Pov MidoriyaIn fiecare săptămână UA organizează evenimente extrascolare, la fel ca azi, eu si cu kacchan am fost trimiși la o gradinita sa le explicam copiilor despre eroi și quirk-uri.
?: "eu încă nu mi-am descoperit quirkul...."
Eu: "sunt sigur ca va veni la timpul lui, esti încă mic, nu-ți face griji"
?: "sunt sigur ca dacă ma concentrez mai mult voi reusi" spune în tip ce întinde mana și se concentrează incercand sa elibereze ceva, încerc sa îl opresc dar imediat cum îl ating un fum roz se răspândește în aer
?: "ce este asta?! Eu am făcut-o?!"
Ma simt ciudat, dintr-o data s-a făcut foarte cald.
Bk: "hei deku esti bine?! De ce esti asa rosu la fata"
Când ii aud vocea lui kacchan simt cum un val de căldură se îndreaptă spre partea de jos a corpului meu și în stomac, un lichid ciudat începe sa se scurgă pe coapsele mele.."t-trebuie sa ma duc pana la baie...." Spun în timp ce fug repede la baie.
Pov bakugou
Oare ce la apucat? Infine
A trecut un sfert de ora și deku nu a mai venit, trebuia sa predea copiilor, unde a fugit?!! Cum a putut sa ma lase singur ?! Ma duc după el.
Imediat cum întru în baie aud niște gemete "ah! Mmh! Oh da acolo kacchan...." CE SE INTAMPLA AICI?! PARE VOCEA LUI DEKU!
Fug repede în direcția sunetelor și deschid usa la baie.... rămân shocat, deku era așezat pe veceu cu picioarele deschise în timp ce cu 2 degete își freca clictoridul rapid în cerc gemand "ah!...kacchan! Ce faci aici?...?mmmh"Eu: "t-tu ce faci aici?! Și de ce?...."
Md: "cred...oh....ca este...mmh este quirkul acelui.....ah fuck, baiat"
Eu: "t-tu de ce...de ce ai...."
Md: "mmh...tot quirkul lui...ahmmg!"
(quirkul acelui baiat nu doar ca te face sa te exciti dar iti și schimba sexul în cel opus)Md: "k-kacchan...n-nnhmmm, n-nu ma pot opri..ah!"
Sangele mi se scurge în partea de jos și devin dur.
Md: "k-kacchan...pot sa-mmh, sa ma frec....de tine?"
Eu: "c-ce sa faci?!?"
Deku pierdea lichid din vagina lui in timp ce continua sa își frece clictoridul în fata mea, gura lui este întredeschisa si pierde saliva gemand, cu cealaltă mana își freacă un sfârc dur și roșu de la frecare.
Md: "kacchan..." mâna cu care iși freca sfarcul se desparte de el si o întinde spre mine, deku se ridica și ma pune pe mine jos, apoi se pune pe piciorul meu și se freacă de el.
Md: "mmh- te rog...lasă-mă doar....doar sa ma frec...."
Eu nu puteam sa zic nimic, ma uit cum buzele vaginei lui se deschid și umezeala excitatiei lui imi pata pantalonii. Puteam sa o simt, chiar dacă aveam pantalonii, se simțea destul de bine, ii puteam simții clictoridul umflat cum se freacă de mine, în același timp simt ca pula mea o să-mi iasă din pantaloni in orice moment iar midoriya pare sa observe, întinde mana și imi freacă pula prin pantaloni "mmmh kacchan....vreau mai mult.."
Eu: "t-tu...nu o voi face cu tine!"
Midoriya nu ma asculta, imi desface pantaloni și se aproprie si mai mult de mine, se pune pe pula mea "atunci lasă-mă sa ma frec...doar"
Eu: "t-tu...e-eu...." fara sa mai aștepte un răspuns clar, deku începe sa își miște soldurile în fata și în spate pe pula mea
Eu: "m-midoriya ah!...stai...mmh"
Md: "kacchan-ah! Pula ta se simte bine mmmh, asa de bine....mm"
Fără să-mi dau seama, mâinile mele iau înconjurat talia ajutându-l sa se frece de pula mea.
La fiecare frecare, clictoridul lui se freca de vârful pulii mele făcându-mă sa gem, amândoi gemem tare iar corpurile noastre erau transpirate de la excitatieMd: "kacchan...mmh nu pot....mai mult..."
Deku imi ia pula în mana și se ridica puțin de pe pula mea, apuca vârful pulii și îl freacă de clictoridul lui
"Kacchan...mmh...oh da kacchan..."
Simt cum pula imi devine și mai dura, as vrea sa îl penetrez în vagina lui calda și umedaEu: "deku...ah..." il apuc de solduri și îl penetrez tot deodată, midoriya geme tare, nu stiu dacă de durere sau de placere dar nu ma presc, continui sa il fut, ii pun mâinile pe fund și îl ridic pana doar vârful pulii mele mai este în el și după în trag violent în jos pana tota pula întra în el.
Pereții lui sunt calzi iar gemetele lui ma fac sa ma excit și mai tare "oh da kacchan...mmh asa, esti asa de bun la asta....mmh...ma faci sa ma simt ca o curva, îți vreau pula asa de mult...oh da acolo! Mai tare! Ah!"Simt cum pereții vaginei lui se strâng și un geamăt tare ii scapa făcându-l sa își dea ochii peste cap, a ajuns la orgasm, si imediat ejaculez și eu în el.
______
?: "doamna profesoara....cred ca cineva se fute în baie...."
END
*****************
Yooo aplauze pentru vagina lui midoriya👏👏👏👏
CITEȘTI
bakudeku short stories
Romance‼️ATENTIE YAOI‼️ dacă nu va place shipul bakudeku nu citiți‼️ în aceasta carte vor fi niște povesti scurte bakudeku, fiecare cu o poveste diferita. sper sa va placa❤