a kezdtetek

69 1 2
                                    

Avery vagyok 17 éves. Apám vezeti az egyik olasz maffiát. Kiskoromtól kezdve kaptam kiképzéseket. A gimiben most vagyok 11.-es mindenki fél tőlem kikéve egyet. Jackson Davist apám ellenségének a fia. Egész jó képű de kerülnöm kell. Pedig egy suliba járunk és végzös. Amivel az a baj, hogy szeptember van és decemberben van a szallagavató, amivel eddig nem is lenne baj csak, hogy a végzősők a 11.- esekkel fognak táncolni. És most mehetek imádkozni, hogy ne legyek Jackkel. (Jackson).

Hétfő:
Reggel van és suliba kell menni ma rakják össze a párokat a szallagavatóra. Ideges vagyok, és még kicsit kesöbb is keltem mint akartam ezért most sietnem kell. Gyorsan meg fürdök, (a szobámban van egy gardrób és egy fürdöszoba) sminkelek és választok outfitet. Csak egy sima fekete magas derekú nadrágot és egy egyszerű fehér polót veszek fel. A hátamra kapom az adidas táskámat és le megyek a konyhába.

- Jó reggel.

- Jó reggelt. köszöntek vissza. Kicsi meg lepődtem mert apa mindig korán megy dolgozni, de most itt van.

- uh kesésben vagyok, mennem kell. Pusziltam meg őket.

- el vigyelek? Kérdezte apa.

- nem kell, köszi. Sziasztok.

- szia.
Gyorsan fel vettem a cipőmet és a bukósisakom és mentem az én drágámhoz. Tenyleg drága volt de mindegy. Fel pattantam a motoromra és el indultam a pokol... mármint a suliba. Oda értem kicsit késve fel siettem az osztályba. Osztályfönőkim lesz, utálom. Szerencsémre még nincs bent a tanár ugyhogy gyorsan a padomhoz siettem. A legjobb barátnőm, Bonnie mellett ülök. Évek óta legjobb barátok vagyunk, el választhatatlanok. Be jött a tanár.

- sziasztok gyerekek.   Nem vagyunk már gyerekek, de senki nem szól neki.

- jó napot tanár úr. Köszöntünk vissza kórusban.

- szóval mint tudjátok a 12.- esekkel fogtok majd decemberben táncolni. Most le fogunk menni a tornaterembe össze állitjuk a párokat. De siessünk, mert a többiek már lent várnak.

- remélem nem Jackkel leszek. Inkább a helyes haverjával. Mondta Bonnie

- ne is mond. Ha engem össze raknak azzal a seggfejjel én megölöm magam mielőtt apám tenné meg. Válaszoltam neki kicsit pánikolva.
Le mentünk és meg láttuk őket. Ami fura volt, hogy Bonnie Dave  vel, Jack "helyes" haverjával szemezett. Nekem eggyátalán nem jön be. Mikor be léptem Jack rám kacsintott.

EllentétekWhere stories live. Discover now