𝐖𝐄𝐋𝐂𝐎𝐌𝐄...

1.8K 34 0
                                    

𝐇𝐞𝐲 𝐥𝐚𝐝𝐢𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐞𝐧𝐭𝐥𝐞𝐦𝐞𝐧!

𝐈 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐡𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐠𝐫𝐞𝐚𝐭 𝐝𝐚𝐲! 𝐈 𝐠𝐮𝐞𝐬𝐬 𝐲𝐨𝐮'𝐯𝐞 𝐬𝐭𝐮𝐦𝐛𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐜𝐫𝐨𝐬𝐬 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐨𝐤; 𝐓𝐮𝐦𝐡𝐚𝐫𝐢 𝐀𝐥𝐢𝐳𝐞𝐡𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐬 𝐚 𝐬𝐩𝐢𝐧 𝐨𝐟𝐟 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈'𝐦 𝐩𝐮𝐛𝐥𝐢𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐃𝐫 𝐁𝐢𝐥𝐥𝐢𝐨𝐧𝐚𝐢𝐫𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐟𝐨𝐜𝐮𝐬𝐞𝐬 𝐨𝐧 𝐀𝐥𝐢𝐬𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐡𝐞𝐫𝐫𝐲'𝐬 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬𝐡𝐢𝐩 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐝𝐞𝐬𝐞𝐫𝐯𝐞𝐬 𝐚 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐨𝐟 𝐢𝐭𝐬 𝐨𝐰𝐧. 𝐈𝐭'𝐬 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐚𝐛𝐥𝐲 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭𝐞𝐫 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐨𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐮𝐩𝐝𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐟𝐫𝐞𝐪𝐮𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲.

𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐬 𝐬𝐞𝐭 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝟖 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 '𝐃𝐫 𝐁𝐢𝐥𝐥𝐢𝐨𝐧𝐚𝐢𝐫𝐞' 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐬𝐜𝐞𝐧𝐞𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐀𝐫𝐦𝐚𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐞𝐡𝐞𝐫'𝐬 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭𝐢𝐯𝐞𝐬 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞

𝐒𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝𝐥𝐲, 𝐈 𝐦𝐮𝐬𝐭 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐢𝐭 𝐜𝐥𝐞𝐚𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐢𝐚𝐠𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐢𝐬 𝐍𝐎𝐓 𝐚 𝐟𝐨𝐫𝐜𝐞𝐝 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐢𝐚𝐠𝐞. 𝐈 𝐝𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐜𝐨𝐧𝐝𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐮𝐜𝐡 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐢𝐚𝐠𝐞𝐬 𝐧𝐨𝐫 𝐢𝐬 𝐢𝐭 𝐫𝐞𝐥𝐢𝐠𝐢𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲 𝐚𝐜𝐜𝐞𝐩𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞. 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐢𝐚𝐠𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐞𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐚𝐬 𝐀𝐥𝐢𝐬𝐚 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫'𝐬 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐚𝐜𝐜𝐞𝐩𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞. 𝐒𝐨 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞, 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐋𝐨𝐫𝐝 𝐚𝐛𝐨𝐯𝐞 𝐝𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐚𝐭 𝐦𝐞 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐢𝐭'𝐬 𝐚𝐧 𝐢𝐦𝐩𝐞𝐫𝐚𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲𝐥𝐢𝐧𝐞, 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐞𝐧𝐬𝐮𝐚𝐥 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐢𝐚𝐠𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐚𝐜𝐜𝐞𝐩𝐭𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐮𝐧𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝.

𝐋𝐚𝐬𝐭𝐥𝐲, 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐬 𝐚 𝐩𝐮𝐫𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐨𝐟 𝐟𝐢𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐲 𝐫𝐞𝐬𝐞𝐦𝐛𝐥𝐚𝐧𝐜𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐫𝐞𝐚𝐥 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐢𝐬 𝐩𝐮𝐫𝐞𝐥𝐲 𝐜𝐨𝐢𝐧𝐜𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭𝐚𝐥.

𝐈 𝐝𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐩𝐞𝐫𝐦𝐢𝐭 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐥𝐚𝐧𝐠𝐮𝐚𝐠𝐞𝐬, 𝐧𝐨𝐫 𝐝𝐨 𝐈 𝐚𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐟𝐨𝐫 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫𝐬 𝐭𝐨 𝐮𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐲 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐨𝐟 𝐢𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐲 𝐩𝐞𝐫𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧. 𝐈𝐧 𝐨𝐫𝐝𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐮𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐲 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐨𝐟 𝐢𝐭, 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐮𝐬𝐭 𝐨𝐛𝐭𝐚𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐩𝐞𝐫𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐈'𝐥𝐥 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐢𝐭 𝐢𝐟 𝐈 𝐚𝐩𝐩𝐫𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞. 𝐈𝐭'𝐬 𝐜𝐨𝐩𝐲𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧!

𝐈 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐥 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲 𝐢𝐭!

𝐋𝐨𝐯𝐞, 𝐑𝐨 🤍

𝐓𝐔𝐌𝐇𝐀𝐑𝐈 𝐀𝐋𝐈𝐙𝐄𝐇تمہاری أليزيWhere stories live. Discover now