Ilk zil calmisti. Cok acikmistim veya aciktigimi zannediyordum. Onu gormek icin mi iniyordum bilmiyorum ama bi sey beni oraya itiyordu. Merdivenler bana dusmandi sanki. Artik ordaydim. Ustunde pembe t-shirt altinda sari pantolon vardi. O kalabalik arasinda 1 saniyelik bakista kalbimi celdi. Kizlar etrafinda fir donuyordu. Herkes ondan poaca istiyordu. Ama ben ise onun nur suratindan baska bir sey gormuyor ve hissetmiyordum. Adeta buyulenmistim. Onun o seyrek saclari beni benden aldi.
Sonunda sira bana gelmisti vee o buyuk annn !!
Onur: evet hadi hadi soyleeee!
Ben heyecandan dilim gotume kacmisti bende cevabi biraz geciktirdim ama soyledim: "simit ayran"
Heyecandan elim ayagima dolandi o arada parayi vermeyi unutmustum. Hani para hani para diye o kalabalik arasinda bana cilve atiyordu. Bende buna karsilik olarak para ustu alayim diye 5 tl uzattim. Elimi tuttu ve kasaya kadar surukledi. O sicak ve yagli elleri benim findik kadar ellerimi kavramisti. O an zaman dursun eli elimden ayrilmasin istemistim. Simit ayranim gelmisti. Artik ordan ayrilmam gerekti ama onun nefesi beni kendi ekseninde donduruyodu. Ayaklarim gitmiyordu. Ama zil de bana dusmandi, caldi. Sinifa dogru yol aldim. Artik 80 dk onun gul yuzune hasrettim. Cok caresizdimm...(Yorumlarinizi bekliyorum. Ikinci bolum pazartesi ;))