CAPITOLUL I

15.3K 722 62
                                    







Sunetul produs de bucata de gresie de-a lungul lamei, o scotea pe Argana din sarite. Scrasni din dinti si isi ridica glezna pe genunchiul celuilalt picior, asezandu-si mainile sub cap si incercand sa adoarma, dar fara rezultat.

- Daca o mai ascuti mult, o sa ramai doar cu manerul. Spuse ea in cele din urma, ridicandu-se in sezut si uprivind spre baiatul ce incerca de mai bine de un ceas sa isi ascuta sabia, pe care de-abia putea sa o ridice. Copilul, ce nu parea sa aiba mai mult de 12 ani, inghiti in sec intalnind privirea Arganei, si lasa imediat sabia jos. Isi stranse palmele intre genunchi, plecandu-si capul si sperand sa nu o fi suparat pe gladiatoarea despre care auzise numai laude referitoare la puterea si rautatea ei.

Observand teama pustiului, Argana ofta si se intinse inapoi pe spate, reluandu-si pozitia initiala si incercand sa adoarma in zarva facuta de noii recrutati. Perioada asta a anului e intotdeauna cea mai stresanta, mai rea decat Campionatul, mai ales ca urmeaza imediat dupa el. Recrutarea noilor gladiatori. Ce o oprea acum sa le tipe sa taca din gura, e faptul ca a fost si ea ca ei candva.

Intorcandu-si capul, zari o fetita ghemuita intr-un colt, cu genunchii stransi in brate. Privea terifiata in jurul ei, cu lacrimile formandu-i dungi intunecate pe fata murdara. Parea slaba si scunda, stransa in acea pozitie fetusala. Argana nu ii dadu mai mult de 10 zile de supravietuire. Cu siguranta nu va rezista antrenamentelor. La doi pasi de ea era o alta fata, care de asemenea plangea, dar parea in alerta si atenta daca cineva o va ataca. Nu avea puterea sa scape, dar pare ca ar fi incercat, spre deosebire de cealalta care parea sa implore sa i se taie gatul mai repede si sa scape.

Erau doar doua fete deocamdata, restul baieti. 5, dar numarul lor avea sa creasca in curand. Argana ii analiza pe toti pe rand si gasi doi potentiali gladiatori cat de cat promitatori, dar asta doar daca reusesc sa supravietuiasca urmatorilor ani. Majoritatea copiilor luati sub 15 ani, sfarsesc la primul lor Campionat.

- Gura! Urla din cusca lui, Dax, satul de miorlaiala recrutatilor. Copiii au oprit imediat orice activitate si si-au indreptat privirile spre gladiatorul imens ce putea sa ii franga pe fiecare in maini ca pe crengute. Doar spasmele fetei terifiate se mai auzeau.

- Si asta e nimic, e doar prima tura. Vorbi Murdock, amuzandu-se de frustrarea lui Dax. Putea suporta orice; infometare, biciuire, frig, caldura, dar pana la zgomotul in timpul somnului.

- O sa ii omor pe toti la primul antrenament. Oricum sunt doar niste sfrijiti speriati, uita-te la ei! Dax se ridica in picioare, ii pierise somnul si acum voia sa se razbune, bagandu-i in sperieti pe bietii copii.

Argana era singura femeie gladiator din temnita, la ultimul Campionat isi pierduse prietenele. Matia sfarsise devorata de tigri in ultima etapa, iar pe Erin o omorase Dax. Se razbunase si ea omorandu-l pe Erold, fratele lui. Stia ca Dax o uraste si isi doreste sa o omoare sub orice forma, dar, de asemenea, ii e si teama de ea. Noaptea e singurul moment prin care ar putea-o ataca, luand-o prin surprindere in timp ce doarme, dar organizatorii le-au ghicit demult gandurile astea asa ca fiecare e inchis in cusca lui, debarasat de arme si bine incuiat. Recrutatii nu au inca asemenea tendinte, asa ca sunt lasati liberi pana la inceperea antrenamentelor.

- Nu stii niciodata ce poate iesi din ei! Spuse Murdock, jucandu-se cu un pai pe care il tinea intre buze. Il scoase ca sa poate tusi, rana de la sold nu voia sub nicio forma sa se vindece. Stia ca odata cu ea, ii va veni sfarsitul. Abia mai putea sa mearga si prindea o infectie ce se agrava tot mai mult. In afara de un pansament si cateva ierburi afurisite, nu primea mai mult, asa ca probabil va muri inainte de urmatorul Campionat.

She GladiatorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum