3

60 0 0
                                    

-İyi olduğunu gördüğüme göre gidiyorum. Üstümde ki kıyafetleri temizletir sana yarın getiririm.
-J-jungkook Bey sizce de çok geç olmadı mı? Isterseniz burda kalabilirsiniz.
-Yorgunum ve sen hala tam olarak ayılmadın. Ayriyetten kıyafetlerim de büyük bir sorun.
-Sizi yarın erken saatte evinize bırakabilirim. Bu saatte dışarı çıkmak çok tehlikeli olur.
-<senin yanında kalmak daha tehlikeli> Yok yere senide rahatsız etmeyeyim gördüğüm kadarı ile tek bir yatak var zaten.
-Sorun değil koltukta yatabilirim.
-Imm ahaha emin olamadım şimdi ahaha.
-Endişeli gözüküyorsunuz. Y-yoksa ıslanmadan önce size birşey mi yaptım?
-Ahaha hayır neden öyle düşündün ki zaten. Sen öyle şeyler yapacak birisi değilsindir yani.
-<aslında tam öyle biriyim kahretsin> Ah evet evet öyle. O zaman sorun yok değil mi?
- Ah madem o kadar ısrar ediyorsun..

     
      Harika. Şuan, biraz önce yaşadığım o seksi ve bir o kadar da iğrenç olmasının yanında fazlasıyla da tehlikeli anlar yaşatan kişinin yatağında yatıyorum ha..
Acaba kapıyı kitlesem mi? Abartı mı olur ki? Ya birşey almak isterse odadan? Almasın ya yatıyoruz burda sonuçta. En iyisi kitlemek.

- Jungkook Bey! Jungkook Bey!
~kilit sesi~
- Ne oldu Taehyun-
-Kapıyı mı kilitlediniz? Neden?
- Ah sadece alışkanl-
-Benim yüzümden mi? Size birşey mi yaptım dün gece?
- O-oh hayır, sadece alışkanlık işte. Sen ne oldu onu söyle.
-Alarmınız çaldı ama uyanmadınız. Sizi evinize bırakacağım.
- Ah anladım. Hazırsan çıkalım malum benim hazırlanmama gerek yok.
- Tamamdır.

♧♧♧

-Sizi bekliyorum Jungkook Bey.
-Hey niye? Gel yukarı çıkalım.
-Rahatsızlık vermeyeyim.
-Zaten hazırlamam uzun sürer gel işte.

     Eğer yaşananları hatırlarsa durum daha da garipleşecek. En iyisi hiç birşey olmamış gibi davranmak. Nasıl bu kadar dikkatsiz olabilir aklım almıyor. Az kalsın anın büyüsüne bende kapılıp gidiyordum zaten. Cidden zor kurtuldum.
      Daireme gelene kadar hiç konuşmadık. Utanıyor ama neden ki? Utandığını fark etmemem için uğraşması bile belli. Gece yaşananları tamamen hatırladığını sanmıyorum. Aklına küçük küçük anılar gelse bile devamını getirebilir. Bu hâlleri niye anlamadım.

-Tae ben duşa giriyorum. Sen istediğin gibi takılabilirsin.
- Tae mi?
- Ah kusura bakma söylesem sorun olmaz diye düşünmüştüm. Eğer soruns-
- Hayır hayır. Çok sevindim. Sadece Taehyung demeniz bile beni çok mutlu ederdi. Tae diye kısaltmanız..şey..tatlı...
- ..Ölsem Taehyung demem..
-Efendim?
- Ahah yok birşey ahha. Sende Sunbae diyebilirsin.
-Tamam^-^
-Ben gidiyorum sen rahatına bak.

- H-hey Jungkook Sunbae ne yapıyorsunuz?
-Birşey mi yapıyorum?
- S-sadece havluyla çıkınca şaşırdım.
- Ne olacak sende erkeksin bende erkeğim sonuçta Tae.
- Ahah haklısınız.
-Sence bu mu yoksa şu mu?
- Bence beyaz olan gömlek daha iyi ancak size herşey yakışır Jungkook Sunbae^-^
-Anladım. Teşekkürler Tae o zaman onu giyiy-
- JUNGKOOK SUNBAE NEDEN HAVLUNUZU ÇIKARIYORSUNUZ?
- E bu gömlek iyi olur demiştin.
- Evet evet ama neden önümde -yutkunma- giyiniyorsunuz..çıplak bir şekilde hemde..
- Ya ya Tae ne diye evhamlanıyorsun? Yoksa seni azdırdım mı?
- Jungkook Sunbae ç-çok yakınsınız?
- Sana bir soru sordum Tae?
- Ne dediğinizi anlamıyorum.
-
-
- Şaka yaptım Tae. Ne bu ciddiyet. Kandırdım ama kabul et.
- Jungkook sunbae..
- Evet?
-
- Ahah bugün cidden çok komiksiniz.
- Dimi.

Hadi kahvaltıya inelim.
   
      Her zaman duşta aldığım kararlardan pişman olmuşumdur. Sadece tepkisine göre hatırlayıp hatırlamadığına bakacaktım ama biraz ileri gittim sanırım.
Ahhh biraz değil çok ileri gittim.. Neden çırılçıplak durdum ki karşısında. Kahretsin bir de yapıştım üstüne.. Şimdi asıl o benden şüpheleniyordur.
Ama hala şüpheleniyorum ondan. Bakışları normal değildi. Tamam bir anda üzerimi çıkardım ama bakışları şaşkınlıktan çok uzaktaydı. Kendisini toparlamak için sarfettiği emek bile gözüküyordu. Hadi ama ben yeteneklerimin yanında görünüşüm ile de fazlasıyla öndeyim. Benle beraber olmak isteyen bir çok kadın ve bir o kadar erkek de oldu. Kimin ne istediğini anlayabilirim. Normalde insanların tek bakışlarında bana olan hislerini anlardım. Tae bunların dışında bile.

- Kahvaltıyı beğendin mi Tae?
- Evet Sunbae. Burası cidden güzelmiş.
- Aynen. Yemek yapmayı bilmiyorum bu yüzden dışarda yemem veya eve sipariş vermem gerekiyor. Bu siteye de bu yüzden taşındım. Site içerisinde restorantlar bulunduğu için benim gibi ünlü birinin dert etmesine gerek kalmıyor.
- Dışarıda yemek zorunda değildik. Size kahvaltı hazırlayabilirdim.
- Seni zora sokmanın ne anlamı var.
- Ne zoru Sunbae. Aşçıyım ben zorlanacağım bir konu değil ayriyetten sizin için tabiki yaparım.
- Çok naziksin Tae. Senin gibi ünlü bir aşçıdan bedava yemek yemek.. Ahah çok şanslı olmalıyım.
- Ne zaman isterseniz^-^

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 30, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

act play ♧taekook♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin