Umbridgová To Rozjíždí

7 1 0
                                    

Přišlo pondělí a s tím i první hodina obrany proti černé magii. Harry vylezl z postele šnečím tempem, protože věděl co ho čeká. Slyšel že Ron ještě chrápe ale budit se mu ho nechtělo. Přemýšlel proč kentauři Umbridgovou pustily. Co za to chtěli. Přece by jen tak jednoduše nepustily kořist. V tom se začala zvedat Ron protože mu začal řvát budík. Opravdu řvát. Měl budík ve tvaru huláka který mu dali jeho bratři minulý rok k Vánocům.

„Hermiono tady jsme" křičel Harry na Hermiono když je hledala v davu před učebnou. Hermiona je konečně uviděla šla za nimi. „Viděli jste už kabinet Umbridgové? Vypadá stejně jako minulý rok. Jako kdyby tam celý rok bydlela." dokončila svou větu Hermiona. Ron se chystal něco říct ale v tom se otevřeli dveře učebny.
„pojďte dále" ozvalo se od učitelského stolu, který stál úplně vzadu.
„nazdar mudlovská šmejdko. Myslel jsme že se nevrátíš. Udělal by jsi všem velkou laskavost" kdo jiný by tohle řekl než Draco Malfoy. Stál za nimi a koukal na ně. Jak jinak než aby měli už zase obranu proti černé magii společně se zmijozelem.

„usaďte se kam chcete ale nidko nebude sedět v zadní lavici abych na vás viděla". Harry, Ron i Hermiona byli nuceni sednout do úplně první lavuce protože to byla poslední volná místa.
„vítejte v mě učebně a zároveň vás vitram v novém školním roce. Jsem ráda že jsem se sem mohla vrátit a dívat se na vaše roztomilé tvářičky. Myslím že si společný rok užijeme. Slečno Grangerová hůlku jste is měla nechat doma!" jedním mávnutím hůlku Hermiony zlomila. Hermiona vypadal že vyletí z kůže jak naštvaná byla. Nikdo se jí v tu chvíli nedivil.
„Co si to dovolujete! Okamžitě mi tu hůlku opravte nebo půjdu přímo za Brumbálem!". Všichni mlčky seděli a pozorovali co se bude dít. Umbridgová vypadala vyděšeně a hůlku raději rychle opravila. Hermiona se posadila a dokonce hodiny se dívala jen do knihy a nepřihlásila se ani jednou.

„To byla snad horší hodina než se Snapem". Vyprávěl jim Nevill, jejich Nebelvírský kamarád.
„ nechápu jak si mohla dovolit zlomit mi hůlku. Je to ta nejhorší profesorka v historii bradavic a Brumbál to ví moc dobře ale nemůže s tím nic dělat"
Rozčilovala se hermiona a přitom is v ruce pevně svírala hůlku která byla ještě před chvílí zlomená.

Další dvě hodiny měli preměňování a to proběhlo v pohodě až na to že nevill svou žábu místo na hrnec proměnil na šišku. Jak může být někdo takový nešika?

Odpoledne měli lektvary se Snapem. Neville se klepal už půl hodiny před začátkem. V učebně Harry viděl že Snape mu hodil do kotlík kousek mandragory, ale nevěděl co s tím má dělat. Vedle něj naštěstí sedle Nevill který jediné co umí tak je to to, že se vyzná v bylinkách. Poradil mu aby tam hodil dvě větvičky vrby mlátičky. Nejdřív lektvar vybuchl, ale všechna tekutina se vrátila jako zázrakem do kotlíku. Když Snape lektvar zkoušel a zjistil že je v pořádku tvářil se dost naštvaně.

Odpoledne jim odpadly dvě hodiny. Všichni měli plány co budou dělat, ale všechno se to pokazilo když byli svoláni do velké síně. Všichni si šeptali co se stalo a jestli to není něco vážného. Prváci se tvářily jako kdyby šli na popravu. Kdo by se jim divil, v Bradavicích se poslední dobou děli opravdu divné věci. Všichni čekali až přijde Brumbál ten však nepřišel. Mcgonagalová chtěla někam odběhnout, ale zastavila ji Umbridgová když vstala vydala se dopředu aby mohla cosi říct.
Harry už věděl proč tu Brumbál není. Nelíbil se mu nápad kteryjim chtěla Umbridgová říct.
„milý žáci " umí ta učitelka začínat větu i jinak než milý žáci?
„svolal jsme vás aby jsme vám oznámily že se letos nebude konat turnaj ve Famfrpálu" všude si začali mumlat že to není možné a že ti snad ani nesmí.
„ale máme k tomu pádný důvod. Letos jsme se dohodli s hajným Hagridem že uspořádáme hon na kentaury."na chvíli se zdrhla jako by o něčem přemýšlela.
„jasně. Tohle má být pomsta Kentaurům" nadával Ron a mračil se u toho a zároveň si hladil svou sovu pašíka.
„honu se může účastnit kdokoliv chce. Ať už je vám 11 nebo 19. Je to jen na vás kdo ukáže jaký je hrdina. "
„a co z toho budeme mít" ozvalo se od mrzimorského stolu.
„kdo vyhraje Žižka 75 000 galleonů a slávu k tomu. Pravidla budou vysvětlena až při začátku turnaje. Doufám že se uvidíme tam a nyní se můžete rozejít.

„půjdete do toho? " zeptala se Hermiona kluků ve společenské místnosti.
„my rozhodně" proběhla kolem nich dvojčata ale měla naspěch takže jim nestihl ani odpovědět.
„nevím. 75 000 galleonů by se nám celkem hodilo. Víte přece jak na tom naše rodina je. Neříkám že se máme špatně ale nějaké penízky navíc by se hodily." Ron se přitom koukal do krbu.
„Rone ale kentauři jsou naši kamarádi mají své životy a my jse přece nemůžeme jen tak lovit. Vsadím se že Hagrida k tmu donutily. On by s ničím takovým jen tak nikdy nesouhlasil. Co ty Harry?"
„ Hermion vždyť víš že já o takovéhle věci nestojím. Já mám tě slávy po krk a to jsem vlastně nic neudělal. Takže se moje jméno zase omylem nedostane nějak do listiny tak tam nejdu."
Ron vypadal že přemýšlí dost usilovně a neví co si počít. Všichni věděli že Weasleyovy na tom nejsou ani špatně ani dobře. Rodina to byla velká a peníze potřebovala.

„tak co jak ses rozhodl?" zeptal se ho Harry o dva dny pzdeji kdy měli být už přihlášky podané.
„Harry já nevím. Mám na to ještě celý den ale víš jak to mám. Tohle je pro mě těžký rozhodnutí. Jdou do toho Fred a George ale mě to celkem také láká."

Když šli do velké síně na snídani viděli viset obrovskou plachtu s nápisem HON NA KENTAURY. Pod tím stálo: odměna 80 000 galleonů.
„oni tu výhru zvýšily Harry. Pojď půjdeme do toho spolu."
Harry přemýšlel ale nevěděl co odpovědět.
„ tak dibre dj večera se rozhodneme a uvidíme" zakončil konverzaci Harry.

Když šli do svého pokoje viděli toho kluka. Toho prváka který byl v havraspáru a ktery jim někoho hrozně připomínal. Něco si rychle zapisovat do malého zeleného bloku.
"Ahoj„
...

Na světlo světa vychází další kapitola

Vaše ®




Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 22, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Harry Potter a hon na kentauryKde žijí příběhy. Začni objevovat