The Backstory of their mother

30 8 10
                                    

" Μια φορά και έναν καιρό ήταν μια όμορφη κοπέλα που την έλεγαν Hecate. Η Hecate είχε μία μεγαλύτερη αδελφή την Zelda ήταν πολύ αγαπημένες και τίποτα δεν τις χώριζε.Ζουσαν με την οικογένια τους σε ένα σπιτάκι στο δάσος κοντά σε μια πόλη. Οπως η μητέρα τους έτσι και αυτές ήταν μάγισσες, και ξέρουμε πως αυτό στους ανθρώπους εκηνεις της εποχής δεν άρεσαν η μάγισσες καθόλου και τις εκεγαν, τις κρεμούσαν ,τις έπνιγαν, τις έκοβαν τα κεφάλια και πολα πολα αλλά. Ευτηχώς δεν τις είχαν ανακαλύψει και η ζωή τους κυλούσε υπέροχα.Μια μέρα η Hecate είχε πάει στην πόλη για να αγοράσει φρούτα, και όπως πήγε να προς τον μανάβη περνάει ένα άλογο και την ρήχνει κάτω. Νευριασμένη η Hecate σηκώνετε και πηγένη προς το άλογο να βρίσει τον καβαλάρη. Ο καβαλάρης κατέβει από το καφετί άλογο και πηγένη προς την Hecate για να της ζητήσει συγγνώμη.

Άντρας:Με συγχωρείς δεν ήθελα να-
"Δεν πρόλαβα να τελειώσει και πετάχτηκε η θυμωμένη Hecate"

Hecate: νομίζεις ότι με ένα συγγνώμη όλα έφτιαξαν "είπε και τον κοίταξε πάνω κάτι για να παρατηρήσει ότι φορούσε πανοπλία και ότι είχε κάστανα μάτια και μαλλιά"

Άντρας:εμμ Όχι απλά προσπαθώ να είμαι πιο ευγενικός και για να σου αποδείξω ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί σου και ότι απλά ήταν ένα ατήχημα θα σου προσφέρω μια βόλτα με το άλογο μου.

Hecate: έχω ποιο σοβαρά πράγματα να κάνω απ'το να κάθομαι και να χάνω την ώρα μου με αγνόστους.
"Είπαι με σοβαρό ύφος αυτήν την φορά"

Στρατιότης Sebastian:Μα που είναι η τρόποι μου!, ξέχασα να συστηθώ Στρατιότης Sebastian Harper ή σκέτο Sebastian ή Στρατιότης εσάς κυρία μου το όνομα σας ?!?!? "Είπαι ο Sebastian λίγο μπερδεμενος"

Hecate: με λένε Hecate Heather "Και χαμογέλασε γλυκά στον Sebastian"



Ειναι το τέλος από το πρώτο καιφαλεο ελπίζω να σας αρέσει η ιστορία μέχρι εδώ και επισεις ότι απορίες έχετε να με ρωτήσετε στα σχόλια !!!!❤

The three sisters Where stories live. Discover now