Merhaba! Uzun, oldukça uzun bir aradan sonra geri döndüm!! :] Birçok şeyden dolayı bu seriye bölüm atmakta geride kaldım. One-shot yazmak bazen çok kolay, bazen de upuzun ficler yazmaktan daha zor. Bu yüzden uzunca ayrı kaldık, ama şimdi geri döndüm ve ayda en az bir bölüm atmaya çalışacağım!!
LÜTFEN UYARILARI OKUMADAN BÖLÜME ATLAMAYIN!
UYARI1: AŞIRI AÇIK DİLDE YAZILMIŞ SMUT İÇERİR. +18 ARTI ON SEKİZ! ARTI +18 POLİGAMİ İLİŞKİ! ÜYELERİN ALTISI DA SEOKJINLE BİRLİKTE. EVET, SEVENSOME! TOP!OT6, BOTTOM!SEOKJIN. SADECE BOTTOMJIN.
UYARI2: FEMİNİZE ETME BULUNDURUR. Seokjin'e birkaç kez üyeler direkt olarak prenses diyor. Eğer SEOKJIN'İN FEMİNİZE EDİLMESİNDEN HOŞLANMIYORSANIZ, ACİLEN OKUMAYI BIRAKIN! Yaptığınız her kötü yorum silinecektir <3 Kurguyla gerçek evreni ayırt edemeyen insanların burada bulunmasını istemiyorum.
UYARI3: Bu ficte bottomlayan tek kişi Seokjin ama DİĞER ÜYELERİN DE BİRBİRİYLE YAKIN OLDUĞU PARAGRAFLAR İÇERİR.
UYARI4: Çokça praise kink (iltifat kinki), feminize etme, HYUNG kinki ve ucundan da olsa oppa sözcüğünün kullanımını içerir. Seokjin onlardan daha büyük olmasına rağmen üyelere "hyung" ve "oppa" diye hitap ediyor! (not: oppa'yı sadece dalgasına söylüyor ama yine de belirtmek istedim :] )
UYARI5: SUBSPACE İÇERİR! Daha öncelerde bunu çok açıkladım o yüzden uzunca yazmayacağım -subspace esnasında Seokjin kendine "Jinnie" diye sesleniyor.
UYARI6: Çokça "Jinnie" ve "bebeğim/bebek" sözcüklerini kullandım.
UYARI7: "Gri aseksüellik"e değindim, bu konuda uzman değilim, sadece küçük bir araştırma yaptım. Seokjin'in hissettiği durum YANLIŞ ÖĞRENMEDİYSEM bu bayrağın altına giriyor; eğer hatam varsa, yanlış bir şeyler söylediysem, beni düzeltmekten çekinmeyin. <3
UYARI8: Birkaç psikolojik rahatsızlık içerdiğine eminim. Netçe değinmedim hiçbir şeye, o yüzden sorun olacağını düşünmüyorum.
not1: fotoğrafları rastgele seçtim. son zamanlarda çok saç rengi değiştiriyorlar yani eğer aklınızda hangi havalı halleri canlanıyorsa onu hayal edebilirsiniz, ben de çok dikkat etmedim ahahshha
not2: bu bölümü "seokjin'i tüm bangtan'a nasıl sevdirebilirim?" diye düşünerek yazdım, umarım beğenirsiniz. +7k! iyi okumalar ♡
Elma, Etek, Jinnie!
"Seokjin hyungun son günlerde garip davrandığını fark eden var mı?"
Namjoon kaşlarını çattı. "Ne gibi?"
"Evin içinde elma saçla dolaşıyor, etek giyiyor ve..."
Jungkook elindeki hamburgeri bırakarak yutkundu. "...ve geçen gün bana 'hyung' dedi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shades of Seokjin
FanficBangtan'ın en büyüğü Kim Seokjin'e adanmış one-shot kitabıdır. (Sadece BOTTOM JIN.) Yalnızca Seokjin'in içinde bulunduğu Bangtan shipleri barındırır. Bu fic üçlü ilişki, extrem kinkler veya bazı insanları rahatsız hissettirebilecek ögeler içerir. no...