beklenmedik süpriz [özel bölüm 2]

1.1K 66 10
                                    

Jennie alarmın çalmasıyla birlikte uykusundan uyandı. Saat daha çok erkendi.

Yavaşça doğrulup eliyle gözlerini ovuşturduktan sonra ayağa kalktı. Tuvalete doğru yürümeye başladı ve yüzünü yıkadıktan sonra mutfağa girdi.

"Günaydın kızım."

Annesi ocak başında omletin pişmesini bekliyordu.

"Günaydın."

Jennie annesine arkadan sarıldıktan sonra geri çekildi ve dolaptan kahvaltılıkları çıkartıp masaya yerleştirdi.

Zilin çalmasıyla birlikte kapıya doğru ilerleyen Jennie, karşısında Lisa ve Chaeyoung'ı görünce içeri geçmeleri için eliyle işaret yaptı.

"Hoş geldiniz, hadi içeri geçin!"

Chaeyoung elinde fırın poşeti tutuyordu.

"Sıcacık poğaça aldım!"

Jennie poşeti eline aldıktan sonra hep beraber mutfağa geçtiler.

"Hoş geldiniz kızlar."

"Hoş bulduk teyze."

Jennie yavaşça sandalyeyi çekti oturdu.Çok geçmeden diğerleri de masaya geçti ve sohbet etmeye başladılar.

"Ee Jennie, ne planladın bugün için?"

Lisa bir yandan çayını yudumluyor, diğer yandan Jennie'ye soru soruyordu.

"Süpriz."

Chaeyoung ağzına bir tane zeytin attıktan sonra bakışlarını Jennie'ye çevirdi.

"Taehyung için en iyi süprizi hazırladığına eminim."

Jennie sıcak gülümsemesini Chaeyoung'a yolladıktan sonra kahvaltısını etmeye devam etti.

"Hyunjin beceriksiz misin!"

Jin nefesini sıkıntıyla dışarıya verdi.

"Ya ne yapabilirim! Gidip en kalitesizini almışsın, takılmıyor."

Jin merdiveni tutmayı bırakınca Hyunjin'in ağzından tiz bir çığlık kaçtı.

"Nah kalitesiz. En iyi yerden aldım onu."

"Tutsana mal! Düşersem görürsün."

Jin sitem dolu sesiyle Hyunjin'e döndü.

"Konuşacağına şu süsü tak, yoksa ben başka bir yerine takacağım."

Hyunjin korkarmış gibi ellerini kendine siper ettikten sonra elindeki süsü sahnenin perdesine taktı.

Hoseok ve Lisa ellerinde içecek ve yiyeceklerle mekana girdi.

"Biz geldik!"

Lisa heyecan dolu sesiyle konuşurken elindekileri masaya bıraktı.

Ardından Hoseok ile birlikte özenle atıştırmalıkları düzenlediler.

Az sonra Chaeyoung, elinde yıldız şeklinde beyaz led ışıklarla içeri girdi.

she's the only one i got Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin