👽Episode 6👽

140 32 37
                                    

Yuna üstündeki kırmızı elbiseyi düzeltti. Eteğinin kenarını sıkarken annesi içeri girdi.

''Bebeğim iyi misin? Gergin duruyorsun da.''

''Dışarı çıkacağım, bir arkadaşımla.''

''Kai denen çocuk?''

Yuna gözlerini kocaman açarak annesine baktı.

''Sen nereden biliyorsun?''

''Bilgisayarın arama geçmişi çocuğun ismiyle dolu. Tanrım, Yuna çocuğun adını sahibinden.com da arattığına inanamıyorum."

Annesinin kahkahalarla gülmesi ile ciddi durmak istese bile Yuna da güldü. O sırada Kai'den gelen mesajla ayağa kalktı.

''Geç kalmam, ayrıca o senin damadın.''

Annesi çıkan kızının arkasından mırıldandı.

"Deli kız..."

×××

Yemek yiyecekleri yere gelince Kai ağzını şaşkınca açmamak için kendini zor tuttu. Yuna'nın kendisinin sosyalleşmesini ve iletişimde zorlanmamasını istediğini biliyordu ama bunun için arkadaşlarını da yemeğe çağıracağını bilmiyordu. Yuna'nın kulağına fısıldadı.

''Başkalarının olacağını söylememiştin?''

''Olmayacağını da söylemedim? Hadi gidelim.''

Yuna Kai'yi kolundan tutup masaya götürdü. Yuna'nın arkadaşları dediği kişiler Taehyun, Ning ve Chaeryeong'du. Bu üçlü genelde birlikte takılırdı. Bunu Kai bile bilirdi.

''Selam millet, bu Kai. Gerçi zaten biliyorsunuzdur.''

''Ah evet, bu soğuk ama yakışıklı veledi biliyoruz.''

''Aptal aptal konuşmayı kes, Ning. Yeni tanıştığın biri ile böyle konuşmasana.''

Chaeryeong'un Ning'i azarlaması bitince Yuna ve Kai de oturmuş yemek söylemişlerdi. Kai diğerlerinin aksine daha sessizdi, sorulan soruları cevaplamak haricinde konuşmuyordu. Aslında biraz da kızgındı. Emrivaki olmuştu ve onun gibi asosyal insanlar bundan nefret ederdi. Kai de bu duruma kızmıştı, belli etmemeye çalışsa da kendisine 4 yıldır aşık olup felaket şekilde stalklayan biricik manyağımız Yuna arada endişeyle ona bakıyordu. Kai dışındakiler yemek yemiş ve sohbet etmişti. Kai'nin yaptığıysa sadece esprilere kısaca gülmek ve soruları cevaplamaktan ibaretti.

×××


Kai Yuna'yı evin önüne bırakmıştı. Yuna gülümsedi.

''İyi geceler tatlı rüyalaaaar.''

Kai'nin tepkisi ise Yuna'nın beklediğinden daha soğuk olmuştu.

''Sana da.''

Ve arkasında şaşkın bir Yuna bırakarak gitmişti.

++++++++++++++++++++++++++++

Bölüm maalesef düzensiz oldu,lanet watty sayfa düzenini bozup duruyor da.

👽CRAZY 4 YOU👽✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin