Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum
---------------------------------------------------
Aradan birkaç gün geçmişti bu süreçte Loki ve stephen kendilerini toparlanmış ve artık eğitimlerine yönelmelerinin başlamalarını vakti gelmisti.İkisi de erkenden kalkmış kahvaltılarını yapmıştı ve artık hazırladı.
1.ders:büyüsel savunma.
Çocuklar bu derste kendilerini özellikle büyüsel saldırılardan korumak icin eğitilecekti hocaları "wong"du.
Wong:günaydın çocuklar.
Loki:günaydın efendim.
Wong:sikilirsaniz bana söyleyebilirsiniz tamam mı?
Stephen:tamam efendim.
Wong 2cocugunda daha küçük olduklarını ve onları sıkmanin haksızlık olduğunu düşünüyordu ama yapabilecegi birşey yoktu.
"Şimdi çocuklar gözlerinizi kapatin ve sadece ana odaklanın"
Bu her derste olan rutin birseydi kişi eğer kendi iç doğasına odaklanıp kendini bilmezse büyüleri ya hiçbir işe yaramaz yada çok kötü şeylere sebebiyet verebilirdi
Aurasi bu kadar güçlü 2cocuk için 2.seçeneğin olma ihtimali daha yüksek duruyordu.
"Şimdi ellerinizi biri aşağıda diğeri yukarda olacak şekilde kaldırın hangisi olduğu fark etmez ama genelde kullanılan el yukarda olur"
Stephen ve Loki hemen denileni yaptı ikisinin de sağ eli yukarıdaydi.
"Güçu hissedin onu iliklerinize kadar hissedin.gozlerinizi açın ilk başta hiçbirsey olmayacak korkmayın"
Stephen ve Loki gerçekten de gözlerini açtıklarınında hiçbirsey olmadığını gördüler.ama wing'un dediklerini yapmya devam ettiler.
"Şimdi gücünüzü ellerinize aktarın sakin bir şekilde acelemiz yok"
"Gücün vücudunuzdan ellerinize doğru aktığını hayal edin gücünüz elinizde toplanıyor sizi korumak için"
Çocuklar yavas ama kararlı bir şekilde denileni yaptı.
Loki'nin elinin etrafında silik yeşil bı kalkan olusmustu Stephen kalkanı da silik ama turuncu renkti.
"Aferin size çocuklar ama çalışmaya devam şimdi kalkanı daha görünür yapicaz"
Çocuklar ve wong tam 4saatir çalışmıştı ve ikisininde kalkanı artık biraz daha görünürdü wong yarın devam ediceklerini ve gidebileceklerini söylemişti
Loki ve stephen biraz dinlenip lafladitan sonra 2.ders için tekrar ayaklandılar
2.ders:fiziklel gelişim.
Bu derste çocuklar fiziksel olarak kendilerini geliştirmeyi ogrevekevkti her 2cocukda büyücü olabilirdi ama her türlü eğitimi almaya ihtiyaçları vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naughty Magic
FantastikLoki ve stephan kardeşliği Loki ve stephan agamotto tarafından yetiştirilir. Hikaye tamamen kurgusaldir