Part 7

10.6K 44 6
                                    

"Hari esok you pakai baju kurung ya? Iqmal kata dia suka tgk orang pakai baju kurung" pesan Syafiq semalam sebelum I balik. I pun angguk and keluar dari rumah tu.

Pagi ni, I pilih baju kurung moden yang agak ketat sikit, mengikut bentuk badan. I betulkan zip di belakang badan dan tudung I lilit atas dada. Jadi buah dada I agak terdedah untuk pandangan semua orang.. Memang selalunya I berpakaian begini kalau keluar rumah. Cuma bila menjadi tutor, I fikir untuk pakai lebih sopan. Tapi dah jadi macam ni, I pakai macam biasa je lah.

Dari cara mereka cakap semalam, Iqmal akan ada lagi harini. I excited, kerana sejujurnya, batang Iqmal lebih panjang dari Syafiq, dan perbuatan dia jugak lebih kasar. Tapi depan Syafiq I kena lah kata Syafiq lebih sedap. Mungkin kerana I kepunyaan Syafiq, Iqmal hanya kongsi Syafiq punya.

Kini I dah berada di hadapan mereka untuk memulakan kelas seperti biasa. Tapi Iqmal mengajak I untuk belajar di dalam bilik Syafiq harini. "I tak boleh nak tunggu sampai you habis kelas lah. I nak main badan you sekarang jugak. You ajar je Syafiq mcm biasa. I tak kan usik mulut you."

I tak pernah ada pilihan bila mereka dah buat keputusan. Jadi I hanya ikut mereka menuju ke bilik Syafiq. Syafiq senyum pandang I and duduk di meja belajar yang besebelahan kepala katil dia manakala Iqmal dah ambil tempat dia kepala katil dan duduk dalam sedikit mengangkang. Iqmal menepuk ruang di antara kaki dia dan suruh I duduk di situ tetapi badan I masih menghala meja belajar.

I duduk dan mengeluarkan bahan belajar I seperti biasa. Ketika ini, Iqmal hanya memegang pinggang I tanpa membuat apa apa.
I pun mulakan sesi belajar dengan memberi pengenalan tentang topik yang I akan ajar harini. Iqmal sudah mula melondehkan zip baju I and buka cangkuk bra I perlahan. Tangan dia menyelinap masuk ke dalam baju I dan menangkap kedua buah dada I dan meramas lembut.

"Okay, topik harini akan contribute markah yang besar untuk paper 2. And I boleh kata topik ini antara yang termudah. You hanya perlu faham formula and bila nak guna je. So, I akan focus dekat topik ni utk make sure you boleh score kat paper 2, ahhhhhh"

Tangan Iqmal memicit puting I kuat. I terkejut sehingga I terlepas moan I. I pandang Syafiq tapi dia tak memberi any reaction. Dia serious nak belajar so I teruskan walaupun tangan Iqmal semakin kasar di tetek I.

I ketap bibir and teruskan sesi pengajaran. Sementara itu,  Iqmal melondehkan baju I dan bra I sepenuhnya. Kini, I hanya bertudung dan berkain tapi tidak berbaju. Tetek I yg bulat boleh dilihat dengan jelas oleh mata Syafiq dan tangan Iqmal tak berhenti menguli tetek I dari belakang.

Sejujurnya, agak susah I nak focus mengajar bila tetek I kena gentel macam tu. Beberapa kali moan I terlepas tapi Syafiq tak endahkan dan focus kepada pelajarannya. I agak kagum dengan focus dia so I cuba tahan sebaik boleh untuk tak mengganggu dia.

I masih duduk di riba Iqmal, dia mengangkat tangan kiri I ke belakang bahu dia dan badan I now sedikit mengiring, Iqmal masukkan seluruh tetek I dlm mulut dia. Walaupun posisi I sebegitu, muka I masih perlu menghadap ke depan sebab I still kena mengajar Syafiq. Sejujurnya I mmg dah tak tahan tetek I kena gentel, hisap, gigit and sometime Iqmal tepuk tetek I kuat. Tapi I tetap kena fokus dgn Syafiq.

