"Seni ophellia'nın hamleti sevdiği gibi seviyorum. "
Bilinmeyen numara : bugün okulda yunhoyla niye kavga ettin mingi ? Çok üzgün gözüküyordu.
Love man : herşeye karışıyor çünkü o sadece benim arkadaşım benim kimlerle gezip kimlerle gezmeyeceğime karar veremez.
Bilinmeyen numara : ah mingi o sana değer veriyor uyuşturucu çetesinde olan bir çocukla gezmene karşı çıkması gayet normal.
Love man: bunu da biliyorsun yani madem kavga ettiğimizi biliyordun neden sordun? Kimsin söyle artık!
Bilinmeyen numara: söylemeyeceğim mingi. Yunho'ya söylediğin sözler hiç hoş değildi.arkadaşım diyorsun ama onu hassas noktası ile incitiyorsun. Çocuğun suratına "KİMSESİZ HERİFİN TEKİSİN NEYE GÖRE BANA KARISIYORSUN ELİNDE TEK BEN VARIM BENI DE KAYBETMEK İSTEMİYORSAN DÜZGÜN DAVRAN!!!" dedin.
Love man: yunho benim için çok değerli sinirden söyledim onları kalbini geri kazanacağım onun.
Hem sana neden bunları anlatıyorum ki? Zaten herşeyi biliyorsun benim hakkımda eğer adını söylemezsen bir daha yazdığın hiçbir mesaja bakmayacam.Bilinmeyen numara : adımı değil de lakabimi söyleyebilirim sende beni öyle kaydedersin.
Ay ile konuşan adam.Love man: ay ile konuşan adam mı dhdjdjdjdjdhdhdhd neden komik geldi bilmiyorum peki ay sana cevap veriyor mu dhhdchdjddddjdjddd bu çok komik sbdhjddhgdjddjdh
Hemen kaydediyorum.Ay ile konuşan adam : komik olan ne mingi? Hayır cevap vermiyor mingi ama beni dinlemesi bile çok güzel.
Love man: komik geldi işte bilmiyorum ddjdjjdjjdk neyse ben yunho'nun gönlünü almaya gidiyorum. Bb ay ile konuşan adam hshjdsdjjdjdkdd
Ay ile konuşan adam : bb aşk adamım .
Görüldü .
İyi okumalar bebişlerim❤💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE MAN ^YUNGİ^
Fanfiction{Texting} *tamamlandı* 📍kısa bir hikaye. 📍düz yazı da var.