Part 2

17.3K 51 0
                                    

Jam dah pukul 12, so kelas pun sepatutnya dah habis. I try nak end the class, but dia pegang tangan I kuat.

"So macam mana cikgu? I dah focus for sejam dengan batang tegang ni tau" katanya berani. Dia dah nekad betul rasanya,

"Kalau I tolak macam mana?" I cuba untuk berani dengan dia

"No problem cikgu, I akan bagitau my parents pasal ni. Mereka akan tolong reportkan ke company you."

I makin takut, parents dia ada pangkat Tan Sri / Puan Sri. Besar tak pengaruh mereka ya? Rosak tak career I nanti? Kena report kat company pulak tu. I dah la baru nak merasa gaji.

"You nak I buat apa?" I mengalah. I just hope this is one time only and dia tak akan minta dah lepas ni.

"Good girl, now without remove your tudung, bukak baju and seluar you. Tinggalkan underwear je."

"Tak kan kat sini?" I pandang keliling, I tengah berada di study area rumah dia. Terbuka, tiada dinding dah terus bersambung dgn ruang keluarga tingkat atas banglo ini.

"Its okay, my family semua keluar, my maid je ada kat bawah. Mereka tak akan naik selagi I tak panggil"

I mengeluh and I ikut arahan dia satu persatu, yang tinggal di badan I hanya tudung, bra dan seluar dalam.

"Good. Now, senyum and datang dekat I. You tau how to do strip dance and melancap? Kat porn you mesti ada ajarkan?"

"Its okay. cepat buat, cepat habis" I fikir dlm hati. I ikut every single things yang dia suruh I buat. Teragak-agak, I pegang breast I sambil pandang muka dia. Dia angkat kening suruh I keep going. I mengeluh and I start ramas tetek I dari luar bra.

Dia ambil phone dia and bukak music. "Gerakkan badan you sikit. Keras sgt macam batang I dah". I senyum pahit and mula goyangkan badan I slowly. Tangan I still ramas tetek I, and I yakin dia dah nampak puting I makin mengeras. I makin berani, so I decide to datang sambil senyum and lengokkan badan I depan dia, I halakan my breast and goyangkan depan muka dia.

Breast I sgt dekat dgn muka dia, tp dia tak pegang I sikit pun. Dia tengok je. Then tangan I start jalan ke bawah cari my own clit. I masukkan tgn I dalam seluar dalam and gentel kelintit I depan muka dia. Dia senyum and suruh I berpusing.

I pun mengonggeng tunjuk my ass while touching my self on my clit. I goyangkan punggung I perlahan ikut music yang dia pasang. I gunakan semua skills from my ex boyfriend and porn yang I dah tengok. Tangan I still dlm seluar, deep down in my heart, I really hope dia pegang I sikit.

"Oh my god! You are so good. Now, ambil semua baju you and ikut I."

Dia bawa I ke bilik dia and terus duduk di atas katil. Dia buka seluarkan and halakan batang dia ke I.

"Now, hisap kote I, cikgu"

Gulp, I dah lama tak jumpa kote, and ini first time I pegang selain my ex boyfriend. I datang ke arah dia and duduk menghadap batang dia. I pegang with both my hands and masukkan dalam mulut I. Kepala turun naik perlahan lahan, lepaskan tangan I dari batang and teruskan hisap. I do it seriously, harap yang dia pancut and I boleh balik.

Dia cabut tudung I, and pegang rambut I kasar, dia guide my blowjob dengan tangan dia. And since this is not my first time, I boleh handle apa yang dia buat. Dia pegang rambut I and turun naik kepala I, then dia tolak kepala I terus ke kote dia dan biarkan lama. I try tahan even my mata dah berair sebab tercekik.

Then after 10 minutes, dia lepaskan rambut I. Adui, I am doing my best tapi dia still belum pancut. I mendongak and pandang muka dia, waiting for next instruction.

"Hmmm. Buka panties you, I want to touch your pussy. Kalau pussy you tak basah, I tak fuck you, you boleh hisap je sampai I pancut. Tapi kalau pussy you basah, I assume I got your consent and I akan jolok you now."

Your Private TutorWhere stories live. Discover now