daca nu eram erou (pt 2)

1K 20 3
                                    

Pov. Midoriya

Nu am avut niciodată un iubit, unica persoana de care mia plăcut a fost kacchan, dar nu ii voi spune niciodată asta, știu ca ma urăște....iar acum ca suntem la liceuri diferite ne vedem și mai puțin.....

Mama: draga coboara jos!

Eu: o-ok! Acum!

Mama: draga

Eu: da, ce e-?!?!!! K-kacchan?! Ce faci aici?!?

Mama: lam invitat eu! Nu ne-am mai văzut demult, asa este?! De când ati plecat la liceu nu ati mai vorbit! Mam gândit ca va fost dor unul de celalalt!

Pov. Bakugou

DEKU, NU TE UITA ASA LA MINE! EU NU AM VRUT SA VIN!

deku: da....c-chiar mia fost dor de kacchan!

Eu: mda....si mie....

Inko: pai atunci pana prepar eu cina, duceți-vă în camera...

Eu: o-ok, kacchan hai pe-aici....

Eu: ...

Il urmaresc pe midoriya pana în camera la el

Deku: așează-te comod unde vrei....

Eu: mh...

Ma pun pe jos lângă pat, si nu pot sa nu observ calculatorul și scaunul da gaming, oare este gamer?!.....cand ma uit mai atent la scaunul lui imi dau seama ca il stiu de undeva, pana și findalul din spatele scaunului.....!!!!!! Stai!!!! BUNNY! VREI SA SPUI CA MIDORIYA ESTE.....BUNNY?!?

Pov. Deku

Ma uit la bakugou si observ ca a înroșit, oare se simte bine?!

Eu: kacchan, te simți bine? De ce esti rosu?

Bakugou: d-da sunt b-bine...

Eu: ma duc sa îți aduc un pahar cu apa, vin imediat....

Bakugou: o-ok...

Pov. Bakugou

Imediat cum iese deku din camera, ma apuc sa caut prin camera....nu stiu exact ce caut dar vreau sa găsesc ceva care sa îmi dau seama dacă el este bunny, caut prin sertare dar nu găsesc nimic, ma asez înapoi și ma gândesc ca poate este doar o coincidență, dar când ma uit  în dreapta mea observ ceva subpat, cand scot acea chestie observ ca este un..... vibrator?!?! Stai....asta este vibratorul care la folosit bunny aseara!!! Este clar....el este bunny...
STAI! eu in momentul asta stau în camera lui bunny?!?!, ma excit instant cand ma gândesc la asta...

Pov. midoriya

Cobor sa ii iau un pahar cu apa cand imi amintesc ceva.....aseara am lăsat vibratorul sub pat!!! Kacchan sta fix lângă pat! Dacă o sa il vada?!?! Ma panicheaz, iau repede paharul cu apa și ma întorc înapoi în camera.....

Eu: kacchan...mam întors.......?!?!?!?!!

Cand intru în camera il vad pe kacchan cu vibratorul meu în mana...

Eu: k-kacchan ce faci cu ala!? Lasal jos! *inrosesc*

Bakugou: tu....tu esti bunny?..

Eu: c-ce?! (CUM STIE KACCHAN DESPRE MINE?!? SUNT MORT! VA AFLA MAMA, VOR STI TOTI! SUNT MORT!)

Bakugou: tu-

Eu: KACCHAN TE ROG NU SPUNE NIMANUI DESPRE ASTA, TE ROG! *incep sa plang*

Kacchan vine spre mine și ma îmbrățișează....

Eu: k-kacchan....ce faci? *inrosesc*

Kacchan: idiotule! Nu mai plânge, sunt fanul tau de cand te-ai apucat! *inrosesc*

Eu: c-ce?! Serios?! *inrosesc*

Kacchan ma ia de mijloc și ma saruta....

Eu: mmmh...kacchan....

Bakugou: te iubesc, vrei sa fi impreuna cu mine?...

Eu: *inrosesc* DA! normal ca vreau!!!

De atunci eu si kacchan am rămas impreuna❤

Sfarsit!

*************************

bakudeku short stories Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum