Selamm.Sizi kıramadım ve bir bölüm daha attım.Bundan sonra haftada en fazla 5bölüm en az 2 bölüm gelecek.Hafta sonları benden bölüm beklemeyin çünkü o gün bölüm yazma günüm.Neyse bölüme geçin.
Harryden;XX:SİZDE KİMSİNİZ ?
Etrafımızda yeşil pelerin takmış ve yanlarında garip metal olan adamlar bize kılıç ve garip bir silah(tahminime göre silah çünkü ellerindekine çok güveniyor gibiler) doğrultuyordu.
Herm:Ahh kafam! Asıl siz kimsiniz!?
XX:Biz keşif birliğindeniz. Şimdi siz cevap verin kimsiniz ve buraya nasıl geldiniz?
Ron:Keşif birliği mi? İlk defa duyuyorum.
Herm:Of Ron susar mısın biraz! Etrafına bakarsan buranın bizim dünyamıza benzemediğini görürsün.
Hermione'nin uyarısından sonra etrafıma baktığımda çok yüksek bir duvarın üzerinde olduğumuzu anladık. Etrafıma daha dikkatli baktığımda kocaman bir şehrin tüm etrafı uzun duvarlarla çevriliydi.Biz etrafı incelerken Herm karşımızdaki insanlarla konuşmaya başladı.
Herm:Ihm öncelikle bizden size zarar gelmez tabi bize zarar vermediğiniz sürece. Kim olduğumuzu sordunuz. Ben Hermione Granger. Şu gözlüklü çocuk Harry Potter ve Turuncu kafalıysa Ronald Weasley. Tanıştığımıza memnun olduk.
XX:Evet evet anladık şimdi bize nerden ve nasıl geldiğinizi anlatın. Sizin gibi veletlerle uğraşacak vaktim yok!
Eyvah bu adam canına susamış! Hermione'ye baktığımda yumruklarını sıktığını gördüm. Ron ile birbirimize baktık ve sessizce karışmama kararı aldık. E sonuçta daha çok genciz arada kaynayıp ölemeyiz. Herm bir anda ayağıya kalkıp adama meşhur yumruğundan bir tane geçirdi. Kendimizi daha fazla tutamayıp Ron ile gülme krizine girdik.
-HAHAHA ÖZÜR FRJJFGFJ DİLERİZ JGGFGFSJSJ AMA HAK ETMİŞTİN HAHAHAAHA
Herm:Kapayın çenenizi!
XX:Ah bu ani oldu.
Sarı saçlı çocuğa baktığımda gülmemek için kendini zor tuttuğunu gördüm. Bu çocuk diğerlerine göre daha korkak görünüyordu. Kendini daha fazla tutamayıp kahkaha atmaya başladı.
XY:FHGFHG JEAN BİR KIZDAN DAYAK YEDİN. Ah bu arada ben Armin
Jean:Kapa çeneni! Ben Jean Kirschtein. Şimdi nerden geldiğinizi söyleyin artık.
Herm:(göz devirir) sussaydın çoktan öğrenirdin.
Herm ve adının Jean olduğunu öğrendiğimiz çocuk kavga etmeye başladı.
Rondan;
Jean denen çocuk ve Herm kavga ederken elimdeki küre tekrardan parlamaya başladı.
-Hey ç-çocuklar
Herm:Yine ne var Ron?
-Buraya bakar mısınız?
Herkes bir anda bana dönünce bir an afallasamda hemen kendimi topladım.Harry:Sanırım başımıza büyük bir bela aldık.
-Hemde nasıl bir bela
Jean:Hey o da ne?
Herm:Gördüğün gibi bir sihirli küre ve bizi buraya getiren şey. Şimdi nasıl geldiğimizi öğrendiğinize göre etrafımızı sarmayı bırakır mısınız?
Jean:Sanki çok meraklıydım sizin başınızda durmaya... (Konuşmaya devam ediyor)
Harry:Ağh yeter artık durun! Görmüyor musunuz neler olduğunu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eyvah Evrenler Karıştı! (Ara Verildi)
FanfictionSevdiğin karakterlerin evrenleri birbirine karışsaydı ne olurdu? Bunun cevabı bu kitapta saklı. Benimle beraber harika bir maceraya başlamaya ne dersin? O halde kemerlerini bağla çünkü harika bir macera bizi bekliyor😋