1 hafta sonra
Love man: ay ile konuşan adam bu akşam benimle yemek yer mi?
Ay ile konuşan adam: yer tabi de ne oldu mingi birşeyler mi konuşacağız? Ne gibi seyler? Aşk gibi mi?
Love man: sakin ol yunho akşam görüşürüz seni evden alırım.
Ay ile konuşan adam : peki mingi görüşürüz.
Yunho hazırlanmış mingi'nin gelmesini bekliyordu .heyecanlıydı yunho mingi ilk defa onu yemeğe çıkarıyordu ve kesinlikle birşey konusacaklardi.
Mingi'nin geldiğine dair korna sesi geldiğinde aşağı indi ve kapıyı açtı yunho .Mingi nefes kesici gözüküyordu. Kısa bir sessizlikten sonra mingi konuştu.
"Ay ile konuşan adam bugün ay kadar parlak gözüküyor." Gülümsedi yunho ve nazikçe "teşekkür ederim aşk adamım sizde çok şık olmuşunuz."
Bu sefer de mingi gülümsedi girdi koluna ay ile konuşan adamın .Yemeklerini yemişlerdi ve sessizliğe bürünmüşlerdi.
Sessizliği bozan mingi oldu."Y-yunho b-ben a-aslında ş-şey ne diyeceğimi bilemiyorum sadece ben seni her zamankinden daha farklı seviyorum yunho sanırım ben şey ben s-sana a-aşık o-oldum. "
Yunho gülümsedi ve tuttu ellerini karşısındaki adamın öptü ellerini.
"Seni her zamankinden daha fazla seviyorum aşk adamım. "
"Bende seni çok seviyorum ay ile konuşan adam."
Eh işte hayat böyleydi ne zaman ne olacağını bilemezdik .kim derdi ki mingi 3 yıldır arkadaşı olan yunho'ya aşık olacaktı.
Sahille gittiler beraber ikisi de gülümsüyordu el ele yürüyordu sahil de yunho durdu o durunca mingi de durdu ve yunho nun söyleyeceği şeyi bekledi.
"Gözlerini kapatır mısın sevgilim?"
"Tabi ki sevgilim. "
Mingi gözlerini kapattı ve yunho nun yapacağı şeyi bekledi çok geçmeden dudaklarında yunho'nun dudaklarını hissetti. bir süre öyle kaldılar sonra yunho öpmeye başladı aşk adamını sanki yarınlar yokmuşçasına öpüyordu .bir elini Mingi nin ensesine bir elini de beline yerleştirmişti ve mingi karşılık verene kadar onu öpmeye devam etti.Mingi de karşılık vermeye başladı yunho ya birbirlerini o kadar derin öpüyorlardı ki baştan aşağı titrediklerini hissettiler ve yunho ayırdı dudaklarını mingi nin dudaklarından nefesleri birbirine karışıyordu alnını mingi nin alnına yasladi.
"Bu romeo ve julliet'in hikayesi değil , bu leyla ve mecnun'un hikayesi değil, bu ferhat ile şirinin hikayesi değil bu ophellia ve hamlet 'in de hikayesi değil mingi bu bizim hikayemiz bu ay ile konuşan adam ile aşk adamın hikayesi "
Yazar geldi hoş geldi ley ley leylim ley
Şu an çok yükseldim agaggagaa
Neyse diğer bölüm final bebislerNeden böyle konuşuyorum bilmiyorum 7.bölüm olmasına rağmen daha hiç bölüm yayımlamadim final den sonra tek tek atarım hepsi hazır olur benimde kafa rahat ddjdjkdkdkdkm
Iyi okumalar💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE MAN ^YUNGİ^
Fanfiction{Texting} *tamamlandı* 📍kısa bir hikaye. 📍düz yazı da var.