.

2 0 0
                                    

Benim teyzemin oğlu var ve hiç rahat durmuyordu teyzemi yani annesini istiyodu ne bana, ne anneme, ne teyzeme, ne amcasına, ne de bebesına gitmiyordu. Annesini istiyordu ama teyzemde tabi artık bıkmış ikide bir çocukların ikisini de bana gönderiyor ikisi de birbirinden yaramaz ben hangisine bakıyım biri 3 yaşında biri bebek ama 1 e giricek veya girdi sanırım ama rahat durmuyorlar durmuyorlar, anlayın artık anlayın. Yeter. Bıktım. Teyzemde kendi çocuklarından bıkmış durmadan bana bırakıyor oturmak için keyif yapmak için iki dakka dinleneyim oturayım diyorum annem geliyor bana diyor ki hep telefondasın YA  SANANE SANANE BİZ VARYA BEN HEH BEN BİR GÜNDE OLAN O 24 SAATİN EN AZ 9-10-11-12 SAATİNİ O ÇOCUKLARA BAKMAYA HARCIYORUM BAKMAYA YA BAKMAYA YETMEZ Mİ? OTURUP DİNLENLENEMİYORUM BİLE BUNU YAZARKEN BİLE YARIDA KALDI YİNE GEL VE EĞER BAK DEDİLER BUNDAN ÖNCE DE BEBEK neyse sakinim tamam bunda önce de bebek (bunu yazmaya başlamadan önce ) hiç kimsede durmuyordu annesini istiyordu teyzem de keyif yapıcak ya. ya abi yapsın ama senin çocuğun aç, senin çocuğunun dişi kaşınıyo  , canı yanıyo sen her seferinde durmamasına rağmen bana verip al bak  al bak diyorsun ya ben senin çocukların yüzünden namaz kılamadığım zamanlar oluyor ya tuvalete gidemiyorum gerçekten yazık günah değil mi bana hm? Değil mi ben cansız mıyım? Sonsuz enerjim mi var? Çocuk durmadı durmadı sonra annesi aldı amcasına verdi 10-15 dk geçti geldi yine bana verdi bu sefer de altını pisletmiş durmuyo, sonra ben annemi aradım annemin telefonu evde meğersem annem ve teyzem de evdeymiş sonra annem geldi dedi ki noluyo sonra dedim ki anne durmuyo ya durmuyo altını pisletmiş ya durmuyo artık patlamada için kendimi zor tutuyordum sonra annem geldi odaya kapıyı kapattı bana kızdı .ya yeter ama ya bende insanım gerçekten orda gözlerim doldu bağırarak ve ağlayarak her şeyi anlatmamak için kendimi çok zor tuttum , yeter gerçekten bana da yazık hep kendinizi düşünmeyin.. Teyzem tam çocukları uyutmaya götürüyo annem de hadi yatın diyo ya ağlıycam şimdi ya yeter vallaha bıktım ya yeter iki dakka oturamıyorum bir şey yapamıyorum günah banada ya. Sınra uyuyorum saat 4 te sonra sabah 9 da uyanmıyorum diye bağıra bağıra vura çağıra uyandırıyor teyzem annemde bağırıyo yeter ama ya bıktım eve gidince belki kendimi asarım HAKEDİYORUM YA ;)...

sadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin