Yazardan: Y/N kendini o kadar kötü hissediyordu ki Jungkook'a sarıldı ve ağlamaya başladı,
Jungkook: Y-Y/N (şimdi konuşmanın sırası diğil sanırım diyip) Y/N'a sarılıp onu teselli etti.
(Ağlamak 😭) bi süre sonra Y/N kendine geldi ve kendini toparladı, Artık Jungkook'a cvp vermesi gerekiyodu.
Y/N: (Ne demem gerekiyor? Onu affetmeli miyim? Ahhhh cidden) J-jungkook ben ne diyceğimi bilemiyorum. Birbirimizi daha tanımıyoruz bile, hem seven sevdiğini nasıl hastanelik edebilir? Ya bana bundan daha beterini yaparsan, az kalsın ÖLÜYODUM! Ya bizim seninle tanışmamız bile normal olmadı ki sen beni kaçırdın. Belki daha normal şartlarda tanışsaydık bi ihtimal olabilirdi ama, benim bu yaşadıklarım normal mi? (Jungkook beni sevicek normal olmasa noolur 😂) ben sadece kandi halinde yaşayan bi kızım, bana bu kadar aksiyon FAZLA!!! Bu yüzden artık beni rahat bırak!
Jungkook: Tmm (dedi ve odadan çıktı)
Y/N'den: Hiç bişey söylemedi cvp bile vermedi sadece tmm diyip o minnoş yüzüyle çıktı. Peki benim neden canım acıyo? Ona söylediklerim... Çok mu ağır konuştum ki? Ama O beni kaçırdı, bana eziyet etti ve nerdeyse beni öldürücekti, uffff bir an önce eve gidip prensimle prensesime sarılmak istiyorum.
"HASTANE"Y/N'den: Gece uyandığımda Jungkook koltukta uyuyodu çok tatlıydı, bi anda ayağa kalkmaya çalışmamla karnımda bi acı hissettim, ve ağzımdan Ahh diye bi ses çıktı.
Jungkook: Y-Y/N iyi misin? Neden kalktın sen? Neren acıyo?
Y/N: Bi sakin olursan cvp vericem. Karnım acıktı, aşağı kantine inicektim, sonra karnım birazcık acıdı bu kadar.
Jungkook: Kızım sen kafayı mı yedin? Bu halinle kantine mi inicektin?
Y/N: AÇIM (Y/N= Biz 😂)
Jungkook: Olmaz doktor 1 gün boyunca bişey yemiycek dedi yarına kadar bişey yiyemezsin.
Y/N: A-am
Jungkook: Aması maması yok uyursan acıkmazsın yat uyu
Y/N: Offffff
Jungkook: Bu arada Suga ya haber verdim sabah gelicek seni alıcak.
Y/N: S-suga ya mı haber verdin h-hastane de olduğumu da söyledin mi? 😰
Jungkook: Evet baya bi sinirlendi beni geberticekmiş. (sırıtır) hemen geliyorum dedi ama ben onu tehdit ettim yarın gelicek.
Y/N: Beni öldürücek bu arada Gerçekten gebertir biliyo musun?
Jungkook: Zaten benim elim armut topluyo mafya baba.... yani siyah kuşağım var (salladı şuan 😂)
Y/N: (Anladı ama anlamamış gibi yapıyo)neyse ya bu arada sen Suga yı neyle tehdit ettin?
Jungkook: Oda bana kalsın (der ve göz kırpar)
Y/N: (Gözlerini devirir) neyse ya çok konuştuk ben yatıcam yoksa duvarları kemiririm, İyi geceler.
Jungkook: "Sessizce" ne aç kız ya bu bi türlü doymuyo sanarsın kıtlıktan çıkmış.
Y/N: Seni duyuyorum!!!
Jungkook: Napim (uuuuuuu 😉😂)
Yazardan: Y/N bi süre sonra uyudu. Jungkook'da onu bi süre izledi ve oda öyle uyuya kaldı.
"SABAH"
Jungkook: İyi uyudum ya (esner) Y/N sen iyi uyuyabildin mi? Y/N Y/N nerde bu kız!!! Uf kesin kantine indi.
Yazardan: Jungkook kantine gittiğinde Y/N'ı bulamaz. Danışmaya gider
Jungkook: 20 numaralı odada kalan hastayı gördünüz mü?
X: Evet bu sabah çıkış yaptı
Jungkook: Nasıl? kiminle?
X: Yanında bi kaç tane beyfendi vardı siyah giyinimli
Jungkook: NE!!??Devam edicek... 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Bir Mafya Ve Onun Unutulmaz Aşkı..."
Random"Gözüm yaşarıyor, yüreğim kanıyor. Olmasaydı sonumuz böyle..." 🖤 "Düşünsene, ben şimdi ölsem seni ömrümün sonuna kadar sevmiş olacağım..." 🖤