Stephan bulundukları yere baktı oldukca değişikti bı tapınağa benziyordu çok yuksek bı tepeye kurulmis bı tapinak.
Uzaktan burayı görenler eski terk edilmiş bı tapınak görürdü sadece oysa burası uçsuz bucaksız bı bahçeye sahip olan dışı eski ama içi bı o kadar yeni olan saray benzeri bı yerdi stephan nedense heyecanlandıgini hissetti Agamotto acilen çıkmıştı ve stephan onu beklerken dışardaki güzel havanin tadını çıkarıyordu.
------------------------
Frigga sabah erkenden kalkmıştı daha fazla dayanamıyordu içindeki sıkıntı resmen çığlık atıyordu.thor'u kaldırmak için gittiğinde çoktan uyandığını hatta kapıda onu beklediğini gördü.
Frigga:her yolunda mı aşkım?
Thor:bilmiyorum loki'yi özledim.
Frigga:tamam gidelim hadi.
Vanaheim kralı njord hızla kız kardeşinin ve yigeninin yanına geldi*
Njord:nereye?
Frigga:gitmemiz lazım?
Njord:hani birkaç gün daha kalacaktiniz?
Frigga:Loki'yi görmem lazım
Njord:peki bı dahaki sefere loki'yi de getir.dikkat et kendine Thor
Thor:tamam
Njord Loki'nin evlatlık olduğunu hatta jotun olduğunu bilmesine rağmen çok severdi hatta frigga onu vanaheim'e getirdiğinde njord onu hiç yanından ayirmazdi bu sebeble loki'nin gelemeyeceğini öğrendiginde baya üzülmüştü.
Frigga derin bı iç çekip bilinen o ismi seslendi gökyüzüne "heimdall"
-------------------------------------
Agamotto loki'yi almış tapınağa gelmişlerdi stephan uzaktaydı ve dövüşenleri izliyordu.Agamotto:Loki kötü duruyorsun sıcak çay ister misin?
Loki:evet efendim
Agamotto:biraz bekle hemen getiriyorum.
Agamotto gidince Loki etrafı incelemeye başladı pek çok değişik şişe asa küre ve ıvır zıvır vardı ama bunların dışında kılıç kalkan hançer gibi şeyler de bulunuyordu.
Agamotto:beğendin mi?
Loki:evet efendim.
Agamotto:güzel çayın.
Loki çayı alıp hemen dudaklarını götürdu
Agamotto:hey dur yanacaksın üfle.
Loki gülümsedi bakışları resmen "nasıl bu kadar aptal olabilirim ki"der gibiydi hızlıca üfledi çaya ama beklenmedik birşey oldu...
-------------------------------------------
Bayan strange oğlundan ayrıldığında kalbi parçalanacakmış gibi agrimisti ama mecburdu hem onu sonra görebilirdi nede olsa önlerinde uzun bı ömür vardı.
Şimdi girdiği sokak daracik ve sessizdi ve duvarın önüne geldi kaldı ve sessizce birşeyler fısıldadı aniden bı kapı belirdi kadın sessizce kapıdan girdi ve kayboldu----------------------------------
Frigga ve Thor köprüye geldiklerinde heimdall'i yüzü solgun bulmuslardi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naughty Magic
FantasyLoki ve stephan kardeşliği Loki ve stephan agamotto tarafından yetiştirilir. Hikaye tamamen kurgusaldir