'What the hell were we?Tell me we weren't just friends.This doesn't make much sense no.But I'm not hurt, I'm tense,cause I'll be fine without you, babe.'
Şarkıya daldığım için eve geldiğimi fark etmemiştim.Arabayı park ettim ve eve girdim.Uzun ve yorucu bir günün ardından çantamı askılığa astım.Topuklularımı ayakkabılığa koydum ve mutfağa girdim.
-Selaam,bir tanecik kızınız geldi.
William:Hoş geldin kızım,günün nasıl geçti?
-Yorucu,adliyenin en iyi avukatı olmak zor.
William:Avukatlık demişken,benim bir arkadaşımın oğlunun avukata ihtiyacı varmış.Bende senin kartını verdim.
-İyi yapmışsın,oğlunun adı neydi?
Bardağa su doldurdum ve içmeye başladım.
William:Tom,Tom Felton.
-Ne?
Ağzımdaki suyu püskürttüm.
-Öhö öhö,s-sen Tom Felton'un babasıyla mı arkadaşsın?
William:Uhm evet?Kim ki o?
Annem ile aynı anda konuşmaya başladık.
-Ünlü aktör Tom Felton.
Lisa:Ünlü aktör Tom Felton.
William:Bilmiyordum,öğrenmiş oldum.
Tanrım,şaka gibi,bir ünlünün avukatlığını yapacağım.Sadece ünlü değil aynı zamanda Tom Felton'un avukatlığı.Onun hakkında az da olsa bilgim var.Harry Potter'da ki Draco Malfoy rolünü oynuyordu.O adam bütün kadınların hayalindeki adamdı.
-Bu çok güzel bir haber ama ben çok yorgunum,odama gidip biraz dinleneceğim.
Lisa:Yemeğe geleceksin değil mi?
-Adliye çıkışında bir şeyler atıştırdım,aç değilim anneciğim.
Lisa:Son günlerde hiç bir şey yemiyorsun Amelia,hastalanacaksın.
-Bana bir şey olmaz,sen sıkma güzel canını,neyse ben kaçar, iyi akşamlar size.
Mutfaktan çıktım ve banyoya girdim.Ellerimi yıkadım ve çantamdan telefonumu alıp odama geçtim.Üstümdeki saten elbisenin fermuarını açtım ve ondan kurtuldum.Dolaptan bir şort ve t-shirt aldım,üstüme geçirdim.Arkadaşım Rose'ye yazmaya başladım.
-Ross,bugün neler oldu,inanamazsınn.
Rossie:Merak ettim,neler oldu?
-Babam bir arkadaşının oğlunun avukata ihtiyacı olduğunu öğrenmiş ve benim kartımı vermiş.Tahmin et arkadaşının oğlu kim?
Rossie:Ne bileyim,Tom Felton falan mı?
-Oha,bildin.
Rossie:Ne?Şaka.
-Gerçek.İnanabiliyor musun?Draco Malfoy'un avukatlığını yapacağım.
Rossie:Bu çok güzel bir haber aşk,tebrikler.😭
-Teşekkürler bebeğim darısı başına.
Rossie:Ayh inşallah.
-Ben biraz uyuyacağım.Hadi byee.
Rossie:Bye.
Mesajlaşma uygulamasından çıktım ve İnstagram'a girdim.Arama motoruna 'Tom Felton' yazdım.
Evet Amelia,şimdi stalk zamanı.Tom Felton,27 yaşında,Harry Potter'da ki kötü çocuk Draco Malfoy'u canlandırdı.Şimdi oyunculuk yapıyor.Bekar.Bekar mı?Yazık olmuş.Taş gibi adam nasıl bekar anlamadım ama neyse.Banane be.Ay çok heyecanlı,umarım yanlış bir şey yapmam.
İnstagramdan çıktım ve telefonumu kapattım.Yatağa atladım,gözlerimi kapattım ve uykuya daldım.
-3 SAAT SONRA-
Gözlerimi araladım,telefonuma uzandım ve saate baktım.Saat 21:14'tü.
Off çok sıkıldım,bir şeyler içmeye mi gitsem.
Telefonuma uzandım.Rose'ye yazmaya başladım.
-Pişt rossie.
Rossie:Efendim canım.
-Bu gece bara falan mı gitsek?
Rossie:Olur,hadi hazırlan,bana gel.
-Tamam,geliyorum.
Telefonu kapattım,üstüme beyaz zarif bir elbise giydim.Saçlarımı at kuyruğu yaptım ve önden iki perçem çıkardım.Hafif bir makyaj yaptım.Altın rengi ucunda hayat ağacı olan bir kolye taktım.Parmaklarıma altın rengi sade yüzükler taktım.Ve odamdan çıktım.Salona gittim.
-Ben çıkıyorum,bilginize.
William:Nereye kızım?
Lisa:Ayh yoksa randevun mu var?
-Evet , Rose ile (!)
Lisa:26 yaşına geldin,hala hayatında biri yok,evde kalıcaksın bu gidişle.Rose ile mi evleneceksin?
-Evlenmekten daha önemli önceliklerim var anneciğim,neyse ben çıkıyorum.
Beyaz topuklularımı ayağıma geçirdim.Evin anahtarını çantama katıp evden çıktım.Arabamı çalıştırdım ve Rose'nin evine doğru ilerledim.Evine vardım ve kapıyı çaldım.
Rose:Hoş geldin.
Rose üstüne dekolteli kırmızı kadife bir elbise giymişti.
-Hoş buldum aşk.
Rose:Bu güzelliği neye borçluyuz Amelia hanım?
-Ayh kes yavşaklığı da gidelim artık sıkıldım.
Rose:Sana da yaranılmıyor be,neyse hadi çıkalım.
Kapıyı kilitledi.Arabaya bindik ve bara vardık.
Rose:Şuraya geçelim mi?
-Olur.
YOU ARE READING
𝐶𝑂𝐼𝑁𝐶𝐼𝐷𝐸𝑁𝐶𝐸 | 𝑇𝑜𝑚 𝐹𝑒𝑙𝑡𝑜𝑛 𝑖𝑙𝑒 ℎ𝑎𝑦𝑎𝑙 𝑒𝑡
Romance'O gün barda tanıştığımız günü hatırlıyor musun Amelia?'dedi bana bakarak.Güldü,'Fena sarhoştun,ne kadar da tatlı bir kız demiştim içimden,bir şarkı mırıldanıyordun ve sonra gözlerimin içine baktın,neden bilmiyordum ama sana kendimi çok yakın hisset...