The Backstory part 2

25 7 11
                                    

Στρατιώτης Sebastian: Hecate... παράξενο όνομα... Δεν νομίζω ότι το έχω ξανά ακούσει. Παρόλα αυτά θα ήθελες να σε πάω μία βόλτα με το άλογό μου!?!?

Hecate: " τον  κοίταξε με στραβό βλέμμα και είπε" και να ήθελα, που δεν θέλω φυσικά, δεν μπορώ έχω δουλειές να κάνω.

Στρατιότης Sebastian: Ελα μην μου το χαλάς εξάλλου δεν θα αργήσουμε πολύ ...

Hecate: καλά αλλα με μόνο με ένας όρο.

Στρατιότης Sebastian: ότι θες

Hecate: δεν θα με ξανά ενοχλήσεις

Στρατιότης Sebastian: θα το προσπαθήσω...

Ο Sebastian βοήθησε την Hecate να ανεβή στο άλογο, ανέβηκε και αυτός και ξεκίνησαν προς το δάσος. Μετα από λίγη ώρα ησυχίας το άλογο του Sebastian σταμάτησε και άρχισε να δείχνει ανήσυχο, κατέβηκαν και η δύο από το άλογο.

Hecate: Sebastian τι σημβένι "ρωτησε λίγο ταραγμένη"

Ο Sebastian έβγαλε το σπαθί του και της εκανε νόημα να σταματήσει να μιλάει

Η Hecate τρομοκρατημένη πήγε ποιο κοντά στον Sebastian και του έπιασε το χέρι.

Ο Sebastian κοιτούσε γύρο του να δει γιατί το άλογο του είναι τόσο ανήσυχο. Αφού κατάλαβε ότι δεν θα ήτανε κάτι έβαλε το σπαθί στην ζώνη του. Δεν πρόλαβε να γυρίσει την πλάτη του, για να πάει στο άλογο, από του θάμνους του επιτέθηκαν 8 άντρες με μαύρες φορεσιές, σπαθιά και όπλα.
Οι δύο επιτέθηκαν στον Sebastian και αυτός δεν έχασε λεπτό και έβγαλε το σπαθί του και τους πολέμησε,οι άλλοι δύο όρμησαν στην Hecate εκηνει άρχισε να τρέχει και να μην κοιτάζει πίσω της μέχρι που έφτασε σε ένα σταυροδρόμι. Που να πήγαινε δεξιά? αριστερά?Κόλλησε είχε αφήσει και τον Sebastian μόνο του,και αν του συνέβαινε κάτι? Μα τι ελεγε πως θα μπορούσε να ενδιαφέρετε για αυτόν που την έριξε με το άλογο? Από την άλλη και αυτός άνθρωπος ήτανε? Της σκέψεις της της σταμάτησαν κάτι βαριά βήματα. Γύρισε πίσω να δει ποιος είναι και ήταν αυτοί που φοβόταν  οι δύο κλέφτες δεν σταμάτησαν ποτέ να την κυνηγάνε. Όσο ποιο κοντά ερχόντουσαν αυτοί τόσο ποιο πίσω πήγε να εκείνη.

Hecate: σας παρακαλώ μην με πειράξετε θα σας δόσω τα κοσμήματα μου ,τα λεφτά μου."Και όπως πηγενε προς τα πίσω σκόνταψε σε μία πέτρα έπεσε κάτω δεν χτύπησε απλά έπεσε και οι κλέφτες βρήκαν αφορμή, πήγαν από πάνω της αλλά πρην προλάβουν να βγάλουν τα σπαθιά τους για να την σκοτόσουν θυμήθηκε ότι είχε ένα στιλέτο στην ζώνη της. Το πήρε και το έκρυψε πίσω από την πλάτη της. Και για να γλυτώσει χρόνο για να μπορέσω να σηκωθώ άρχισε να του μιλάει.

Hecate: αλήθεια πιστεύετε ότι θα με σκοτώσετε έτσι εύκολα επιδεί είμαι μία κοπέλα μόνο αβοήθητη στο δάσος χωρίς κανέναν "είπαι ηρονικά και άρχισε να σηκώνετε με το στιλέτο πίσω στην πλάτη της"

Hecate: ξέρετε μία γυναίκα μπορεί να γήνει σκληρότερη από έναν άντρα.

Κλέφτης 1: Χαχαχα εσείς η γυναίκες είστε μόνο για το σπίτι και τα παιδιά ποσο ποιο δυνατές μπορεί να είστε "είπαι γελοντας"

Hecate: Μα μιας και πιάσαμε κουβέντα πήρε μου τι φοβάστε περισσότερο? Μήπως είναι το σκοτάδι εμ Όχι το σκοτάδι μα τι λέω άντρες σαν έσάς να φοβούνται το σκοτάδι ντροπή. Μα καλά ντρέπεστε να μου πείτε τι φοβάστε χα καλέ το βρήκα εμένα φοβάστε εμένα και δεν μου μιλάτε.

Κλέφτης 2: εγώ φοβάμαι τις γάτες ιδικά τις μαύρες.

Κλέφτης 1: σκάσε μην της απαντάς βλάκα είναι μάγισσα

Κλέφτης 2: Τι!?!

Hecate : δεν περίμενα να το μαντέψετε τόσο γρήγορα " φανέρωσε  τον σουγιά που είχε στην πλάτη τις τόσο ώρα "

Κλέφτης 1: να είδες στο είπα τόση ώρα που τον είχε τον σουγιά είναι μάγισσα!!

Η Hecate άρπαξε τον έναν από τους δύο και έστρεψε τον σουγιά στον λαιμό του και είπαι απειλητικά στον άλλον: τολμά να κάνεις κάποια κίνηση που δεν θα μου αρέσει και ο φίλος σου θα μήνη μισός.

Ο κλέφτης άφησε κάτω το σπαθί.

Άλλο ένα κεφαλεο ήρθε στο τέλος του σήμερα προσπάθησα να είναι μεγαλύτερες και νομίζω το κατάφερα, περιμένο σχολεία να μου πήρε εντιπόσεις 😘❤

The three sisters Donde viven las historias. Descúbrelo ahora