Taehyung kendi odasına geçip çekmecelerin içerisinden yıllardır sakladığı kutusunu bulmaya çalıştı.
Uzun bir karıştırma sonucu bulduğu orta boydaki kutuyu yatağın üstüne koydu.
Kendisi de bağdaş kurup kutuyu kucağına çekti.
Kutunun içerisinden üzerinde yazılar olan renkli kağıtlar, Jennie'ye ait tokalar, birkaç fotoğraf ve daha bir sürü anısı olan eşyalar gün yüzüne çıktı.
Hepsini tek tek eline alıp inceledikten sonra arkasına yaslanıp açtığı şarkıyı mırıldanmaya başladı.
"Sana doğru yürüyeceğim, adım adım
hala seninleyim"Bilgisayarından açtığı Jennie ile birlikte olduğu videodan gelen gülüşme sesleri, şarkıya eşlik ediyordu.
Birlikte ilk defa konsere gitmişlerdi ve Jennie eline telefonu alıp video çekmeye başlamıştı.
Fazla samimi görünüyorlardı videoda.
"Beraber güldük, beraber ağladık
Bu basit duygular benim için her şeydi"Taehyung kutunun en dibinde duran minik fotoğrafı eline aldı. Arkasında "Nini'm" yazıyordu.
Jennie'nin Taehyung'a ait olan ilk fotoğrafı.
Taehyung, Jennie aralarına ilk katıldığında ona karşı bir şeyler hissetmişti.
Utangaç tavırları, ama bir o kadar da özgüvenli oluşu...
Gözlerini ondan hiç çekmemiş, söylediği her bir sözü dikkatle dinlemiş, her hareketini ezberlemişti.
Kimseye belli etmeden onun fotoğrafını çekmişti.
O gün farkında olmadan kalbini Jennie'ye armağan etmişti Taehyung.
Video durduğunda odada sadece çalan şarkı yankılanıyordu.
Şarkının verdiği hissiyat, Taehyung'un kalbinin sızlamasına yetmişti bile.
Hata yapmıştı Taehyung.
•
Jennie ile ettikleri kavga, bir süre hiç konuşmamalarına sebep olmuştu.
Taehyung o süreçte okula ara ara geliyor, kimseyle doğru düzgün iletişim kurmuyordu.
Jennie ne kadar üzgün olsa da belli etmemeye çalışıp, içine kapanıyordu.
Birkaç ay sonra Taehyung, Jennie ile aynı ortamlara girmemeye başladı.
Okulda bile Jennie varken arkadaş grubundan ayrı takılıyordu.
Jennie bir gün çektiği özleme ve hissettiği yoğun duygulara dayanamayıp Taehyung'a açılmaya karar verdi.
Onlar hiçbir zaman sevgili olmamışlardı, ama bir sevgiliden daha yakındılar birbirlerine.
Jennie güzelce hazırlanıp Taehyung'un evine yol almaya başladı. Oraya vardığında derin bir nefes alıp evin kapısına doğru yürüdü.
Kalbi deli gibi çarparken cesaretini toplayıp zili çaldı.
Ne kadar beklese de kapı açılmayınca bahçeye doğru yürümeye başladı.
Duvarın yanında ilerlerken, kulağına gelen tanıdık sesler duraksamasına neden oldu.
Duvarın ardından bahçeye doğru bakmaya başladığında, karşılaştığı manzara onu olduğu yere çivilemişti adeta.
Jisoo ve Taehyung yan yana oturuyordu.
Birkaç dakika sonra Jisoo Taehyung'a yaklaşıp dudağından öpmeye başladığında Taehyung'un Jisoo'yu kendine çekip öpüşüne verdiği karşılık, Jennie'nin yanağından bir damla gözyaşının usulca düşmesine neden oldu.
Jisoo'nun elleri Taehyung'un boynunu sarmaladığında, ikinci gözyaşı da kendini serbest bıraktı.
Üç...
Dört...
Koşarak uzaklaştığında tek istediği Taehyung ile olan tüm her şeyi unutmaktı.
Başarılı olamayacaktı, ama yine de unutmak istiyordu.
-
şey selam herkese biraz bilgi vermek istedim
bu bölümde aslında Jennie ve Taehyung'un ilişkisinin kısa bir özetini geçtim
Öncelikle şunu söylemek istiyorum
Jennie ve Tae hiçbir zaman sevgili olmadı. Aralarında cinsel temas yaşandı,bir sürü anı biriktirdiler birlikte...Tae bu süreçte duygularını belli etmeye çalışsa da hep üstü kapalıydı
Jennie ise hiç belli etmedi Tae'ye olan aşkınıEn sonunda açılacakken Jisoo ile gördü
Ama Jennie'nin asıl Tae'den uzaklaşma sebebi bu değil gelecek bölümlerde onu anlatacağımuzun bir fic olmayacak angst değil texting yapacaktım ama bazı yerler çok ucu açık kalıyor bu yüzden böyle arada düz yazı şeklinde yazacağım umarım sıkılmıyorsunuzdur seviyorum sizi okuyan herkesi öpüyorum hoşçakalın <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
she's the only one i got
Fanfictiontaehyung: dudaklarının tadına bir daha bakmak istiyorum rubyjane: siktir git kim taehyung x jennie kim TAMAMLANDI ✔️ [texting + düzyazı] 20.06.21 ~ 29.06.21