[•21•]

34 6 1
                                    

Šli jsme se zbalit do aquaparku.
Když jsme byli zbalení tak jsme šli na vlak. Když jsme došli na nádraží tak jsme si koupili jízdenky. Když jsme si sedli do vlaku tak jsme vyjeli.
Bohužel jsme museli stát protože nebylo místo. Když vlak cukl tak já jsem se lekl a spadl na Todorokiho. Díky bohu mě  chytil. ,Jsi v pohodě?' Zeptal se mě. ,J-jo díky.' odvětil jsem.
Jenom se usmál a jeli jsme.
Po cestě jsem přemýšlel: ,Jak asi Todoroki vypadá v plavkách? Ne sakra na co to myslím?!'
Když jsme došli do aquaparku tak jsme si koupili vstupenku (nevím jak to napsat jinak xD)
Potom jsme se šli převléct.
Když jsme se převlékli tak jsme šli do bazénu já tam byl dřív než Todoroki. Když jsem viděl jak Todoroki skáče do bazénu tak vypadal tak strašně pěkně...

(Lepší fotku jsem nenašel 😂) Když skočil do vody tak byl přede mnou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Lepší fotku jsem nenašel 😂)
Když skočil do vody tak byl přede mnou.
Když jsem se na něho podíval tak jsem si řekl: ,O můj bože tak pěkný...' až se mi z toho trochu postavil.
,Sakra co mám dělat?' pomyslel jsem si.
,Všechno v pořádku?' Zeptal se mě Todoroki a tím mě vytáhl z myšlenek.
,J-jo promiň jenom j-jsem přemýšlel.'
O čempak? zeptal se mě.
To j-je jedno řekl jsem a usmál jsem se.
,Dobře když myslíš' Řekl a taky se usmál.
,Půjdeme na tobogán?' zeptal se mě.
,K-klidně můžeme' odvětil jsem.
Tobogán byl udělaný tak že můžou jet 2 lidi zároveň nebo 1 a sám. Samozřejmě jsme jeli 2.
Když jsme byli na řadě tak jsme jeli. Byla to zábava. Když jsme dojeli tak se mě Todoroki zeptal: ,Užil jsi si to?' zeptal se mě
,Jo bylo to super' odpověděl jsem.
Potom jsme si šli zaplavat potom zase tobogán. Potom nám došel čas tak jsme museli jít pryč. Tak jsme se šli usušit a následovně jsme se převlékli. Když jsme dojeli domů tak  Todoroki řekl: ,Ty nadržený prase' a zasmál se.
,C-co tím m-myslíš?' zeptal jsem se udiveně.
,Myslíš že jsem to
neviděl?'
,Nejsem slepý viděl jsem jak ti stojí' řekl a pohladil mi tvář.
,J-já...' Než jsem stačil něco říct tak mě přitiskl na linku v kuchyni a začal mě líbat.
Spolupracoval jsem s ním.
Potom mi sundal triko a začal mě líbat na krku. Když se odtáhl od mého krku tak jsem mu pomalu strhl triko.

,Jo ty takhle jo?' Zeptal se mě Todoroki a začal mě líbat rychle ale přesto vášnivě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,Jo ty takhle jo?' Zeptal se mě Todoroki a začal mě líbat rychle ale přesto vášnivě.
Stále jsem s ním spolupracoval.
Když se odtáhl tak jsem mu začal líbat krk já. Když jsem přestal i já tak jsme přestali a lehli si na gauč.



Hey guyss sorry že nevyšla kapitola 2-3 dny potřeboval jsem si odpočinout. Díky za přečtení.
Stay safe ✌

Můj kamarádKde žijí příběhy. Začni objevovat