5

208 26 34
                                    

Ay ile konuşan adam : yunho seni affetmedi galiba bugün fazla mesafelisiniz ve galiba ikiniz de ağladınız gözleriniz hâlâ kıpkırmızı sen ağlama mingi gözlerini öyle görmeye dayanamam.

Love man:  mesafeli davranalım dedi yunho ve yanıma hiç yaklaşmıyor bu çok canımı yakıyor.

Ay ile konuşan adam : mingi yunho  nerde şu an onu göremiyorum da.

Love man: bilmiyorum ki kantindeydi en son yanına gittiğimde günaydın dedi ve gitti.

Ay ile konuşan adam : ve sen sadece gidişini mi izledin mingi belki de gidip ona sarilmana ihtiyacı vardı neden mingi neden gitmedin arkasından ?

Love man: o mesafeli davranalım dediği için gitmedim o hep ben ne istersem yaptı en azından onun için bunu yapabilirim. Sen  bana aşık olduğunu soylemedin mi neden sürekli yunho dan bahsediyorsun onu kıskanmiyor musun?

Ay ile konuşan adam : sanırım artık ay ile konusmayi bırakacağım mingi çünkü o artık beni dinlemiyor bile cevap vermeyecek biliyorum.

Love man: neden konuyu değiştiriyorsun sen banane sen ay ile konusmayi birakacaksan beni çok sinirlendiriyorsun artık konuşmayalım.

Ay ile konuşan adam : mingi beni gerçekten çok kırıyorsun seni çok seviyorum ben lütfen böyle yapma.

Love man: ben hiçbir şey yapmıyorum.

Ay ile konuşan adam: EVET MİNGİ SEN HICBIR SEY YAPMIYORSUN HER ZAMAN BENI SEN KIRIYORSUN GÖZÜNÜN ÖNÜNDE SANA ASIK OLAN BENI GÖRMÜYORSUN BENI DURMADAN HASSAS NOKTALARIM  ILE VURUYORSUN  OYSA BEN MINGI OYSA BEN HERSEYE RAĞMEN SADECE SANA AŞIK OLDUĞUM ICIN VAZGEÇMİYORUM BEN SENI KAYBETMEKTEN KORKTUĞUM ICIN SANA SOYLEMEDIM MINGI 3 YILIM SENINLE GECTI BENIM 3 YILDIR SANA OLAN AŞKIMI GÖRMEDIN BEN SANA  SENDE AŞKA AŞIKTIN MİNGİ BEN  SADECE ÜZERİME ALINDIM ANNEM VE BABAM GITTI MINGI AMA SEN GELDIN BEN SENI ALDIM HAYATIMA BIR DAHA BIRAKMAMAK ÜZERE TUTTUM ELİNİ AMA SEN MINGI KARSILIK VERMEDIN TUTUŞUMA BEN HER GECE AY ILE KONUSUYORUM MINGI ONU SEN ZANEDIYORUM AMA SEN BENİM AY ILE KONUŞMAMLA BILE DALGA GEÇİYORSUN .GIDIYORUM MINGI YARIN HEMDE JEJU ADASINA GERİ DÖNÜYORUM SENDE RAHAT OL ARTIK BENDE

"Okudu mesajları mingi  ay'a fısıldayan adamın yunho olduğunu öğrendi şimdi sessiz kaldı sustu ,sustu ve sustu dayanamadı mingi kalktı ayağa ve sınıfa ilerledi."

"Yazdıklarına baktı yunho 3 yılın acısını çıkarmıştı .söylemişti artık herşeyi bitmişti herşey yarın jeju adasina geri dönecekti. Birden açılan kapiyla içeri giren bedene baktı ve gözyaşları döküldü gözlerinden belki bir tokat yada bir düzine hakaret yiyecekti bir süre bakistilar."

Mingi ne yapacak aceba hehe ne yapacağını bende bilmiyorum öpüştüresim var djndndjjdkdd

Iyi okumalar💖

LOVE MAN ^YUNGİ^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin