𝘚𝘶𝘪𝘤𝘪𝘥𝘦..

117 11 17
                                    

Uzatmadan başlıyorum iyi okumalar 🥰
3. Kişi ağzından yazılmıştır.

--- --- ---

Her zaman ki gibi yatağında yatan cılız beden yastığa sıkıcı sarılmış sessizce ağlıyordu.

Alnında hissetdiği narin nefesle azda olsa irkildi beyaz saçlı. Emma olduğunu anlamıştı. "Beni özledin mi, Norman?" Zorla da olsa kafasını onaylar gibi salladı. Boynunun tutulduğunu hissediyordu. Zorla konuştu. "Yine bana fark etmediğim bir şeyi mi anlatacaksın?" Dedi zorla olsa da. O kadar zayıflamıştı ki artık ağzını açıp tek kelime dahi edemez hâle gelmişti. "Fark etdin mi? Dışarıdaki herkes seni unutdu. Artık bu hayatın bir fazlalıktan başka hiç bir şey değil. Bir yerlerde ölsen kimse fark etmez bile. Baksana en az 2 günde bir gelen Ray bile 7 gündür gelmiyor. Ölsen daha iyi olurdu."

Haklıydı. Çok haklıydı. Yaşamının anlamını bulamıyordu. Ne zaman aramaya kalksa kelimelerin çölünde kayboluyordu. Dış dünya gibi bir şey kalmamıştı beyaz saçlı gence göre. Siyah saçlı genç de en az 2 günde bir ilgilenirdi onla. Ancak 1 haftadır o da gelmiyordu. Herkes unutmuştu. Anlığına "Ölsem birileri fark eder mi?" Diye düşündü... Düşündü...Ve yeniden düşündü. Hayatının amacı var mıydı. Sebebi var mıydı? Ne için yaşıyordu? Kelimeleri seçmeye çalışıyordu beyaz saçlı genç. Anahtar sesi duydu.

"Norman.. uyanık mısın?" Cevap vermek istedi beyaz saçlı. "Neredeydin?" Demek. "Merak etdim" demek istedi ancak diyemedi. Siyah saçlı genç cevap alamayacağını biliyordu ama yinede sormuştu. Belki..bir umut cevap verir diye. Şu an odasına giriyor siyah saçlı. Yine onun güzelliğine büyüleniyor. Bembeyaz saçları uzamış ve dağılmış. Denizin, gökyüzünün kıskanacağı derece mavi gözleri...Artık onları kullanamıyor.

Flashback

*Norman karşıdan karşıya geçiyor*
Emma: NORMAN BEKL-
Beyaz saçlı genç o andan sadece bu kadarını hatırlayabiliyor. Ray orda değildi. Norman'ın anlatdığı kadarını biliyordu. Beyaz saçlı sadece kaldırıma itilmenin sarsıntısını. Emma'nın bağırışını. Ani fren sesini ve ambulans sirenini hatırlıyor. Emma, Norman'ı kurtarmak için kendi arabanın önüne atlamış ancak Emma ölmüştü. Normansa ilahsal gözlerini kullanamaz olmuştu.

Flashback son

Üzücü bir şeylerle geldim bu sefer uwu. Merak etmeyin sonu üzücü değil <3.

{♟} | I just wanted to be happy || •NorRay• || 'AngstHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin