Tepki; onları bahçe hortumuyla ıslatsak
Zeynep816543 tepki için teşekkür ederim♥♥Tsubasa Ozora (C); HAYIIIIIIIIR!!!! ÜNİFORMAAAAAAM! TOPUUUUM! SEN NAAAPTIIIIN?!!
Kojiro Hyuga; SENİ VELET! *seni öyle bir ıslattı kiii akıntıya kapıldın*
Jun Misugi; Ama sırılsıklam oldum. Birazdan idmanlar başlayacaktı.
Hikaru Matsuyama; Offf şimdi kim uğraşacak üstümü değiştirmekle yaaa?
Genzo Wakabayashi; hehh. Güzel. Hem ferah hem de herkes görsün en iyi vücut kimde hah!
Taro Misaki; İkimizde ıslandık. Üstümüzü değiştirelim yoksa hasta olacağız.
Tachibana Masao; Heeeeeey! Ama ned- bak geçen de Yayoi'yi gördüm. Saçları ıslak üzerinde de Misugi'nin tişörtü vardı.
Tachibana Kazao; Heey yeni vuruş için çizim yaptığım kağıtlar ıslandı!
Mamoru İzawa; hadi amaaa! Umarım hasta olmam!
Shun Nitta; Hah! O Tsubasa görsün bakalım en güzel vücut kimdeymiş?!
Ken Wakashimazu; Bende yeni tekmem dabıl uçan tekme için deneme tahtası arıyordum.
Ryo İshizaki; AAAAAAAAAA! ISLANDIIIIIIIIIM! ÇOK SOĞUUUUUUUUUUUUUUK! İMDAAAAAAAAAAAAAT! TSUBASAAAAAAAAAAAA! YARDIM EEEEEEEEEEEEEEET!
Karl Heinz Schneider; sen... KOMUTANINI NASIL ISLATIRSIN HAA?!!
Teppei Kisugi; Ama ama ama ama ama ama ama amamamamamamamamama nedennnn???????
Hanji Urabe; Feraaaaaaaah! Hey heheheheheheheh bir an canım kaos çekti yaaaaa.
İstek tepki ve karakter alınır.
Uuuuuuuuuu kaos cenavarı Urabe katıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Tsubasa Tepki |Final|
FanficFinal oldu. 2 kitap aktif Kapak Tasarımı; @MucizeviMarvelFan