Gyakoroltunk pár órát miután éhesek lettünk.
- Én éhes vagyok, te nem?
- De, menjünk együnk valamit. mondtam kicsit fáradtan.
- De mit együnk?
- Legyen Pizza. Imádom a Pizzát.
Elmentünk egy Pizzériába, Én ettem egy Margaritát, mivel az a kedvencem Apa meg evett egy Szalámisat. Kaja után még vissza mentünk gyakorolni, este felé el indultunk haza. Amint haza értünk én elmentem fürdeni, mert már nagyon fáradt voltam és aludni akartam. Lefeküdtem aludni, szinte azonnal elnyomott az álom.
Reggel:
Az ébresztőmre keltem, és ez azt jelenti, hogy suliba kell mennem. Ma felvettem egy fekete, magas derekú farmert hozzá egy fekete over size pólót, ma úgy gondoltam, hogy veszek fel ékszereket. Felvettem egy arany nyakláncot ami több részből áll meg hozzá még hat gyűrűt, mivel imádom a gyűrűket. A hajamat csak ki fésültem, mivel semmi kedvem nem volt még azzal is bajlódni. Le mentem a lépcsőn egyenesen a konyhába. Az kicsit meglepett, hogy Anya nincs ott, tudja, hogy nem szoktam reggelizni és az ebédemet meg a suliban veszem vagy a pékségben, ami a sulihoz közel van, de akkor is mindig lent szokott lenni, főleg a motorral megyek. Elvettem egy energia italt a polcról, és már mentem is. A sulihoz érve leparkoltam a motorral és meg vártam Bonniet, mivel mindig megvárjuk egymást és együtt megyünk be. Vártam kb. 5 percet és már jött is.
- Szia. köszönt vigyorogva, ekkor már tudtam, hogy pasi van a dologban, soha nem vigyorog így csak ha találkozott valakivel.
- Hali. Miért vigyorogsz mint a tejbetök? Ki a pali?
- Mi? Honnan tudod?
- Ugyan, ismerlek. mondtam ezt úgy mintha nem lenne egyértelmű.
- Igaz, mindegy is. Menjünk be.
- Oké, de fura vagy. Mindent hallani akarok.
Igen, ilyenkor át változok egy elmebajos legjobb barátnővé.
- Jó, de azt ugye tudod, hogy ilyenkor olyan leszel mint egy pszichopata?
- Igen, tudom. De mondd már.
- Szóval... találkoztam egy nagyon cuki sráccal, eddig is ismertem csak nem beszéltünk. És elhívott randizni.
- Na, ki az? kérdeztem izgatottan.
- De ugye nem fogsz haragudni? erre csak ingattam a fejem, hogy nem
- Dave az. mondta boldogan és bennem meg állt az ütő.
- Mármint Jack legjobb barátja Dave? kérdeztem sokkoltan.
- Igen, de ugye nem baj, mert akkor le mondom a randit.
- Dehogy zavar örülök, hogy boldog vagy. Tényleg örülök, hogy boldog látszik rajta, hogy tetszik neki Dave, csak kicsit meglepődtem, ennyi. De ha az a f szfej meg meri bántani én ki herélem.
YOU ARE READING
Ellentétek
RomanceAvery Black vagyok 17 éves, egy maffia főnök lánya és beleszerettem apám ellenségének a fiába. Vajon a fiú is ugyan úgy fogja szeretni, mint Avery őt? Vajon meg küzdenek a fiatalok a szülökkel és sikerül boldognak lenniük?