ƥƥƥƥƥƥƥƥƥƥ

438 34 36
                                    

Dudaklarının baskısını hissedemeden kesilen sahne ile Mew kendini geri çekerek başını omzuna yaslamıştı.

Etrafta kızılca kıyamet tezahüratlar kopuyordu ancak ikisi şu an bambaşka bir dünyadalardı.

Beline hala sıkıca sarılı olan kollardan Mew'un nabzını hissedebiliyordu. Kendinden bir farkı yoktu. O kadar kısa bir andı ki, dudaklar tüy gibi kendininkilere değmiş ve yok olup gitmişlerdi.

Bir an için gerçekten değip değmediklerini sorguladı. Mew'un utanmış haline bakılırsa gerçekten de olmuştu.

Kollarını tıpkı onun gibi etrafına doladığında hala hareketsiz olan Mew'a fısıldadı.

"Phi"

Mew, transa geçmiş gibi ses vermeden öylece duruyordu. Ekibin sesleri kulağında büyüdükçe büyüyordu sanki. Bu yüzden Gulf'ın seslendiğini duymamıştı bile. Az önce, o kadar heyecanlanmıştı ki durması gereken yeri fark edememiş ve geç kalmıştı.

Gulf'tan onu öpmek için izin almamıştı oysa.

Bu yeni yetme hareketlerine bir anlam vermek zordu kendi içinde. Daha önce drama dersi almıştı elbette.

Başını yasladığı omzun sahibine söylemesi gereken doğru cümleleri bulmaya çalışırken hala onu sımsıkı saran kolların farkında da değildi ki, bir bütün halde durduğu beden hareket etmeye başladığında onunla beraber istemsizce adımlamış ve seslerin uzaklaştığını anlayınca başını kaldırmıştı.

Merakla ona bakan, makyajına rağmen pembeliği belli olan yüzün sahibi ile göz göze geldiğinde öfkeli gözükmediğini fark etmişti.

"Phi, iyi misin?"

Gözleri, sarılmaya devam ettikleri için hemen dibinde bulunan dolgun dudakların hareketine kaydığında kollarını gevşetmiş ve Gulf'tan da aynı geri dönütü almıştı.

Sonunda aralarına nefes almalık mesafeyi koyduğunda mahçup gözlerle ona bakmayı sürdürdü.

"Gulf, üzgünüm ben-"

Gulf, ısrarla gözlerine bakıyor olmasına rağmen gerçekten özür dileyen tavrını gördüğünde kendini kötü hissetmişti.

Mew ne yaptıysa kendisi de aynısını yapmıştı ve mahçup hissetmemişti.

Az önceki şey yanlış mıydı? Değilse, Mew niçin bu kadar üzgün hissediyordu?

"Senaryoyu seninle beraber okudum Phi. Bir sorun olsaydı sana baştan söylerdim. Ben özür dilerim. Bu kadar kötü hissettireceğini düşünmemiştim."

Tanıştıklarından beri Mew'un verdiği her tepki öylesine olgundu ki, şu anki, dahası bugünkü tavırlarına anlam vermekte zorlanmıştı Gulf. Ağlayacak gibi duruyordu karşısında.

Bakışları, Mew'un onda ilk defa gördüğü şekilde yan tarafa kayarken düşen yüzü karşısındaki çocuğun kaşlarının çatılmasına neden olmuştu bu sefer.

Kötü hissettirmekten kastı neydi? Çok heyecanlanmış ve ona sarılırken, kendini çok iyi hissetmişti. Mew'un kastettiği şey bu değildi.

Bu esnada ondan birkaç adım daha uzaklaşan Gulf ile refleksif olarak konuşmuştu.

"Gulf, kastettiğim şey o değil. Senaryo icabı veya değil, iznin olmadan sana o şekilde dokunmamalıydım. Bunun için kötü hissettim. Başka bir nedeni yok."

İznim olsaydı dokunur mudun?

Kırıldığını hisseden Gulf, Mew'un açıklaması ile tekrar bakışlarını buluşturdu. Mew Fazlasıyla ciddiydi. Belki de her şeyi kendi kafasında kuruyordu. Onunla flört ettiği falan yoktu. Gerçek bir Phi gibi kendini koruyup kolluyordu. Şu anda olduğu gibi.

I Licked So Itz Mine • MewGulfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin