2 Bakugou?! (pt 2)

817 17 4
                                    

Mintea lui Bakugou încetase de mult sa mai gandesca limpede, tot ce poate vedea este cum din gaura lui midoriya iasă o substanta alba lipicioasa care i se scurge pe coapse injos, acea gaura, continuă să se deschidă și sa se închidă in semn de dorința, ca și cum ar implora sa fie violata in continuare de monstruoasa pula a lui "Bakugou"

Midoriya spune în lacrimi "B-bakugou....."

Vocea lui suna aspra de la atatea gemete, cu un ton blând și dulce, la urechile lui Bakugou suna ca un implor, ca și cum l-ar fi implorat sa il futa, bakugou a explodat.

Bk2: "vrei sa il futi?"

Bk: "....."

Bk2: "de ce nu-....."

Dintr-o data, se aude sunetul unor corzi rupte iar Bakugou, in flăcări, se duce la midoriya care era în bratele lui "Bakugou", il ia și îl arunca în pat începând sa il violeze fara milă.
Erau niște penetrării fara un ritm stabil, dar tocmai de-asta ambii și-au pierdut mințile.

Md: "Bakugou...mmmh....ah! acolo!"

Imediat cum bakugou ia atins acel punct placut din corpul lui Midoriya, acesta sia pierdut de tot mințile, la fiecare penetrare simțea ca nu mai are mult pana ejaculeaza.
Bakugou simțea cum gaura lui Midoriya ii sugea pula, gaura era calda și umeda, iar acea gaura mica a fost violata pana la sânge de către el, cea ce la facut sa își piardă raționalitatea, dorind să-l violeze și mai mult, "Bakugou", pe de alta parte, se uita la cei 2 cum se futeau disperați, pe deoparte era amuzat, iar pe cealaltă parte era excitat, asa ca la loat de cap pe Midoriya si și-a împins pula în gura lui

Md: "mmmmh"

Bk: "ce crezi ca faci?!"

Bk2: "doar nu credeai ca o sa te las doar pe tine sa te distrezi"

Midoriya simțindu-se penetrat si violat de ambii Bakugou, ambii cu niște puli dure și calde, una se zbatea de gatul lui iar cealalalta il penetra disperata in fund, acesta tremurând a ejaculat.

Bk2: "midoriya? Deja ai venit? Se pare ca iti place sa fi violat in ambele găuri, nu?"

Bakugou: "midoriya.....ah!...."

Bk2: "si tu ai venit?..."

Bk: "taci...."

Bk2: "se pare ca acum ma voi distra doar eu cu midoriya"

Bk: "stai ce-..."

"Bakugou" il ia pe midoriya care era aproape inconștient, si il pune in poala lui începând sa il penetreze dinou fara milă.

Md: "ah! Stai.....nu mai pot..."

Bakugou se aproprie de ei și isi împinge si el pula in gaura lui midoriya, aceasta intra cu greu, iar midoriya tipa de durere

Md: "ah! Opriți-vă!.... O sa ma rup!"

Bk2: "haha. Nu-mi spune sa ma opresc  cu fata asta asa indecenta, o sa obții fix invers"

Pulile lor se frecau una de cealalanta in gaura calda și umeda a lui midoriya, ambii bakugou au accelerat ritmul de penetrare, iar printre gemetele lui midoriya aceștia au venit în același timp.

Bakugou se trezeste "ce...? Unde sunt?...."

In același timp se trezeste si midoriya "b-bakugou..."

Ambii erau întinși la pământ, în locul unde au găsit pisica.

Bk: "eu plec acasa"

Md: "....bakugou, stai!"

Bk: "ce vrei?"

"o.... o vreau dinou" spune midoriya cu o privire perversa si il sărută.

END







bakudeku short stories Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum