çişu

1.2K 65 200
                                    

Makarna yemekten bıkmış olan iki genç cüzdanındaki son ve tüm paralarıyla pizza almışlardı.

"Tae ikişer dilim yiyeceğiz geri kalanı akşam yemeğimiz olsun tamam mı?"

"Ahh hadi ama pizzanın tadını çıkar ve akşamı boşver başka bir şey buluruz."

"Ne bulacağız ha? Babanla para işini konuştun mu?"

"O iş yaş, kavga ettik. Annem birkaç gün sabretmemi söyledi, gizlice para göndermeye çalışacakmış." Dedi omuz silkerek Taehyung.

"Hassktir..tüm para bitti ayrıca kirayı bugün ödemeliyiz. Yaşlı bunak ne zaman dışarı çıksam ecel gibi arkamda beliriyor, kirayı ne zaman ödeyeceğimizi soruyor."

"Para vardı da ben ödemiyorum kirayı." Diye iğneleyici bir tonla konuştu Taehyung. Sonra ise pizza diliminden kocaman bir ısırık aldı.

"Acaba diyorum ki.." elindeki pizza dilimini kutuya koyup, Taehyunga doğru yaklaştı. "Şu petshop mağazasından biraz para mı çalsak?"

Taehyung duyduklarıyla öksürmeye başlamıştı,

"Hırsız mıyız biz olum?!"

"Açlıktan ölmek veya sokaklarda sürünmekten iyidir." Omuz silkti jungkook.

"Haklısın ama Ya hapislerde çürürsek bunu hiç düşündün mü?" Dedi Taehyung.

"En azından orada yemek veriyolar." Diyip güldü Jungkook.

"Ha ha çok komik neyse. Annem para gönderirse parayı geri yerine koyarız. Adam yaşlı zaten, anlamaz bile." Dedi Taehyung.

"Aynen öyle, şu dilimi yiyip hemen gidelim."

"Acelemiz yok jungkook." Diyip pizzasını yemeye devam etti tae.

"Sabah erken saatlerde bazen dükkandan dışarı çıkıyor, böylelikle kolayca yakalanmayız hım?"

"O zaman acele edelim."

~~~

"Taehyung şş!" Jungkook Taehyunga fısıldayarak sesleniyordu.

"Ne var lan?" Diye cevap verdi stresle Taehyung.

"Adam gitti görmüyo musun? Hadi dükkana gir, bende burada bekleyeceğim. Biri gelirse haber veririm."

"Ben niye gidiyorum, sen git içeri." Diye huysuzlandı Taehyung.

"Ya gitsene hadi, az vaktimiz var!"

"Ahh piç Jungkook, neyse tamam gidiyorum."

Hızlı adımlarla petshop'a girdi Taehyung.

Kasaya doğru yöneliyordu ki bir ses duydu. Sesin geldiği yöne döndü ve

"Şen! Napıfyoşun?"

"Ahh çok konuşma bücür."

"Şenşin büçüyl!"

Karşısındaki minigi umursamadan kasaya doğru gitti, ama bir sorun vardı, kasa kitliydi.

"Kahretsin!"

"Anaftayı mı ayıyolşun?" (Anahtarı mı arıyorsun?)

"Evet nerde?!"

"Amçada" diyip kıkırdadı minik.

"TAE YAŞLI AMCA GELİYO ÇABUK ARKA TARAFTAN ÇIK!"

Gözlerim Gözlerinde | vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin