𝘈𝘨𝘢𝘪𝘯..

66 9 7
                                    

Siyah saçlı, Beyaz saçlıya baktı. Zorda olsa gülümsemeye çalıştı. Ray, Norman'ın yanına oturdu. Küçük bedeni oturur pozisyona getirdi. Göğüsüne yasladı ve saçlarını okşadı. Norman'ın yaşadığı körlüğün çözümü vardı. Ancak hâlâ deneme aşamasındaydı. 9 kişide denenmiş 6'sı ölmüş, 1'inde işe yaramış, 2'sinde her hangi bir etki yaratmamıştı. Ray, Saçlarını okşadığı kişinin ölmesini istemiyordu. Bencilce olsada en azından kendisi ölene kadar yaşamasını istiyordu. Ona kısa da olsa güzel bir hayat yaşatmak istiyordu. Lanet gibi ne istese tersi oluyordu.

Beyaz saçlı konuşmak istedi. "Keşke güzel yüzünü bir defa daha görebilseydim." Demek istedi. Siyah saçlıyla, yeni bir hayat kurmak istedi. Bembeyaz yesyeni bir sayfa açmak istedi. Hiç birini yapamadı Norman.

Ray, küçük bedeni kucağına aldı. Her iki günde bir gelir onunla ilgilerindi Ray. Beyaz saçlıyı banyoya soktu. Tek koluyla tuttu Norman'ı. Suyun ısısını ayarladı.

İlk bembeyaz saçlarını suyla yıkadı. Sonra papatya kokulu şampuanla köpükledi..köpükledi..ve yeniden köpükledi.. En sonunda Norman'ı kaldıracakken Norman güçlükle konuştu. "Yeniden yıkar mısın?" Ray en küçük temasta kırılacak bir nesneymiş gibi nazikce onu tekrardan suyun içine soktu. Papatya kokulu şampuanla yeniden yıkadı. Gözlerini yakmamaya çalışarak. Yeniden duruladı Ray, hayatının anlamını.

Ray kucağına aldı beyaz saçlı genci. Saçları gibi bembeyaz bir havluyla sardı ve yeniden kucağına aldı. Yatağına yatırdı ve dolabından beyaz bir sweat çıkardı.

Nazikce, hiç bir yerini acıtmamaya çalışarak giydirdi siyah saçlı genç.

--- --- ---

Umarım sevmişsinizdir~
Görüşürüüz

{♟} | I just wanted to be happy || •NorRay• || 'AngstHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin