Unutmayın ben bu kitabı içimi rahatlatmak için yazdım o yüzden gelipte burda beni kendi düşüncelerim yüzünden linçlemeyin herkesin düşüncesi farklıdır ve herkesin düşünce özgürlüğü var ayrıca düşündüklerimle ne olursa olsun saygı duymak zorundasınız.
anne anla artık ben BEN tamam kabul ediyorum dört dörtlük biri değilim, ama sende değilsin sen hep bağırıyorsun kızıyorsun en küçük şeyde bana patlıyorsun moralimi bozup ne oldu diyorsun ağlatıp ağladığımı görünce ne oldu diyorsun kızdırıp ne oldu diyorsun. Ben sana kızıyorum çünkü benim arkadaşlarım arkadaşlarıyla buluşup çarşıya sahile gidiyor yanına mis gibi parasını da götürüp harcıyor, sorun para değil, sorun gezmek değil, sorun senin bana izin vermemen. Tamam kabul ediyorum dört dörtlük değilim ama bu kişi kim olursa olsun asla dört dörtlük biri olamaz bunu anla artık bende kusur arama, benim derslerim tamam iyi değil ama çalışıyorum o da bazı yaşadığım travmalar yüzünden eğer beni dinleyip psikoloğa göndermeye devam etseydin o zaman daha kısa sürede atlatırdım. Davranışlarım desen bütün gün odamda olmamın sebebi ders yapmam kardeşimi kovmamın sebebi rahatsız etmesi anla artık beni anla yeter. Arkadaşlarım Silivri'yi gezicek ben daha evimizin yanındaki parka gidemiyorum, bi keresinde okulun ordaki arkadaşlarımla buluştum ondan sonra bile ağzıma eşşek gibi sıçt!n yapma anne yapma baskı yapma bana da kendine de zarar verme yeter artık.