-haber bülteni-
~Ünlü ve yetenekli oyuncu Jeon Jungkook oynadığı yeni seri ile tekrardan rekor kırdı.~
~Jeon Jungkook~
~Jeon Jungkoo~
~Jeon Jungko~
~Jeon Jungk~
~Jeon Jung~
~Jeon Jun~
~Jeon Ju~
~Jeon J~
~Jeon~
~Jeo~
~Je~
~J~
~~
-Kore'nin en yetenekli ve en yakışıklı oyuncusu olmak ha.
-Ah Hyunbin Hyung sen miydin, korkuttun.
-Televizyon son ses açıkken nasıl dalıp gidebilirsin ki?
-Ah fark etmemişim.
-Ya Kook.. İsminden o kadar bahsedilirken nasıl fark etmezsin.
-Yorgunum biraz hyung.
-Ya ya kook televizyona baksana.
-Evet.
-Bak ben bu gördüğün yakışıklı ve yetenekli oyuncunun 💫menejeriyim💫 ehee
-Ahaha Hyunbin hyung hala alışmadın mı?
-Ne aa bekle iki dakika kendimizi övelim yani.
~konuşmalar~
-Bu arada Kook yarın akşam yapımcı Seok Hoon ile yemeğe çıkacağız.
-Yapımcı Seok Hoon mu? Neden?
-Hayata geçirmek istediği bir proje varmış, bunun hakkında görüşeceğiz. Ancak aklıma takılan birşey oldu. Yeri ayarlayabileceğimizi söyledim ama O ısrarla buluşmanın Cleo restoranında olması gerektiğini söyledi. O restorantı çok sevdiğini biliyorum ama bunu onun bildiğinden emin değilim. Bu ısrarının nedenini merak ediyorum doğrusu.
-Cidden garip. Yarın anlarız.♧♧♧
-Vayy Jungkook Bey sizi ne kadar görmeye alışık olsam da en yetenekli ve en yakışıklı oyuncumuz karşısında hep ağzı açık kalıyorum.
-Ah Seok Hoon Bey övgülerinizi hakketmiyorum. Çok teşekkür ederim.
-Lütfen Jungkook Bey bu kadar mütevazı olmamalısınız.
Buyrun oturun.
-Yeni bir proje. Sizin işleriniz her zaman mükemmel olmuştur. Bu sefer ne teklif ediyorsunuz.
-Haha Hyunbin Bey teşekkürler. Projenin detaylarını diğer konuğumuz gelince konuşalım.
-Diğer konuğumuz mu? Başbaşa bir yemek sanmıştım.
-Aslına bakarsanız bugün bir iş teklifi de sunmaya geldim. Bunun üzerine detayları da beraber konuşuruz dedim. Ah bakın işte diğer konuğumuz. Cleo Restoranının sahibi Kim Taehyung Bey.
-Merhab- Jeon J-Jungkook. Ah merhabalar.
Bu restoranta çok fazla gelme şansım olmamıştı. Bulunduğum yerden uzaktaydı ama her boş zamanım da buraya yemek yemeye geliyordum. Cidden burada ki her yemek iştah açıcı gözükmesinin yanında fazla lezzetliydi de. Daha önce sahibi ile tanışma fırsatım olmamıştı. Yapımcı Seok Hoon ne yapmaya çalıştığını anlayamıyordum. Restorant sahibi ile ne işi olabilirdi ki bir yapımcının. Daha da ilerisi benim ne işim olabilirdi.Tabiki bunlar Kim Taehyung adını duyana ve yüzünü görene kadardı.
Bu ünlü restorantın sahibi Kim Taehyung muydu?Kim Taehyung yaklaşık 1 sene önce birkaç küçük projede yer almıştı. Küçük roller olmasına rağmen oyunculuğu ve olağanüstü visuali ile herkesi kendine hayran bırakmıştı. Çaylak hali ile bütün herkesi geçtiğini düşünürken ortadan kayboldu ve bir daha hiçbir projede yer almadı. Şahsen ilk defa kendime bir rakip bulduğumu düşünmüştüm. Onu kendi gözlerimle görmek istemiştim. Ama bu fazla ani olmuştu.
