Αφού εφηγε ο Sebastian η Hecate ήταν τόσο ενθουσιασμένη που δεν μπορούσε να περιμένει μέχρι αύριο.
Selena:Hecate έλα μέσα το φαγητό είναι έτοιμο.(φώναξε από μέσα η Selena)
Hecate:Ναι μητέρα.(είπαι μπαίνοντας μέσα και κλείνοντας την πόρτα)
Τα κορίτσια κάθισαν στο τραπέζι όσο η Selena έφερνε το φαγητό. Αφού ετοιμάστηκε το τραπέζι άρχισαν να τρώνε.
Zelda: Μαμά, αυτό το μπουκαλάκι που μου είπες πρην να σου φέρω τι είχε μέσα?!
Selena: Ήταν θεραπευτικό φίλτρο το έφτιαξα χτες το βράδυ.
Hecate: εμάς δεν μας έχεις μάθει να το φτιάχνουμε ακόμα
Zelda: Ναι δεν μας έχεις μάθει να το φτιάχνουμε και είναι πολύ χροίσιμο όταν είμαστε μακριά από το σπίτι.
Selena: Ένταξη θα πάμε μετά στο δάσος να μαζέψουμε βότανα για να το φτιάξουμε αλλά προς το παρόν θα ήθελα να μάθω πως γνωριστήκατε με τον Sebastian, Hecate!?!
Zelda: Ναι για πες μας!
Hecate: Λοιπόν το πρωί πήγα να πάρω φρέσκα φρούτα και ερχότανε με το άλογο του και με έριξε-
Zelda: Αχ καλά τι ρομαντικό (είπαι γελοντας)
Selena: Ελα σταμάτα να συνεχίσει.(είπαι στην Zelda μαζεύοντας το τραπέζι) Για συνέχισε. (είπαι στην Hecate)
Hecate: Μετά εγώ νευρίασα Και του φώναξα-
Zelda: Κλασική Hecate
Selena: Έλα σταματά να σχολιάζεις να ακούσουμε σου είπα (είπαι και πήρε την καρέκλα να καθήση πάλι στο τραπέζι με τα κορίτσια)
Zelda: Καλά, άντε συνέχισε.
Hecate: Μου ζήτησε συγγνώμη και ήταν τόσο γλυκός και μου πρότεινε να πάμε βόλτα με το άλογο του και αρχικά δεν ειμουν σύμφωνη αλλά με έπεισε.
Zelda: Και το άλογο που είναι γιατί εγώ δεν είδα να ήρθατε με άλογο.
Hecate: Ναι όσο για αυτό του το κλέψανε όταν μας επιτέθηκαν ληστές και του το πήρανε.
Selena: Άρα για αυτό ήρθατε εδώ γιατί τον τραυμάτισαν η ληστές, λέω και εγώ πήγε και στατιστικά μόνος του ολόκληρος στρατηγός.
Η Zelda γελούσε τόσο πολύ που παραλίγο να πέσει από την καρέκλα.
Hecate: Έλα ρε μαμά δεν είναι αστείο.(είπαι ενοχλημένη)
Selena: Ένταξη ένταξη σταματάμε.
Επισεις καλά τα θυμάστε όλα αυτά να σου πω εγώ τι ξέχασες.Hecate: Δεν ξέχασα τίποτα.
Selena: Για θυμήσου γιατί πηγες στην αγορά σήμερα το πρωί.
Hecate:Για να πάρω τα φρούτα, αχ τα φρούτα τα ξέχασα,συγγνώμη.
Zelda:Ναι και επιδεί εσύ άργησες πήγα εγώ να τα φέρω. Ανησυχήσαμαι λίγο είναι η αλήθεια που άργησες αλλά είπαμε ότι μπορεί να ξεχάστηκε η να συνάντησες μια από τις φίλες σου.
Selena: Λοιπόν αφήστε τώρα το κουτσομπολιό και πάμε να μαζέψουμε βότανα (είπαι δίνοντας ένα καλάθι στην κάθε μία)
Αφού πήγανε στο δάσος και μάζεψαν τα βότανα πήγανε όσο ποιο γρύγορα μπορούσαν στο σπίτι γιατί θα έπεφτε η νύχτα.
Selena: Zelda φερε μου από μέσα το μεσαίο το καζάνι και τρία μικρά μπουκαλάκια από το συρτάρι μου στην κρεβατοκάμαρα μου. Και εσύ Hecate έλα μαζί μου στην πίσω αυλή.
Τα κορίτσια ακολούθησαν τις οδηγίες τις μητέρας τους
Η Hecate και η Selena μάζεψαν όλα τα βότανα μαζί σε μια άκρη. Όταν η Zelda έφερε το καζάνι το τοποθέτησε πάνω σε κάτι ξύλα για φωτιά που είχε βάλει η Selena.
Selena: Hecate πήγε να να φέρεις νερό από το πηγάδι.
Η Hecate έτρεξε να φέρει την κανάτε και να πάει στο πηγάδι να φέρει νερό.
Η Hecate είχε φέρει την κανάτα γεμάτη νερό, έβαλαν το μισό στο καζάνι και άναψαν την φωτιά για να βράση.Εβαλαν μέσα και τα βότανα.
Selena: κορίτσια δοστε προσοχή, τώρα αφού το νερό πήρε όλες τις θεραπευτικές ιδιότητες του βότανου βγάζουμε το φυτό σβήνουμε την φωτιά και πέρνουμαι το βιβλίο μετά ξόρκια και λέμε το ξόρκι στην σελίδα 32, μετά περνούμε τα μπουκάλια και βάζουμε μέσα το φίλτρο. Δεν πρέπει να πήρε λάθος τα λόγια γιατί θα πρέπει να το ξανακανετε από την αρχή. Αυτό ήταν τελειώσαμε τώρα ελάτε να μαζέψουμε να πάμε μέσα γιατί αρχίζει να κάνει κρίο και το πρωί πρέπει να ξυπνήσουμε νωρίς.
Hecate: Μαμά.
Selena: Ναι παιδί μου
Hecate: αύριο το πρωί μου είπαι ο Sebastian να συναντηθούμε να πάω ή με χριαζεσε.
Sebastian: αύριο το πρωί όχι αλλά το απόγευμα ναι σας θέλω και τις δύο.
Hecate & Zelda: Ευχαριστούμε μαμά.
(Είπαν με μια φωνή)Όλες πήγανε μέσα να κυμιθούν και να ετοιμαστούν για την μεγάλη μέρα που θα ξημέρωνε.
Γεια σαααςςςς λοιπόν ξέρω ότι το κεφάλαιο δεν είναι τίποτα το σημαντικό αλλά αύριο είναι η συνάντηση της Hecate και του Sebastian όλο και κάτι ποιο ενδιαφέρων θα δείτε.😘😘❤
ESTÁS LEYENDO
The three sisters
FantasíaΤρεις αδελφές ζουν με την μητέρα τους σε ένα δάσος κοντά σε μια πόλη. Η μητέρα τους είναι μάγισσα και από την ημέρα που γεννήθηκαν τα κορίτσια ήξερε ότι θα το κληρονομήσουν και αυτες,μιας και όλοι η οικογένια είναι έτσι.Τι θα γίνει όμως όταν η άνθρ...