Yavaşça parlayan şeye yaklaştığımda bunun bir küre olduğunu gördüm.
Herm:Aptal Ron sakın ani bir hareket yapma ya tuzaklar varsa?
-Burda tuzak olacağını sanmıyorum sadece bir küre.
Harry:Küre mi? Şu fal dersinde kullandığımız şeylerden mi?
Herm:Hey o fal dersi değil-
-Neyse ne işte işimize yaramayan bir küre parçası!
Elimi yavaşça küreye doğru götürdüm. Tüm hayallerim yıkılmıştı. Aptal bir küre parçasından başka bir şey değil bu!
Ağh o da ne?!
Herm:Hey o şey parlıyor!Harry:Neden ona dokundun ki!
-Böyle olacağını nerden bile bilirdim acaba?
Birden etraf saklanmaya başladı.
Herm:Hey çocuklar sizde hissediyor musunuz?
Harry:Evet sanki büyük bir güç var ve daha da büyüyor!
-Çocuklar...
Herm:Susar mısın Ron şu anda acil bir durum var.
-Ç-çocuklar...
Harry:Ron sanırım durumun ciddiyetini farkında değilsin-
-ÇOCUKLAR BAŞIMIZA DERTTE!
Şuraya bakınHerkes işaret ettiğim yere bakınca bende elimdeki küreye geri döndüm. Hala parlıyordu ve bırakamıyordum. Ben elimdeki küreye bırakmaya çalışırken bi anda Hermione'nin çığlığını duydum.
-Neler oluyor!
Harry:Şu portal tarafından çekiliyorum. Yardım ette Hermione'yi kurtaralım.
Harry ile beraber Hermione'nin elinden tutup onu çekmeye başladık. Bi anda ne olduğunu anlamadan elimdeki küre kör edici bir ışık saçmaya başladı. Bu sırada hepimiz portaldan(portakal yazmışım ya gsjhsjdv) düşmüştük.
Herm-R-H:AĞAĞAHAHĞAHA
-Ahh ne oldu? En son portal dan düşüyorduk. Hey çocuklar kalkın üstümden!
Herm:ağh az önce ne oldu?
Harry:En son portal dan düştük. Nerdeyiz biz?
XX:SİZDE KİMSİNİZ!?Evet ilham perilerim bir bölümünü daha sonuna geldik. Heyecanlı bölümlere yaklaşıyoruz desenize. Sonraki bölümde görüşmek üzere. Bol bol yorum ve vote vermeyi unutmayın. Görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eyvah Evrenler Karıştı! (Ara Verildi)
FanficSevdiğin karakterlerin evrenleri birbirine karışsaydı ne olurdu? Bunun cevabı bu kitapta saklı. Benimle beraber harika bir maceraya başlamaya ne dersin? O halde kemerlerini bağla çünkü harika bir macera bizi bekliyor😋