Dah almost 20 mins main tetek I. Iqmal betulkan balik position I. I dah boleh pandang depan dgn tetek I yang makin merah and puting yg keras. I pandang Syafiq tapi dia masih tak pedulikan I, dia tetap pandang buku dia. Tangan Iqmal mula berjalan area perut I and finally dia masukkan tangan dia ke dalam kain I. Tangan dia explore lagi ke dalam seluar dalam I sampai lah dia dapat gentel kelintit I

"Ahhhhhhhh, ermm sorry Syafiq" I pandang jam perlahan dan jam baru pukul 10.45pm. Ish, baru emapt puluh lima minit. Adui, lambatnya lah jam ni berjalan, I dah tak tahan nak rasa batang ni, lagi lagi bila badan I kena main mcm ni.

Iqmal keluarkan tengan dia yg basah dgn I and and suruh I berdiri kejap dari riba dia sebab dia nak mengubah posisi dia. Dari duduk tepi katil, dia tukar bersandar kat kepala katil. Walaupun pelik sikit dgn apa yang Iqmal nak buat, I duduk balik kat tempat tadi dan terus kan tugas I sebagai tutor untuk mengajar Syafiq.

Iqmal ambil phone dia, "You, I nak tgk porn jap ya, boleh ambil idea macam mana nak kerjakan you kejap lagi" I diam je and tak lama lepas tu, dia pass kan I earphone. "Nah, masukkan sekali kat telinga you, dengar dengan I, okay?"

I ambil and ikut cakap dia, I masukkan earphone tu dlm tudung I. Setakat ni I tak dengar apa apa lagi kat earphone. Maybe dia tgh cari video lagi kot. I pun continue mengajar until I dgr ada sound dari earphone I.

I mula terdengar suara lelaki dan perempuan dari video tu, rasanya suara lelaki lebih dari satu. Betul lah, in my situation, memang I akan kena layan batang lebih dari satu. Tapi I tak dpt dengar apa yang mereka cakap sbb suara mereka very slow, and of course this is not Malay Porn.

"Pap pap pap pap" mata I terbuntang sikit. I tau tu bunyi batang yang sedang menujah puki. Suara moaning si betina pun sangat kuat. I makin tak tahan. usually, sambil tengok porn, tangan I akan gentel clit I, tapi I kena focus mengajar and kena tahan diri I sendiri. Sesekali I telan air liur ketika dengar bunyi batang menghenjut puki tu semakin laju.

I pejam mata kejap then Syafiq tanya "kenapa? Apa yg you rasa?"

"Puki I rasa geli. I rasa nak main clit I." I jawab jujur dengan Syafiq

Syafiq senyum and jawab "No, I need both of your hand utk ajar I, biar Iqmal tolong you dengan your pussy. Mintalah tolong dengan dia"

I pandang Iqmal dengan muka simpati, "Iqmal, can you help me touch my pussy? Please??" I bersuara perlaham sambil mengigit bibir. Tolong lah gosok puki I, I betul betul tak tahan ni.

"Hahaha, jalang nya you ni? You tengah kerja kan, nak kawan student tolong korekkan puki you masa you tengah kerja ke?"

Walaupun Iqmal hina I macam tu, I really dont mind. I only think nak clit I kena sentuh, or ada something dalam pussy I sekarang. So I cuma angguk and gigit bibir I perlahan.

"Hahahahahaha" Iqmal and Syafiq ketawa kuat. I hanya senyum sikit and kangkang kaki I masa Iqmal masukkan tangan dia dalam kain I. I moan kuat masa tangan dia dalam kain I and mata I sempat jeling kat jam.

Setengah jam lagi. Please.. I betul betul tak tahan nak layan kote ni....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 08 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Your Private TutorWhere stories live. Discover now