Part 6

12.1K 38 1
                                    

I betulkan baju I while waiting for grab car. Harini rasa tak selesa sikit sbb I kena buat apa yang dia suruh. Hadiah yang dia kasi semalam is vibrator, 'esok datang kelas masukkan di dalam cipap you'. Ringkas arahan dia tapi geram yang I rasa. Tak aci betul semalam dia tinggalkan I mcm tu and harini I juga yang kena ikut ckap dia.

Yes, i sumbatkan jugak vibrator tu dlm puki I. I pun tak sure mcm mana nak buat since this is my first time but I ada google nak tau macam mana. Tapi sepatutnya vibrator ni ada remote, tak ada pulak dia kasi remote kat I. Dia simpan kot?

Grab I dah sampai I and pun masuk dlm kereta. Tiba tiba I rasa vibrator I bergegar. I menarik nafas panjang sebab terkejut. "Kenapa dik? Ada barang tinggal ke?" Driver grab tanya I ramah. "Eh tak de tak de. Okay je"
Sepanjang perjalanan, beberapa kali vibrator ni bergerak tapi I kawal reaction I, takut driver ni perasan lagi. "Cepatla sampai" jerit I dalam hati.

Finally, I tiba di depan banglo ini. I tekan locang dan pintu pagar terbuka. Makin kuat gegaran di pantat I. "Dia macam tau je I dah dekat. Pagi tak kat rumah elok je" fikir I. I terus masuk and menyapa pembantu rumah. I pun naik ke atas ruang belajar seperti biasa and kalini bukan ada Syafiq sahaja. Ada seorang lagi lelaki yang tak I kenal duduk sekali di meja tu.

"Hi miss. Morning. Ni sepupu saya, Iqmal. Dia lepak kat sini malam tadi and kami ada plan lepas kelas ni. Jadi dia akan tunggu saya habis belajar dgn miss harini."

Oh. Usually I tak kisah pun. Tp now ada vibrator dlm puki I. Remote kat dia pulak tu, sedangkan dlm grab tadi mcm gila I tahan. I kena tahan lagi dua jam keeee. Aaaah stress.
Oh and maknanya dia tak akan fuck I jugak lah harini? Ok now I stress and sedih ahahaha

"Oh boleh tak ada masalah. Iqmal pun nak ambil SPM ke?" I saja bersembang

"Eh tak Miss. Saya sebaya dia tapi saya tak duduk oversea mcm dia ni. Saya dah lama pass dah SPM saya"

I senyum and teruskan sesi pengajaran I seperti biasa. I mulakan dengan topik baru tapi vibrator dia pantat I keep bergegar setiap 10 mins. Dah dekat 40 mins and I dah tak boleh tahan, i minta diri utk ke toilet. I bukak seluar dalam I and panties I basah terus. Seluar slack pink I pun ada kesan basah jugak. Oh nooo, kerusi basah sekali ke kat luar tu? I ambil tisu and I lap sikit air I yg banyak sangat tu. Then I terus keluar. Semakin I hampir ke meja belajar, tiba tiba vibrator bergegar kuat dari biasa. I terkejut and tiba tiba mencangkung di tengah jalan. Iqmal terkejut and pandang I.
"Kenapa Miss? Sakit ke?"

I pandang muka Syafiq minta tolong untuk hentikan. I nampak dia keluarkan tangan dari poket and vibrator berhenti bergegar. "Tak ada apa. I okay" I teruskan duduk dan nampak memang ada kesan basah di kerusi kayu ni. Oh no. Nasib baik kayu, bukan kusyen.

I teruskan mengajar seperti biasa dan Syafiq tak kacau I sikit pun. Sepanjang sesi mengajar, Iqmal tetap duduk di atas meja yang sama tapi dia menggunakan telefon pintarnya. Akhirnya kelas sampai ke penghujung, dah I pun kemaskan lah barang I. Tiba tiba Syafiq pegang tangan I "Cikgu nak pergi mana?"

Eh, I tercengang. Kan ada sepupu dia ni. And Mesti lah I nak balik. Tak kan nak beromen depan sepupu dia pulak.

"You all kan kata ada plan tadi. So better I balik now. Sekarang pun dah pukul 12.05 ni"

"Tapi plan kami involve you. Kalau you balik, tak jadi la plan ni" syafiq bersuara.

Whattt apa ni?!?!?

Syafiq keluarkan remote dari poket dia. Dan dia menekan remote tu lama. I dah tak tahan, tapi I kerap bibir I kuat kuat. I pandang Syafiq dan Iqmal mereka sedang senyum sendiri.

"Actually, Iqmal dah tertengok semua video you. And dia nak rasa you sekali. Boleh kan?"

Mata I dah terbuntang. Apa ni?!?!?

Your Private TutorWhere stories live. Discover now