Ağağağağağağağaa1K olmuşş! Yaşaşın 🐢 kitabimi okuyan tüm oşuyuklu kaplumbağalarıma tişikkurleer<3
Güncelleme: bunu yazdigimda 2 3 hafta önceydi sbxisnsiwskw
Bu bölümü kaç gündür yazamadim sinirim bozuk, bugun yazip atmayi umuyorum (14 temmuz 2021) hadi bakaliimm
Bunu yazdiktan daha dogrusu yazamadiktan sonra wattpadi silmiştim nsixnazkakz🍼
Taehyung ve çişu eve gelmişlerdi,
Çok yorgun olduklarından koltuğa atladılar, evet evet koltuğa atladılar.
"Çoooofk teşekküylel teçyon."
"Ne için?" Dedi Taehyung, meraklanmıştı.
"Lopipop için."
"Cidden mi? Aishh. Neyse." Diyip cebinden telefonu çıkarttı Taehyung.
"Ne yapıçoşun?"
"İş arıyorum." Dedi gözünü telefondan bir saniyeliğine de olsa kaldırmayan Taehyung.
"İş mi, şen kendifne mi?" Diye sordu meraklı çişu
"Hıhım. Kendime."
"Nedefn?"
"Düşündüm de sadece Jungkookun çalışarak kazandığı para ihtiyaçlarımızın hepsini karşılayamaz."
"Anladıfm." Diyerek başını sallayarak teçyonu onayladı, çişu.
"Buldum!"
"Ne bufdun?"
"İş!"
~~~
Jungkook işten eve yorgun bir sekilde gelmişti, hepsi bir şeyler atıştırmış oturuyorlardı. Taehyung Jungkooka işe başlayacağını söylemişti.
Neyse o gün bir şekilde geçip gitmişti.
Sabah olmuştu, kahvaltılarını yapmışlardı, jungkook erkenden işe gitmişti.
Taehyung ise jisoo ile iş yerine doğru gidiyordu.
Saat öğle 12.30 civarıydı.
Taehyung ve jisoo iş yerine varmıştı. Burası bir bardı.
Içeri girdiklerinde jisoo yüksek sesden dolayı kulaklarını kapatırken, bir yandan da etraftaki insanlara bakıyordu.
Daha günün erken saatlerinde bu kadar dolu olmasına şaşırmıştı Taehyung.
Barmenin olduğu yere vardığında, adam onları bir odaya daha sessiz bir yere getirmişti.
"İşe alındım mı!"
"Evet. Hemen başlayabilir misin?"
"Ama.." jisoonun kulağına eğildi, "şimdi işe başlamam gerek, sende benimle kalsan sorun olur mu?"
"Hayıfy, şeninle buyda kalabiliyifm."
"Peki, teşekkürler jisoo."
Diyip gulumsedi taehyung, jisooya Taehyunga karşılık olarak dişlerini göstererek kocaman gülümsedi.
"pekala, işe koyulma vakti.." diye mırıldandı Taehyung.
Lopipop ne alaka diyenlere cevap vermek istedim
Canınız çeksin diye koydum naixnakxkdkwo
😿✊🏻🐢💘🚙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlerim Gözlerinde | vsoo
أدب الهواةHep böyle çocuksu mu bakar senin gözlerin? Hep böyle içinde uzak bir ışık mı yanar? Bakışlarında beni dinlendiren bir şey var; Kıyısındaymış gibi en sakin denizlerin... Bir yelkenliyim şimdi ben senin limanında Fırtınalardan geldim sende dinleniyoru...