Cesta domů byla nudná.
Když jsem došel domů tak jsem se šel učit a podíval jsem se na hodiny bylo 16:32. Až jsem se doučil znova jsem se podíval na hodiny 21:00?!!!
,To jsem se tak dlouho učil?' Pomyslel jsem si
Podíval jsem se na mobil a všiml si že mi píše Todoroki
Todoroki: Jak se máš?
Já: Celkem ujde, ty?
Todoroki: Nic moc nejde se mi učit.
Já: Aha, chceš s tím zítra odpoledne pomoct?
Todoroki: Jestli by jsi měl čas tak bych byl moc rád :)
Já: 16:30 u mě?
Todoroki: Oki tak zítra, Ahoj
Já: Ahoj
Po tom co jsem napsal ahoj tak jsem si nastavil budík a šel spát..
Ráno jsem slyšel ten nepříjemný zvuk budíku nechtělo se mi vstávat, ale musel jsem vstal jsem a prostě ta základní ranní rutina. Dnes jsem šel do školy sám bez Todorokiho. Tak jsem šel do školy nic zajímavého se nestalo. První hodinu máme výtvarku to je jediná hodina kdy jsem s Todorokim nesedím jinak s ním sedím vždy. Ve výtvarce sedím s Kayem. Kay je můj kamarád ale moc se nebavíme. Začala hodina nic moc se nedělo prostě jsme kreslili na téma podzim. Najednou jsem ucítil ruku na mém stehně...
Podíval jsem se a....
Kayi! Řekl jsem
Co? Odpověděl
T-tvoje r-ruka řekl jsem....
Najednou že mě jeho ruku sundal a a řekl ,promiň'
Měl jsem z toho divný pocit...
Skončila výtvarka ale furt jsem nemohl zapomenout to co Kay udělal... Zbytek školy celkem utekl a začal oběd.Děkuji za přečtení (btw tohle je moje první fanfikce ever)
Stay safe ✌
ČTEŠ
Můj kamarád
RomanceMidoriya studuje na škole UA se svým kamarádem Todorokim ale Midoriya neví o tom že Todoroki ho má rád víc než kamaráda.