Ayrıca beni gördüğünde ki o ifadesi de neydi?
-Merhaba Taehyung Bey. Buranın sahibi olduğunuzu bilmiyordum.
-Doğrudur. Yakınlarım dışında pek kişi bilmez.
-Seok Hoon Bey bu görüşmede neler olacağını cidden merak ediyorum. Işler ilginç bir hale geliyor ha.
-Ahaha Hyunbin Bey haklısınız. Hepimiz burdaysak iş konusuna gelebiliriz. Taehyung Bey biliyorum oyunculukta gözünüz yok ancak oynadığınız küçük roller ile bile ülkede yarattığınız etkiyi biliyorsunuz. Elimizde büyük ve kesinlikle hit olacak bir proje var. Tabiki mükemmel oyuncuların yetenekleri ile olacak bir şey bu ve siz çok yeteneklisiniz. Harika yemek yapıyorsunuz ve ana karakterimiz ile mükemmel bir uyum sağlayacağınızı düşünüyorum.
-Üzgünüm Seok Hoon Bey. Önceden de dediğim gibi, herhangi bir proje de yer almak istemiyorum.
-Ah lütfen bu kadar çabuk karar vermeyin. Ilk önce projeyi inceleyelim.
-Kusura bakmayin. Fazlasıyla meşgulum. Size böyle bir konuda yardımcı olamayacağımı ve böyle bir konu için de zamanımı yememenizi söylemiştim.
-Jungkook Bey ile harika bir takım olacağınızı düşünmüştüm. Diğer başrolumuz Jeon Jungkook Bey.
-Hey Seok Hoon Bey daha projeyi konuşma-
-Jungkook Bey ile mi? Iıı-tamam sanırım zaman ayırabilirim.
Seok Hoon: ~ah söylentiler doğruymuş~
-O zaman detaylara geçelim. Buyrun hikayenin detaylarının bulunduğu dosyalar. Hikayemiz harika yetenekleri olan bir aşçının yanına aldığı çalışana yavaş yavaş aşık olması ve restorantın daimi müşterisi olan iş adamının da çalışana aşık olması ile geçen olaylarla mevcut. Harika aşçılığınız ile bu rolün size çok uyacağını düşünüyorum Taehyung Bey. Jungkook Bey rolünüz ne olursa olsun harika bir performans sergiliyorsunuz. Sizin projede yer almanız tamamen işi değiştirecektir.
-Kadın başrol oyuncumuz kim?
-Kim Jisoo ile görüşmeye devam ediyoruz. Önceki küçük rollerinizde de Kim Jisoo ile yer almıştınız. Tanıdığınız biri ile daha rahat olursunuz diye düşünüyorum.
-Haklısınız.
-Jungkook Bey ne düşünüyorsunuz?
-Oyuncu kadrosu ve senaryo çok iyi gözüküyor. Ancak bu rolü kabul edersem bir çok projemi iptal edeceğim. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
-Hiçbir şüpheniz olmasın.
-Harika. Hyunbin Hyung lütfen benim için gerekli hazırlamaları yap. Ya siz Taehyung Bey ne düşünüyorsunuz?
Masaya oturduğundan beri bakışlarını asla üzerimden çekmedi. Nesi var bilmiyorum ama bu tüylerimi diken diken ediyor.
-Bende aynı şekilde düşünüyorum. Menejerim Yoongi ile hazırlıkları başlatırım.
-N-ne biraz önce çok kesin konuşuyordunuz.
-Ahaha vazgeçtim. ^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
act play ♧taekook♤
FanficTaekook Bxb +18 ♧ ♧ ♧ ♧ ♧ ♧ ♧ ♤Konu sen olunca sınır tanımıyorum Jeon Jungkook♤ 22/06/21