daca nu eram erou (pt 1)

1.7K 29 15
                                    

Pov. Deku

Cand eram mic visam sa fiu un erou, visam sa fiu ca all might, asta pana când am aflat ca nu am nici un quirk, dar chiar și atunci nu am renunțat, visam în continuare sa fiu un erou dar.....

(Cand aveam 12 ani)

Stau ca in fiecare zi pe calculator și ma uit la all might, pana când apare o notificare în dreapta ecranului "vrei sa ne distram impreuna?" Cu o imagine cu un tip, eram curios sa vad ce este, asa ca apas si îmi deschide o pagina unde apare un tip live si începe sa vorbească...

?: bună fani mei, ce faceți? Sunteți gata sa ne distram si azi?

Eu: Sa ne distram?, ce vrea sa spună?.....

Tipu purta o masca, nu puteam sa ii vad prea bine fata, dar corpul era superb, era bine lucrat, niște pătrățele perfecte iar mâinile lui erau mari si lungi

?: haideti sa începem....

Ma uit la el si vad ca își da pantaloni jos...

Eu: c-ce face?...!

Tipu începe sa se masturbeze

Eu: d-de ce face asta? Si de ce de fata cu toti?... are o pula asa de mare....

?: va place? Sunteți niște perverși, va place sa va uitați la mine în timp ce îmi frec pula mea mare?!, va place sa va frecați pizdele si pulele în timp ce va uitați la mine asa este?

Modul lui de a vorbi asa urat.....de ce face asta?!??, ma uit în pantaloni si vad ca sunt dur...
Incep sa ma masturbez o data cu el, îmi place când vorbește asa urat...

?: haideti sa venim impreuna, 3...2...1...si! Ah!

Eu: mmmh ah!....chiar am venit deodată cu el....

De atunci am continuat sa urmăresc baieti care fac video chat, la 15 ani am început sa ma masturbez anal cu vibratoare si la 16 ani am loat insfarsit o decizie....MA APUC DE VIDEO CHAT!!
Asa visul meu de a deveni erou sa spulberat, am decis sa iau o cale mai....plăcută sa zicem😏

Au trecut deja 6 luni de când mam apucat de video chat sub numele de "bunny", la inceput a fost cam jenant, ma simțeam un pic stânjenit chiar dacă port mereu masca, dar acum mam obișnuit si chiar îmi place, senzația cand cineva se uita la tine în timp ce te masturbezi este fantastica, îmi ador meseria, chiar cred ca am făcut alegerea potrivita sa ma apuc de video chat *autor: sa mor eu zici ca fac reclama la video chat*

Pov. Bakugou

Eu: ah! Mmh!.... fuck! De ce este asa de excitant?!....

?: acum îmi voi introduce vibratorul în fund gândindu-mă ca este pula ta mmmh...daddy....de ce ai o pula asa mare? (Dau drumu la vibrator) aaahh! Dacă împingi asa de tare o sa vin....

Eu: ahhh! Fuck!! Iti place?!....ahhhh!....

?: Diddy vin!!!!

Eu: o sa vin înăuntrul tau! Ahhh!

?: ahhh!..... va mulțumesc ca vati uitat, ne vedem data viitoare, paa!

Eu: *ma trezesc la realitate* fuck!

Il urmaresc pe acest tip de când sa apucat de video chat, nu stiu de ce dar este cel mai bun pe care îl cunosc.....videourile lui sunt fantastice, chiar as vrea sa il penetrez si sa il fac sa urle de placere cu pula mea, dar nici măcar nu ii știu numele, ii stiu doar supranumele de pe video chat, "bunny"

***********************
Încă o carte bakudeku yeeeey!!!

Cum vi sa părut? Spuneti-mi în comentarii plsssss❤❤❤❤

bakudeku short stories Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum